Je vergeet de Honda SS 50quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:04 schreef 68Chevelle het volgende:
niet eens de FS1?, of de Sparta?, of de Kapitan mobilette? of de florett?, en de KS/CS/GTS 50?
Ik ben begonnen op een scooter, en 2 maanden later ging ie de deur uit en kocht ik een schakelbrommer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef Repeat het volgende:
Sneue dingen. Je schakelt je rot, en waarom als het niet zo hoeven?
Variomaticquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Jij rijdt dus in de auto ook automaat, dan schakel je ook vrij veel en waarom zou je als je niet zou hoeven?
Ik moet altijd lachen als ik pikkies op een motorfiets met iele bandjes en uitlaat voorbij zie bleren en voor ze aan 50 zitten 4 keer moeten schakelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik ben begonnen op een scooter, en 2 maanden later ging ie de deur uit en kocht ik een schakelbrommer.
Schakelen is gewoon leuk, klaar.
Jij rijdt dus in de auto ook automaat, dan schakel je ook vrij veel en waarom zou je als je niet zou hoeven?
Mjah als ze origineel zijn wel ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik pikkies op een motorfiets met iele bandjes en uitlaat voorbij zie bleren en voor ze aan 50 zitten 4 keer moeten schakelen
Even met Zundapp opletten je hebt ze met hand (CS) en voet (KS) versnellingen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Variomatic![]()
Ontopic: Koop een Zundapp, probleem opgelost
Boeiend, wel makkelijk sleutelen en gaat net zo hardquote:
Verzekering is duur ja, maar een scooter verzekeren als 16/17/18-jarige is even duur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
Schakelbrommer rijden is tegenwoordig belachelijk duur qua verzekering volgens mij; voor dat geld verzeker je met gemak 2 motorfietsen..
15e per maand, een mobieltje kost meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Verzekering is duur ja, maar een scooter verzekeren als 16/17/18-jarige is even duur.
Betaal nu WA incl. opzittenden: 180 euro voor mijn eerste jaar.
In vergelijking met mijn brommer kost 't geen drol en klaag er verder niet over.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
15e per maand, een mobieltje kost meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Te nieuwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:43 schreef Motorist het volgende:
[..]
Even met Zundapp opletten je hebt ze met hand (CS) en voet (KS) versnellingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |