FOK!forum / Klaagbaak / KPN moet dood!
FFSletopzondag 11 oktober 2009 @ 20:05
Dit meen je niet. Ik had een Samsung besteld bij KPN, en daar moest ik 2 maanden op wachten! vervolgens gaat ie 3 dagen later kapot (fabricagefout ofzo) , laat ik hem repareren, rekenen ze 100 als kosten!! ik heb mijn geld teruggeeïst en ben naar een andere provider gegaan. Diep teleurstellend
#ANONIEMzondag 11 oktober 2009 @ 20:06
jitzzzzezondag 11 oktober 2009 @ 20:07
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef FFSletop het volgende:
ik heb mijn geld teruggeeïst en ben naar een andere provider gegaan.
Dat zal ze leren inderdaad
deniszszondag 11 oktober 2009 @ 20:23
Fabrieksgarantie, dan hoef je niets te betalen hoor volgens mij.
raimenzondag 11 oktober 2009 @ 20:29
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef deniszs het volgende:
Fabrieksgarantie, dan hoef je niets te betalen hoor volgens mij.
Dan verzinnen ze tegenwoordig wel wat. (komkommertijd voor de mob. industrie)
Bijv. dat de telefoon valschade heeft gehad (of klem in je broekzak heeft gezeten ) Dan is het geen fabrieksgarantie meer.
raimenzondag 11 oktober 2009 @ 20:29
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door raimen op 11-10-2009 20:29:49 (-dubbel-) ]
Sneverzondag 11 oktober 2009 @ 20:50
Die nieuwe toestellen zijn allemaal kut!
onearmedmanzondag 11 oktober 2009 @ 20:51
skittelmanmaandag 12 oktober 2009 @ 16:49
je koopt een samsung... wat had je anders verwacht?
Nerojemaandag 12 oktober 2009 @ 16:50
Ik zou sowieso geen zaken doen als ik 2 maanden op een telefoon zou moeten wachten, zeker als het een Samsung is
leetzorsmaandag 12 oktober 2009 @ 16:51
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef Neroje het volgende:
Ik zou sowieso geen zaken doen als ik 2 maanden op een telefoon zou moeten wachten, zeker als het een Samsung is
erkelmaandag 12 oktober 2009 @ 17:57
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef FFSletop het volgende:
Dit meen je niet. Ik had een Samsung besteld bij KPN, en daar moest ik 2 maanden op wachten! vervolgens gaat ie 3 dagen later kapot (fabricagefout ofzo) , laat ik hem repareren, rekenen ze 100 als kosten!! ik heb mijn geld teruggeeïst en ben naar een andere provider gegaan. Diep teleurstellend
Je kan het contract dan ook echt enzijdig opzeggen TS heeft straks dubbele kosten elke maand 14.gif
deepartmaandag 12 oktober 2009 @ 18:00
Je hebt hem gewoon stiekem in je anus gestopt en jezelf opgebeld met trilfunctie aan en nu heb je spijt want je phone heeft vochtschade.

Jammerrr!
raptorixmaandag 12 oktober 2009 @ 18:06
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef deniszs het volgende:
Fabrieksgarantie, dan hoef je niets te betalen hoor volgens mij.
Fabrieksgarantie bestaat niet, je hebt een wettelijke overeenkomst met de verkoper, deze is ten alle tijden aansprakelijk, hoe hij dat oplost met zijn leveranciers is niet zijn probleem. TS zou niet moeten betalen voor een product dat na 3 dagen stuk is gegaan (ervan uitgaande dat hij het product normaal heeft behandeld), er is hier sprake van een ondeugdelijk product. Verkoper zou het product kosteloos moeten repareren, kan of wil hij dat niet, dan moet hij het product terugnemen en TS een aanvaardbaar alternatief moeten aanbieden danwel het aankoopbedrag teruggeven.

Hier een goed overzicht: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11096
deepartmaandag 12 oktober 2009 @ 18:08
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Fabrieksgarantie bestaat niet, je hebt een wettelijke overeenkomst met de verkoper, deze is ten alle tijden aansprakelijk, hoe hij dat oplost met zijn leveranciers is niet zijn probleem. TS zou niet moeten betalen voor een product dat na 3 dagen stuk is gegaan (ervan uitgaande dat hij het product normaal heeft behandeld), er is hier sprake van een ondeugdelijk product. Verkoper zou het product kosteloos moeten repareren, kan of wil hij dat niet, dan moet hij het product terugnemen en TS een aanvaardbaar alternatief moeten aanbieden danwel het aankoopbedrag teruggeven.

Hier een goed overzicht: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11096
Wat is een TS? Kan het niet terug vinden in het burgerlijk wetboek
raptorixmaandag 12 oktober 2009 @ 18:09
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:08 schreef deepart het volgende:

[..]

Wat is een TS? Kan het niet terug vinden in het burgerlijk wetboek
SPOILER
Topicstarter
FFSletopmaandag 12 oktober 2009 @ 19:42
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

SPOILER
Topicstarter
nou vat ik er niks meer van. Hebben ze me nou wat aan me broek geluld?!
raptorixmaandag 12 oktober 2009 @ 19:53
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef FFSletop het volgende:

[..]

nou vat ik er niks meer van. Hebben ze me nou wat aan me broek geluld?!
Weet ik niet, maar als je ook maar 1 euro hebt betaald hieraan dan is het al te veel, kijk even naar dat linkje wat ik hierboven plaatste, een collega van mij ze MacBook ging kapot. Uit onderzoek bleek dat ze moederbord moest worden vervangen, en dit na 2 jaar. Volgens de verkoper dekte de fabrieksgarantie dit niet en moest hij de 800 euro kostende reparatie zelf betalen. Na wat gezeur wou de verkoper 150 euro voor zijn rekening nemen. Ik heb mijn collega toen uitgelegd hoe de regeling is, en dat 2 jaar te kort is voor een moederbord. Hij heeft toen de voorbeeld brief gebruikt, en uiteindelijk is zijn Mac Book zelfs kosteloos gerepareerd.

Veel winkels proberen dit fabeltje in stand te houden, echter je staat als consument behoorlijk sterk.
PatrickStermaandag 12 oktober 2009 @ 22:06
Alleen al aan de titel, agreed. Neem niet eens de moeite om het te lezen.
FFSletopdinsdag 13 oktober 2009 @ 21:50
[quote]Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar als je ook maar 1 euro hebt betaald hieraan dan is het al te veel.

ik heb hem ook wel verteld waar zijn gayvriend het in kon steken. Hoop dat ie er heel slecht op klaarkomt. bedankt man
Gewoonikdinsdag 13 oktober 2009 @ 21:53
Mijn xperia is ook gratis gefixt, zoals het hoort.
FFSletopdinsdag 13 oktober 2009 @ 21:55
ja, maar als ze je proberen op te lichten voor een kutphone die je drie dagen hebt kunnen gebruiken, vertrouw je ze echt niet meer.
Gewoonikdinsdag 13 oktober 2009 @ 22:28
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar als je ook maar 1 euro hebt betaald hieraan dan is het al te veel, kijk even naar dat linkje wat ik hierboven plaatste, een collega van mij ze MacBook ging kapot. Uit onderzoek bleek dat ze moederbord moest worden vervangen, en dit na 2 jaar. Volgens de verkoper dekte de fabrieksgarantie dit niet en moest hij de 800 euro kostende reparatie zelf betalen. Na wat gezeur wou de verkoper 150 euro voor zijn rekening nemen. Ik heb mijn collega toen uitgelegd hoe de regeling is, en dat 2 jaar te kort is voor een moederbord. Hij heeft toen de voorbeeld brief gebruikt, en uiteindelijk is zijn Mac Book zelfs kosteloos gerepareerd.

Veel winkels proberen dit fabeltje in stand te houden, echter je staat als consument behoorlijk sterk.
Die voorbeeld brief moet iedereen met enigsinzs gezond verstand in elkaar kunnen prutsen.
IJsbergsladinsdag 13 oktober 2009 @ 23:23
Doodsverwensing.. in de TT nog wel
IJsbergsladinsdag 13 oktober 2009 @ 23:24
Oja.. ik heb gereageerd een OT reactie te verzinnen, maar daar was het topic te slecht voor
Cruise.Elroydinsdag 13 oktober 2009 @ 23:34
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Die voorbeeld brief moet iedereen met enigsinzs gezond verstand in elkaar kunnen prutsen.
Mensen maken al snel spel fouten.
Ikiskoelwoensdag 14 oktober 2009 @ 08:35
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Mensen maken al snel spel fouten.
Muhahaha, zegt de persoon die zelf een spelfout maakt
#ANONIEMwoensdag 14 oktober 2009 @ 08:42
Ik heb ooit hele goede service gehad bij KPN.
Mn LG ging steeds kapot, en toen heb ik een Samsung ge-eist.
Week later had ik hem.
Tarabasswoensdag 14 oktober 2009 @ 08:48
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:35 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Muhahaha, zegt de persoon die zelf een spelfout maakt
Doet 'ie expres, slapie. Voorbeeldbrief is aan elkaar