Ik had er ook echt nog nooit van gehoord hoor, katten die doodgaan van bomen. Die beesten weten zelf echt wel wat goed voor ze is, ze zullen ook nooit een stukje rot vlees opeten ofzo.quote:
Ja, maar je gaat toch zeker geen katten met honden vergelijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Tja, dat dacht ik ook.
anderzijds. honden vreten ook chocola en vallen dan dood neer.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat toch zeker geen katten met honden vergelijkenHonden eten ook stukjes plastic. En ballonnen. En weet ik wat voor troep. Katten niet hoor...
Je kat?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik moest net nog een celofaandraad uit zijn slokdarm rukken
Same.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
In de 18 jaar dat ik bij mijn moeder woonde, hebben we altijd katten gehad, en altijd een echte boom, en nog nooit een kerst-sterfgeval.
Wel katten die in de boom klommen en de ballen er uit gooiden, dus de laatste 5 jaar plastic ballen
De kat hier eet wel plastic...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat toch zeker geen katten met honden vergelijkenHonden eten ook stukjes plastic. En ballonnen. En weet ik wat voor troep. Katten niet hoor...
Ik laatst een stukje touw uit z'n endeldarmquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik moest net nog een celofaandraad uit zijn slokdarm rukken
nouja, dus niet dood.quote:De kerstboom is giftig !
De spar heeft in zijn naalden een vluchtige olie, met als hoofdbestanddeel terpenen. Dieren, vooral honden en katten kunnen het gif binnenkrijgen doordat ze aan de takken kauwen of van water gedronken hebben waar naalden in gelegen hebben of waar de stam in staat. De verschijnselen zijn braken, diarree, mond-keelholteontsteking, maagdarmproblemen en algehele malaise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |