Mister he, Misterquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moeten ze ook meneer tegen je zeggen?
Net danste ik voor de spiegel en deed lippenstift op, nu tevredenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Quit pro quo, clarice... Kom maar zelf over de brug,, die bullshit van Battlestar Gallactica weten we nu wel..![]()
![]()
jij was toch wel van de watersport?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kerel, waarom zou ik dat moeten weten.![]()
![]()
o verkeerde pica
ik heb nog nooit drugs nodig gehad als accelerator, dat is vaak ook het begin van het einde, of het begin van het begin, hoe je dat dan ook maar wel zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat het als een accelerator werkt.
Het feit dat je het al moet vragen is dus NEE op mijn antwoord. U were just an Amy Huiswijn...![]()
u crazy bitch, ik bedoelde dat je niet meteen popi jopi met ze gaan doen. En dat je eerst streng doch rechtvaardig moet zijn...je kan altijd later losen up...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
I think I don't wanna know what you mean
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net danste ik voor de spiegel en deed lippenstift op, nu tevreden
Je hebt mij nog steeds hoog zitten hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat bedoel ik, not a sexual game... en ik had je net nog wel hoog zitten....
Nee, daar heb ik een filmpje van nodigquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net danste ik voor de spiegel en deed lippenstift op, nu tevreden
bitch, dat stond er niet niet....hahahahahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij was toch wel van de watersport?
Wist je geen maat te houden vroeger? Was je een Floortje Bloem?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb nog nooit drugs nodig gehad als accelerator, dat is vaak ook het begin van het einde, of het begin van het begin, hoe je dat dan ook maar wel zien.
Ik heb het alleen nog maar recreatief gebruikt, en hoop het daar ook bij te kunnen laten
Waarom zou dat zijn denk je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch, dat stond er niet niet....hahahahaha
Maar NEE on both accounts...
waarom denken jullie dat ik nasty ben...?
U know i do.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt mij nog steeds hoog zitten hoor![]()
Ik bedoelde het sarcastisch![]()
Waar zit jij nu eigenlijk?
Thuis als in NY he? Waar woon je dan? welke wijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U know i do.![]()
Xit nu thuis... Straks douchen... We gaan straks eten. Nero's geloof ik, nothing fancy..
omdat je ooit zoiets zeiquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch, dat stond er niet niet....hahahahaha
Maar NEE on both accounts...
waarom denken jullie dat ik nasty ben...?
Dat durf ik echt niet zeggen. Want zulke vreemde dingen zeg ik hier niet. Kijk, het is niet zo dat jullie 8 jaar zijn en dat allemaal vreemd vinden wat ik zeg. Ur an adult. Zeg jij het maar dus.. Want al sla je me dood...quote:
Kan hem even niet vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik een filmpje van nodig
Ja, west 72nd Street. Manhattan...hoezo kom je op bezoek?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thuis als in NY he? Waar woon je dan? welke wijk
En dan vind je het gek dat ik niet alles vertelquote:
hahahah das waar, maar ik dat niet altijd hoor... Ben gewoon normaal..quote:
toch nog wat gevondenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat ik niet alles vertel
Ja, next week, nee, ik vroeg het me gewoon afquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, west 72nd Street. Manhattan...hoezo kom je op bezoek?![]()
zie je wel en doe je net of het onze schuld isquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahah das waar, maar ik dat niet altijd hoor... Ben gewoon normaal..
Geweldig!!!quote:
Flauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |