Dat klopt... Omdat er, nog, geen rode plinten zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 00:07 schreef bouwfraude het volgende:
[..]
Zelfde kleur als de kastjes.
Maar in de keukenplanner kan ik het niet selecteren![]()
Zijn Hallarum deurtjes nog te leveren?
Wat voor 'n vloer komt ie op te staan (kleur/materiaal)quote:Op donderdag 26 november 2009 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja, dat ha ik erbij moeten vermelden idd. Rode plinten bestaan niet bij ikea.
Dus de vraag is welke kleur zou jij er dan bij kiezen? RVS? Wit? Zwart? Ik hoor graag zo veel mogelijk meningen. Het waarom mag er ook bij als je dat beter kunt formuleren dan "is gewoon het mooist"
Wij verschillen hier van mening, dus ik ben beniewd wat anderen vinden!
Het in elkaar schroeven zit in de prijs inbegrepen. Sterker nog: als jij de kastjes in elkaar zet, heb je een grote kans dat de monteur ze eerst demonteert om daarna "beter" in elkaar te zetten, wat extra kosten met zich meebrengt.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:06 schreef Keshet het volgende:
Vraagje aan de IKEA-medewerkers:
Is bij de 'keukenmontage' tarieven ook het in elkaar schroeven van de keukenkastjes inbegrepen of is het zo dat alleen 'door mij' in elkaar geschroefde kastjes gemonteerd worden?
Kijk, dat dacht ik al! Bedankt voor je antwoord Snarf!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:01 schreef Snarf het volgende:
[..]
Het in elkaar schroeven zit in de prijs inbegrepen. Sterker nog: als jij de kastjes in elkaar zet, heb je een grote kans dat de monteur ze eerst demonteert om daarna "beter" in elkaar te zetten, wat extra kosten met zich meebrengt.
Vanaf een uurtje of 6.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
Wanneer is de Ikea van Groningen op zijn rustigst? Wil er wel eens kijken, maar het schijnt er altijd zo druk te zijn
Ga ik er dus eens op de avond heen. Dankjewelquote:Op donderdag 26 november 2009 12:14 schreef Age_Dijkie het volgende:
[..]
Vanaf een uurtje of 6.
Ik was er vanmorgen om half 11 al, en het was al druk...pfff
Kijk, super!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dat ziet er erg uit als BESTA
[ afbeelding ]
Maximale belasting is daarvan maar 30kg
(langdurige belasting he!)
Of niet teveel water erinquote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kijk, super!![]()
Geen aquarium op dat kastje zetten dus
Op een avond naar IKEA?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga ik er dus eens op de avond heen. Dankjewel
Ook na 18.30 uur is het door de weeks rustig hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op een avond naar IKEA?
Je moet juist zorgen dat je er rond 6 uur bent. Dus vanaf 5 uur begint het rustiger te worden tot een uurtje of 18:30
Montagehandleidingen RORBERG;quote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef freecell het volgende:
Kent iemand de Rörberg banken van IKEA?
Wij willen graag weten of je de losse delen gewoon tegen elkaar aan schuift (en of dat dan een beetje blijft staan) of dat je ze aan elkaar vast kan maken.
TARA is bang er tussen te rollen
Dan weet ik niet welke IKEA jij bezoekt.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook na 18.30 uur is het door de weeks rustig hoor
Amsterdam, zit bij mij om de hoek. Alleen in het weekend echt veel te druk.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke IKEA jij bezoekt.
Dan gaat de halve stad er heen om goedkoop te eten hierquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op een avond naar IKEA?
Je moet juist zorgen dat je er rond 6 uur bent. Dus vanaf 5 uur begint het rustiger te worden tot een uurtje of 18:30
Zelfde hier (Haarlem)quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan gaat de halve stad er heen om goedkoop te eten hier
Hij zit heerlijk, staat hier al ruim 2 jaar en blijft heel mooi en die hoge rugleuning is echt perfect. Vriendje gamed redelijk veel op de PC en die vind hem ook heel fijn!quote:Op zondag 29 november 2009 10:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hejj, ik wil een bureaustoel kopen.. eigenlijk de Markus van 149,- maar vraag me af of hij het echt waard is, want voor 150,- kan je op verschillende plekken ook andere degelijke stoelen kopen. Vroeg me af of het leer een beetje netjes heel blijft enzo?
Mocht het de Markus niet worden twijfel ik dus tussen de Karsten met armsteunen voor 79,- of gewoon een andere?!
Heeft er iemand tips voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |