abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:29 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73830723
Ow, da's balen... hoop dat je wel lekker van je vakantie kunt genieten nu en niet nog steeds ziek bent.
En zo wel, beterschap!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:31:02 #102
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_73835724
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef Charli het volgende:
Vraag over het tundra laminaat van Ikea. Vriendlief en ik hebben net te horen gekregen dat we een appartement hebben (hoera!), maar zijn nog student, dus redelijk arm. Nou heb ik gehoord dat het tundra laminaat vroeger in ieder geval goedkoper was in Delft.

Kan iemand mij vertellen of dat nog steeds zo is? En wat de prijzen dan zijn? Snarf misschien? Of moet ik echt naar Delft toe om de prijs te controleren? Kan ook, heb ov, maar ook een studielast van 60 uur in de week, dus besteed m'n tijd liever aan papers als het even kan.

Alvast bedankt .
Het eikenpatroon (niet antiek eiken) in Delft is nu in ieder geval een stuk goedkoper, namelijk 10,73 EUR per pak ipv 21.39 EUR!
In een pak zit volgens de site 2.39m2 waardoor je dus op 4.49 per m2 zou komen. We hebben het gisteren in 4 kamers gelegd, gaat echt super!

Ik weet niet hoe lang hij voor die prijs te halen is.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_73855742
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_73861163
Ik heb een Malm hoofdeinde/plank gekocht. Ik dacht dat ik hem tegen het einde van mijn boxspring zou kunnen plaatsen, maar nu blijkt dat het niet kan. Ik heb de verpakking geopend, maar voor de rest niks mee gedaan. Ik heb alles nu dichtgeplakt. Mag ik dit bij de IKEA ruilen?
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:00:12 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_73861275
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pfft het volgende:
Ik heb een Malm hoofdeinde/plank gekocht. Ik dacht dat ik hem tegen het einde van mijn boxspring zou kunnen plaatsen, maar nu blijkt dat het niet kan. Ik heb de verpakking geopend, maar voor de rest niks mee gedaan. Ik heb alles nu dichtgeplakt. Mag ik dit bij de IKEA ruilen?

Als ze het artikel als nieuw in de doos kunnen verkopen, krijg je je geld terug. Lukt dat niet meer, omdat de doos beschadigd is, dan krijg je een tegoedpas.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:03:40 #106
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73861460
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pfft het volgende:
Dat bed heb ik op het oog Mooi bed is dat
Hoewel een boxspring ook heel aantrekkelijk is...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_73861688
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Als ze het artikel als nieuw in de doos kunnen verkopen, krijg je je geld terug. Lukt dat niet meer, omdat de doos beschadigd is, dan krijg je een tegoedpas.
Geweldig! Ik was al bang dat ik 149 euro kwijt was. Ik ga het proberen terug te brengen, nu nog ergens vervoer zien te regelen.
pi_73877617
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het eikenpatroon (niet antiek eiken) in Delft is nu in ieder geval een stuk goedkoper, namelijk 10,73 EUR per pak ipv 21.39 EUR!
In een pak zit volgens de site 2.39m2 waardoor je dus op 4.49 per m2 zou komen. We hebben het gisteren in 4 kamers gelegd, gaat echt super!

Ik weet niet hoe lang hij voor die prijs te halen is.
Oh, echt heel erg bedankt! Dat scheelt nogal, dan ga ik inderdaad even ga kijken of ik iemand kan regelen om met mij laminaat in Delft te halen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:05:27 #109
21746 Budah
He who is awake
pi_73888603
Ik heb een karlstad bank staan met de standaard stoffen bekleding. Nu ben ik die een beetje zat en vind ik die wit leren bekleding helemaal geweldig:

Ik kan alleen deze specifieke hoes niet op de site vinden. Is deze wel los te kopen?
product of a hippy/rocker upbringing
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:09:43 #110
3185 Adelante
To let it go now
pi_73888781
Lederen banken kennen geen losse hoezen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:30:58 #111
21746 Budah
He who is awake
pi_73889607
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:09 schreef Adelante het volgende:
Lederen banken kennen geen losse hoezen.
Het lijkt alsof je het meent!
product of a hippy/rocker upbringing
pi_73892050
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Budah het volgende:

[..]

Het lijkt alsof je het meent!
Goh, das omdat ie gelijk heeft
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73896659
Hallo,

Vanavond ben ik bij de Ikea Delft geweest en daar heb ik twee glasplaten voor op de Malm kasten gekocht: een grijze en een groene. De groene was afgeprijsd van ¤11.95 naar ¤3.95, de grijze was gewoon nog de normale prijs: ¤11.95.

Je raadt het al, ik kom thuis en kom tot de ontdekking dat de caissière tweemaal de grijze heeft aangeslagen waardoor ik nu dus teveel heb betaald voor die groene.

Nu wil ik graag een mailtje sturen naar Ikea, maar ik kan op de site alleen een contactformulier vinden. Ik wil echter graag een mail sturen zodat ik een foto kan toevoegen waarop ik de bon en de twee verschillende artikelnummers heb gefotografeerd.

Kan iemand me helpen aan een mailadres van de klantenservice? Of weet één van de medewerkers wat ik hier het beste mee kan doen? Ik vind het erg zonde van de tijd en de benzine om hiervoor terug te moeten rijden naar de Ikea, maar ik kom er wel regelmatig (ongeveer één keer in de zes weken). Enig idee of ik, als ik dit per mail heb aangegeven, ik het verschil terug kan krijgen zodra ik weer bij de Ikea ben?

Alvast bedankt voor de hulp.

Willemijn
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:18:56 #114
3185 Adelante
To let it go now
pi_73896790
Ik zou telefonisch even contact opnemen met IKEA (0900-bel ikea), dit zo snel mogelijk melden en aangeven hoe je het graag afgehandeld zou willen zien. Zij kunnen dit dan voor je doorspelen naar IKEA Delft, die vervolgens contact met je opnemen of dat mogelijk is.

Maar als je zes weken wacht en dan nog eens gaat komen met een fout aan de kassa, wordt het begrip er niet groter op.
pi_73897706
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:Maar als je zes weken wacht en dan nog eens gaat komen met een fout aan de kassa, wordt het begrip er niet groter op.
Nee natuurlijk niet, daarom zei ik ook als ik dit per mail heb aangegeven. Na zes weken nog eens komen klagen heeft geen zin.

Bellen naar het 0900-nummer doe ik liever niet. Daar heb ik slechte ervaringen mee en ik heb 't eerlijk gezegd een beetje gehad met al die 0900-nummers. Noem me een vrek, maar ik vind het vervelend daar extra voor te moeten betalen. Bovendien ben ik verbaal niet zo sterk en kan ik dingen in een mail duidelijker uitleggen. Én dan kan ik ook de foto van de bon + artikelnummers laten zien.
pi_73898157
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef WillemijnB het volgende:
*Knip*
Hier kun je online een klachtenformulier invullen. En dus ook je bonnummer. Maar je kan geen bijlage toevoegen. Ik zou het via dit contactformulier proberen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_73898526
@Cyan: die had ik inderdaad al gevonden, maar ik had liever een e-mail met bijlage willen sturen. Maar goed, ik vind wel dat je dit zo snel mogelijk moet melden, dus ik heb inmiddels dat contactformulier ingevuld met aanvullende informatie van de bon. Ook heb ik aangegeven dat ik de foto eventueel per mail kan versturen mochten ze dit graag willen. Nu maar afwachten wat Ikea gaat doen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:13:14 #118
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73899045
Upload de foto van je bon en zet de link erbij als je denkt dat het helpt.
Big mouth strikes again
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:18:12 #119
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73899240
Vergeet ik mijn eigen vraag.

Ik ben echt een grote n00b op het gebied van afzuigkappen, maar nu zag ik een laatst een mooie bij Ikea.
Het gaat om de DÅTID HW400, de zwarte. Echter, over een maand krijg ik mijn 5pits gasfornuis eindelijk thuis aangesloten en vraag ik me nu af of die afzuigkap dan wel voldoende is?
Moet ik voor een groot gasfornuis ook zo'n grotere afzuigkap kopen? (= lelijk)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10096182
specs:

Wandafzuigkap met 3 snelheden.
Afzuigcapaciteit: 400 m³/uur.
Geluidsniveau bij max. afzuigsnelheid: 57 dB (A)
Motorvermogen: 120 W.
Metalen vetfilter.
Big mouth strikes again
pi_73913130
Ik als grote Ikea fan ben geregeld in Ikea Haarlem te vinden. En nu ben ik er geskimt! Ik las het gisteren in het Haarlems Dagblad en ben dus geskimt maar de ING wilde niet vertellen waar... Maar in Ikea dus.
Waarschijnlijk bij de kassa waar we een boedelbak hebben gehuurd...

Maar goed, we krijgen het geld terug en de tafel die we er hebben gekocht staat prachtig.
pi_73913508
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef heartwork het volgende:
Vergeet ik mijn eigen vraag.

Ik ben echt een grote n00b op het gebied van afzuigkappen, maar nu zag ik een laatst een mooie bij Ikea.
Het gaat om de DÅTID HW400, de zwarte. Echter, over een maand krijg ik mijn 5pits gasfornuis eindelijk thuis aangesloten en vraag ik me nu af of die afzuigkap dan wel voldoende is?
Moet ik voor een groot gasfornuis ook zo'n grotere afzuigkap kopen? (= lelijk)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10096182
specs:

Wandafzuigkap met 3 snelheden.
Afzuigcapaciteit: 400 m³/uur.
Geluidsniveau bij max. afzuigsnelheid: 57 dB (A)
Motorvermogen: 120 W.
Metalen vetfilter.
Nja het mooie is, we hebben voor ons brede fornuis een bredere versie van diezelfde afzuigkap. Maar die heeft hetzelfde afzuigcapaciteit. Dus op zich hoeft dat niet per se.

Of een afzuigkap voldoende afzuigcapaciteit heeft hangt af van de ruimte waar je deze gaat ophangen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:17:53 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_73913543
quote:
Skimmers slaan slag bij IKEA in Haarlem

Flink wat klanten van de IKEA vestiging in de Haarlemse Waarderpolder moeten onlangs van een koude kermis thuis zijn gekomen. Bij een bezoek aan het interieurwarenhuis aan de Laan van Decima bleken zij namelijk slachtoffer te zijn geworden van 'skimming'.

Diverse betaalterminals, de automaten waarmee bij de kassa's van IKEA elektronisch kan worden afgerekend, bleken door criminelen te zijn bewerkt. Zodoende konden zij op sluwe wijze de pinpasgegevens van warenhuisgangers bemachtigen. Naar verluidt is vanuit de Engelse hoofdstad Londen geld van rekeningen geplukt. De betaalteminals bij de Haarlemse IKEA zouden intussen weer veilig kunnen worden gebruikt.

Mensen die met skimmers van doen krijgen, worden volgens een woordvoerder van de Nederlandse Vereniging van Banken nog steeds voor de volle honderd procent schadeloos gesteld. Gedupeerden moeten het - vervelend genoeg - wel enige tijd zonder pinpas stellen.
Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuis
pi_73914516
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuis
vooral die camera om de pincode op te nemen
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:49:06 #124
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73914676
Misschien zijn er wat ontslagen gevallen? In Barendrecht had ik een collega die vrienden liet passeren bij de kassa met meer dan waar ze voor afrekenden..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:32:30 #125
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_73961625
Heeft 1 van alle mensen hier de Bernhard stoel?
Ik vind ze best mooi, maar op mooi moet je niet afgaan lijkt me..

Zijn ze een beetje degelijk, en kunnen mensen met een kilootje meer, een beetje degelijk op die dingen zitten?

Het gaat dus om deze:

Ik ben benieuwd
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')