Maaktn iet uit, als ze héél snel in ene is aangekomen, dan krijg je dit. Ik heb ook wat striae, en nee niet op m'n benen of buik. En nee ook niet door te veel vet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef xxiessiexx het volgende:
Jezus en zo extreem zwaar is ze niet eens.
Ja ik weet wel hoe je het krijgt, maar dit is gewoon extreem. Ik ben geschokt enzo jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Diabox het volgende:
[..]
Maaktn iet uit, als ze héél snel in ene is aangekomen, dan krijg je dit. Ik heb ook wat striae, en nee niet op m'n benen of buik. En nee ook niet door te veel vet.
Geeft niet meid, goedmaaksex?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe je het krijgt, maar dit is gewoon extreem. Ik ben geschokt enzo ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:55 schreef Diabox het volgende:
[..]
Geeft niet meid, goedmaaksex?Nee geen tijd, ik moet die 18-jarige volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook 18quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee geen tijd, ik moet die 18-jarige volgen
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die verhalen over je moeder hoeven we niet te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds 40 meer dan ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef Diabox het volgende:
Je weegt nog maar 115 kilo. Oh ja dat is niks.
Zoals ik al zei, een kruiswoordpuzzel maken en gelijk in slaap vallen.quote:
Oh oké, ja ik dacht aan iets anders. Slaap lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een kruiswoordpuzzel maken en gelijk in slaap vallen.
Zo te zien is het Pirania ook gelukt, zie em niet meer terug
Voorspelbaar. Jij ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
Oh oké, ja ik dacht aan iets anders. Slaap lekker.![]()
Dankje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |