Met mijn pc is altijd ik mis. Vandaag dus ook weer.
Hij deed het al niet goed als ik Sims 2 erop speel en hij crasht ook nog eens. En een paar weken geleden begon hij ook al te kutten met de muziek. Na een tijdje pakt ie (hoe je het ook zegt in nerd taal) de boxen niet meer en komt er geen geluid uit.
Dus vandaag met goede moed wilde ik weer windows opnieuw installeren. Alles gaat smooth, opeens komt er een pop up met de vraag of ik de driver heb voor de videokaart. ik die CD in het gleufje kan die niks vinden Er stond gelukkig als je niet zeker weet klik op annuleren. *KLIK*. Hij gaat verder met installeren alles klaar.
De pc start opnieuw op in een keer zwart scherm. Dus ik denk chill gewoon niks aan de hand, even rebooten dus ik start dat ding in veilig modus. Zit ik een uur lang te kijken naar een zwarte balk die knippert linksboven. Dus ik rage die motherfucking kamer door. Nu doet ie dus niks.
Mijn pc is altijd zo. Als ik naar iemand breng zeggen ze altijd. "Dit heb ik nog nooit meegemaakt"
Klacht: Kut pc die het nooit normaal doet.
( Voor die mongolen die bijdehand willen gaan doen. "Hoe kan je dan een topic openen". Ik heb een mac waar ik op fok en shit)