Zohee, automatisch?? nee, nooit gezien. Maar dan hebben ze die vakantiereclame ook wel errug goed getimedquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat de reclame zich aanpast aan het onderwerp?
Nee,heb respect omdat ze de moeder is van de kleine meid.Dus zal nooit tegen haar zijn.Huub en Claire gaan het samen prima redden als de emoties iets bedaard zijn .Een goede vriendschap daar hoop ik op en daardoor een goede regeling voor het babietje,,Moet gewoon..Geen ander alternatief wmbquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jemig ben jij nu ook al tegen Claire
je vergeet die bemoeialachtige broer Bramquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
knip
Kijk Gertquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Aangezien het vrijwel alleen maar over Huub en Claire gaat en ging, laat ik dit topic maar open. SHO is niet mijn forum, dus ik beslis er niet over. Static / FA's moet morgen maar even kijken of het handig is om het op deze manier te doen dan.
Het eerste de beste scheidingstopic werd al gelijk gemerged met het mediatopic, dus ik heb er alle vertrouwen inquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Aangezien het vrijwel alleen maar over Huub en Claire gaat en ging, laat ik dit topic maar open. SHO is niet mijn forum, dus ik beslis er niet over. Static / FA's moet morgen maar even kijken of het handig is om het op deze manier te doen dan.
Topic Commotie om Huub moet gewoon weer terug.Snapte nooit waarom die ooit is weggehaaldquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Ik vroeg het maar. Want er zijn mensen die denken dat als je een mogelijk ander scenario schetst, je dan Claire alles in de schoenen schuift. En je tegen Claire bent.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee,heb respect omdat ze de moeder is van de kleine meid.Dus zal nooit tegen haar zijn.Huub en Claire gaan het samen prima redden als de emoties iets bedaard zijn .Een goede vriendschap daar hoop ik op en daardoor een goede regeling voor het babietje,,Moet gewoon..Geen ander alternatief wmbSophie gaat voor alles Moet gewoon
![]()
Nou nee hoor, dit is geen vervanging maar een (tijdelijk) extra topic. Hoé tijdelijk precies, weet ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:05 schreef sunny16947 het volgende:
Oh Gert dan kun je de andere misschien gelijk sluiten.
Omdat daar op een gegeven moment alleen nog maar gezeikt en getrolld werd door een stel vervelende klieren die zichzelf constant aan het herhalen waren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Topic Commotie om Huub moet gewoon weer terug.Snapte nooit waarom die ooit is weggehaald![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)Spaanse_disco__.htmlquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:11 schreef jeweltje het volgende:
Maar ff serieus, er was toch al eerder sprake van geweld?? Met die getuigen wat ik las in dat steegje? Er was toch ook iets in spanje met die blauwe ogen??? Iemand die foto nog? Had claire niets??
Mensen mogen denken wat ze willen.Ik weet zelf hoe ik dingen bedoel en als iets verkeerd overkomt jammer dan..Ga ik me dus niet aantrekkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik vroeg het maar. Want er zijn mensen die denken dat als je een mogelijk ander scenario schetst, je dan Claire alles in de schoenen schuift. En je tegen Claire bent.
Ik weet alleen van een blauw oog van Huub in Spanje met als reden dat iemand te bijdehand deed over Claire. Iets over Tilburgs matras.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:11 schreef jeweltje het volgende:
Maar ff serieus, er was toch al eerder sprake van geweld?? Met die getuigen wat ik las in dat steegje? Er was toch ook iets in spanje met die blauwe ogen??? Iemand die foto nog? Had claire niets??
Ja ,Claire had ogen als de Middellandse zee.Net zo blauw,en ook net zo waterigquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:11 schreef jeweltje het volgende:
Bedankt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)Spaanse_disco__.html
Volgens mij is daar heel wat gebeurd. Laten we het Huub vragen. Huub kom er (morgen of snel) in!quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik weet alleen van een blauw oog van Huub in Spanje met als reden dat iemand te bijdehand deed over Claire. Iets over Tilburgs matras.
De rest is van horen zeggen. Daar weten alleen de betrokkene het fijne en de waarheid van.
Uhhhh ja, ik bedoel dus kom eens wat schrijven op fok.nlquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:18 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Volgens mij is daar heel wat gebeurd. Laten we het Huub vragen. Huub kom er (morgen of snel) in!![]()
Huub is hier al geweest hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:18 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Uhhhh ja, ik bedoel dus kom eens wat schrijven op fok.nl
Ja dat bedoel ik. Al even niet meer toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |