Ja, alsin dat ik dan weer op zn bumper zit omdat ie de bocht niet zo stoer kan nemen als dat ie rechtdoor gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:42 schreef S.Seagal het volgende:
Ik snap het niet. Hij haalt je in op een recht stuk, en als hij een bocht moet nemen haal jij hem in? Als in Need for Speed?
Figuren zoals jouw haal ik altijd graag in, meestal zak ik dan terug naar 40, zodat ze me proberen in te halen en daarbij hoop ik altijd dat ze een boom raken of een vrachtwagen die vanuit de andere richting komt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso gasten die bumperkleven. Rij je met 60 door de bebouwde kom, komt er zo'n opgefokte sjonnie achter je. Meestal zak ik dan terug naar 50, zodat ze me proberen in te halen en daarbij hoop ik altijd dat ze een boom raken of een vrachtwagen die vanuit de andere richting komt.
En bij het volgende stoplicht sta je weer naast of achter ze.
Ja. Dat is dus wat je onderscheidt van de pauper met geld. Gasgeven kan iedereen. Sturen niet, dus wie zou er dan jaloers moeten zijn?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:11 schreef ooge het volgende:
[..]
Figuren zoals jouw haal ik altijd graag in, meestal zak ik dan terug naar 40, zodat ze me proberen in te halen en daarbij hoop ik altijd dat ze een boom raken of een vrachtwagen die vanuit de andere richting komt.
@ TS je bent gewoon jaloers, je hebt misschien wel brede banden en een verlaagde auto waarmee je hard door de bochten kan, maar niet de pk's om met het verkeer mee te accelereren
Van de A10 binnenring naar de A2 wil regelmatig wel lukken. 150 is haalbaar, mits fatsoenlijke autoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef pumpkineater het volgende:
Heel vervelend dat je bijna nooit eens vol een bocht kunt nemen omdat er altijd wel iemand in de weg rijd of je nooit zeker kunt weten dat er iemand van de andere kant komt.
O durf jij dat!!!???quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
Bekend inderdaad, bij de eerste afrit haal je ze weer in. Omdat ik er wel met 130 over durf te rijden en hij niet
Wil je dat ik hier serieus op in ga?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
O durf jij dat!!!???Wat ben jij stoer man!!11!!1!!!
...
Doe esquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier serieus op in ga?
Duidelijker dan mijn "quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is de troll te duidelijk
Dat weet ik, daarom ga ik er ook niet op inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Duidelijker dan mijn "" kan het niet worden inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |