Sex?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Damn. Ik ben vrouw en kijk vrijwillig. Wat nu
Kan je er nemen op de wasmachine = extra lekker... jwzquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Waarom presenteert ze dat programma eigenlijk staand naast de wasmachines?
Wat ga je doen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Afgelopen.
Oh ze heeft hoofdpijnNuttige toevoeging.
Ik ga
Of je hebt 't al, dikke.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Niet zo erg idioot
(mag ik hopen)
Dat is geen medelijden, het deed me denken aan mijn ervaring met stikstofquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef Diabox het volgende:
Zie alle jongens klagen over die lul en de enige meid in dit topic heeft medelijden met de jongeheer en zegt auuuuu stikstof...
Vertel...quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is geen medelijden, het deed me denken aan mijn ervaring met stikstof
swarmahoerquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:20 schreef -Willempie- het volgende:
en welke rasmongool heeft haar bezwangerd, godver zeg![]()
Goed lichaam wel, dacht ik te zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:21 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik zou haar alsnog doen hoorVoel je niks van
Ja jemig jij zou op dit moment volgens mij iedereen doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:21 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik zou haar alsnog doen hoorVoel je niks van
Ja daarom, lichaam zat wel goed. En die puisten gaan vanzelf weer weg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Goed lichaam wel, dacht ik te zien
Pardon?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja jemig jij zou op dit moment volgens mij iedereen doen![]()
Dus. Het is een foto. Da's al beter dan vele andere fobo's bevatten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:25 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek bekeken, wat 'n onduidelijke foto.
Zoals die van jou dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dus. Het is een foto. Da's al beter dan vele andere fobo's bevatten.
Ligt aan de mate van beharing en ligt aan hoe dik de persoon is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ok te zwaar of te veel haar? Wat hebben jullie liever
Die nu op tv is is een combi.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ligt aan de mate van beharing en ligt aan hoe dik de persoon is.
Heb jij ook al zo'n probleem met inslapen waardoor je meestal 2-3 uur wakker ligt alvorens je slaapt?quote:
Ik ben héél jaloers daarop, echt waar. Slaap al kut sinds m'n 10e.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik maak altijd een (halve) kruiswoordpuzzel en dan val ik gelijk in slaap.
Ja het is een trucje dat ik heb gevondenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben héél jaloers daarop, echt waar. Slaap al kut sinds m'n 10e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |