Het eikenpatroon (niet antiek eiken) in Delft is nu in ieder geval een stuk goedkoper, namelijk 10,73 EUR per pak ipv 21.39 EUR!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef Charli het volgende:
Vraag over het tundra laminaat van Ikea. Vriendlief en ik hebben net te horen gekregen dat we een appartement hebben (hoera!), maar zijn nog student, dus redelijk arm. Nou heb ik gehoord dat het tundra laminaat vroeger in ieder geval goedkoper was in Delft.
Kan iemand mij vertellen of dat nog steeds zo is? En wat de prijzen dan zijn? Snarf misschien? Of moet ik echt naar Delft toe om de prijs te controleren? Kan ook, heb ov, maar ook een studielast van 60 uur in de week, dus besteed m'n tijd liever aan papers als het even kan.
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pfft het volgende:
Ik heb een Malm hoofdeinde/plank gekocht. Ik dacht dat ik hem tegen het einde van mijn boxspring zou kunnen plaatsen, maar nu blijkt dat het niet kan. Ik heb de verpakking geopend, maar voor de rest niks mee gedaan. Ik heb alles nu dichtgeplakt. Mag ik dit bij de IKEA ruilen?
Dat bed heb ik op het oogquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pfft het volgende:
Ik heb een Malm hoofdeinde/plank gekocht. Ik dacht dat ik hem tegen het einde van mijn boxspring zou kunnen plaatsen, maar nu blijkt dat het niet kan. Ik heb de verpakking geopend, maar voor de rest niks mee gedaan. Ik heb alles nu dichtgeplakt. Mag ik dit bij de IKEA ruilen?
Geweldig! Ik was al bang dat ik 149 euro kwijt was. Ik ga het proberen terug te brengen, nu nog ergens vervoer zien te regelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ze het artikel als nieuw in de doos kunnen verkopen, krijg je je geld terug. Lukt dat niet meer, omdat de doos beschadigd is, dan krijg je een tegoedpas.
Oh, echt heel erg bedankt! Dat scheelt nogal, dan ga ik inderdaad even ga kijken of ik iemand kan regelen om met mij laminaat in Delft te halen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het eikenpatroon (niet antiek eiken) in Delft is nu in ieder geval een stuk goedkoper, namelijk 10,73 EUR per pak ipv 21.39 EUR!
In een pak zit volgens de site 2.39m2 waardoor je dus op 4.49 per m2 zou komen. We hebben het gisteren in 4 kamers gelegd, gaat echt super!
Ik weet niet hoe lang hij voor die prijs te halen is.
Het lijkt alsof je het meent!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:09 schreef Adelante het volgende:
Lederen banken kennen geen losse hoezen.
Goh, das omdat ie gelijk heeftquote:
Nee natuurlijk niet, daarom zei ik ook als ik dit per mail heb aangegeven. Na zes weken nog eens komen klagen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:Maar als je zes weken wacht en dan nog eens gaat komen met een fout aan de kassa, wordt het begrip er niet groter op.![]()
Hier kun je online een klachtenformulier invullen. En dus ook je bonnummer. Maar je kan geen bijlage toevoegen. Ik zou het via dit contactformulier proberen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef WillemijnB het volgende:
*Knip*
Nja het mooie is, we hebben voor ons brede fornuis een bredere versie van diezelfde afzuigkap. Maar die heeft hetzelfde afzuigcapaciteit. Dus op zich hoeft dat niet per se.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef heartwork het volgende:
Vergeet ik mijn eigen vraag.
Ik ben echt een grote n00b op het gebied van afzuigkappen, maar nu zag ik een laatst een mooie bij Ikea.
Het gaat om de DÅTID HW400, de zwarte. Echter, over een maand krijg ik mijn 5pits gasfornuis eindelijk thuis aangesloten en vraag ik me nu af of die afzuigkap dan wel voldoende is?
Moet ik voor een groot gasfornuis ook zo'n grotere afzuigkap kopen? (= lelijk)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10096182
specs:
Wandafzuigkap met 3 snelheden.
Afzuigcapaciteit: 400 m³/uur.
Geluidsniveau bij max. afzuigsnelheid: 57 dB (A)
Motorvermogen: 120 W.
Metalen vetfilter.
Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuisquote:Skimmers slaan slag bij IKEA in Haarlem
Flink wat klanten van de IKEA vestiging in de Haarlemse Waarderpolder moeten onlangs van een koude kermis thuis zijn gekomen. Bij een bezoek aan het interieurwarenhuis aan de Laan van Decima bleken zij namelijk slachtoffer te zijn geworden van 'skimming'.
Diverse betaalterminals, de automaten waarmee bij de kassa's van IKEA elektronisch kan worden afgerekend, bleken door criminelen te zijn bewerkt. Zodoende konden zij op sluwe wijze de pinpasgegevens van warenhuisgangers bemachtigen. Naar verluidt is vanuit de Engelse hoofdstad Londen geld van rekeningen geplukt. De betaalteminals bij de Haarlemse IKEA zouden intussen weer veilig kunnen worden gebruikt.
Mensen die met skimmers van doen krijgen, worden volgens een woordvoerder van de Nederlandse Vereniging van Banken nog steeds voor de volle honderd procent schadeloos gesteld. Gedupeerden moeten het - vervelend genoeg - wel enige tijd zonder pinpas stellen.
vooral die camera om de pincode op te nemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |