i'll hunt you down and kill youquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie het als kunst of iets tasteful hahaha
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Wakker worden, uitrekken, wijnfles open trekken, joggen in central park, wijn drinken, ff douchen, ergens lunch halen, internetten, denken dat je nu weer geen nieuwe baan neemt omdat het geen uitdaging is.. denken wat je aan moet voor de kroeg die avond, uitrekken, uit eten, omkleden, tv-kijken, wijntje drinken, uitgaan, snuiven, terugstrompelen de taxi in en naar huis, op bed crashen..
Zoiets?
Waarom niet? zo erg is ie toch niet? ..... als je niet van datr schrapen houd, kan je beter je boxen uitzetten. hahahquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee die niet, one guy one jar heb ik bewust nog niet gekeken
Kon je dat niet aan zien.?quote:
Neem ze toch allemaal!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:12 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik niet nemen, ik ben gek op shirtjes
ik vind je wel een schatje hoorquote:
De bovenste is juist subtiel, i like itquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Neem ze toch allemaal!!Vind de bovenste niets...maar taste is natuurlijk in the eye of the beholder...
moet toch 1 iets hebben waarvan ik kan zeggen dat ik het niet heb gezien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom niet? zo erg is ie toch niet? ..... als je niet van datr schrapen houd, kan je beter je boxen uitzetten. hahah
ik ga voor meneer 2quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:12 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik niet nemen, ik ben gek op shirtjes
Slaapsequote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind je wel een schatje hoor
maar nu ga ik slapen, de wekker gaat om 0630
slaap ze! enne wel je handjes boven de deken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind je wel een schatje hoor
maar nu ga ik slapen, de wekker gaat om 0630
Dat was toch Showgirls?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet toch 1 iets hebben waarvan ik kan zeggen dat ik het niet heb gezien.
ja das waar. maar als je 20 bent is het leuk en als je 34 bent is het toch wat anders...quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
De bovenste is juist subtiel, i like it
Snel vertel, niet te snel we schrijven meequote:Op maandag 12 oktober 2009 01:20 schreef MisterO het volgende:
Omg, ik krijg toch net een hilarische gay.nl bericht
uiteraard....vertel....quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:20 schreef MisterO het volgende:
Omg, ik krijg toch net een hilarische gay.nl bericht
daar heb ik volgens mij ooit een stukje van gezien, dat ze staat te ketsen tegen een hek aan ofzoquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snel vertel, niet te snel we schrijven mee
quote:
quote:Ik weet dat je niet op een oudere man zit te wachten maar ik wil je in alleen maar zeggen dat je er goed uit ziet(en ik vermoed dat je het volgende wat ik je schrijf waarschijnlijk al weet) Maar puur voor de zekerheid, ik hoop dat je veel leuke mensen tegen komt hier maar hou er altijd rekening mee dat er ook tussen zitten die de boel bedonderen en bvb zeggen dat ze 18 zijn en de foto van een jong persoon gebruiken terwijl ze veel ouder zijn of zo. Wees dus voorzichtig en geef nooit zo maar privé gegevens of telnummers af, chat bij voorkeur, als je de mogelijkheid, hebt eerst met iemand live via een cam en maak als ooit een date hebt eerst alleen een afspraak maken op een openbaar gebied wat jij kent en waar meerdere mensen komen ! Voor de rest kan je hier best wel leuke mensen ontmoeten en veel plezier hebben. Suc6
Nee dat was waaarschijnlijk The Last Seduction. Die staat bij mij op nummer 1 allertijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar heb ik volgens mij ooit een stukje van gezien, dat ze staat te ketsen tegen een hek aan ofzo
dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |