Rot op, dat spel is voor kleuters.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Flikker op. Pokémon is een van de beste spellen ooit gemaakt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Voor de gameboy zeker wel jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:14 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:33 schreef DR878 het volgende:
Ik zag mijn post al aankomen ..
[ afbeelding ]
Flikker zelf op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Een master ball, die faalt nooit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:44 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer dan een ultra ball voor nodig...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En baas ben je!![]()
Maar waarom Pokemon?
Day care, of je start ieder gevecht met hem, maar wisselt hem meteen als het gevecht is begonnen. Dan krijgt hij ook EXP. Je kan hem ook EXP Share laten vasthouden, dan deelt hij automatisch alle EXP.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe de fuck moet je een Abra trainen? Hij kan alleen maar teleporten
Was er trouwens een Day Care in het originele Red/Blue? Herinner het me niet meerquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Day care, of je start ieder gevecht met hem, maar wisselt hem meteen als het gevecht is begonnen. Dan krijgt hij ook EXP. Je kan hem ook EXP Share laten vasthouden, dan deelt hij automatisch alle EXP.
Ja, onder dat stadje met de Water Gym.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Was er trouwens een Day Care in het originele Red/Blue? Herinner het me niet meer
Serieus? Ik dacht dat die daycare pas later bij de remake, Fire Red, was toegevoegd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:04 schreef Folmer het volgende:
[..]
Ja, onder dat stadje met de Water Gym.
Waarom weet ik dit?
Dat snap ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Day care, of je start ieder gevecht met hem, maar wisselt hem meteen als het gevecht is begonnen. Dan krijgt hij ook EXP. Je kan hem ook EXP Share laten vasthouden, dan deelt hij automatisch alle EXP.
Dat stadje heet Cerulean City ja!!?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:04 schreef Folmer het volgende:
[..]
Ja, onder dat stadje met de Water Gym.
Waarom weet ik dit?
Daarom moet je hem ook laten evolueren in Kadraba. Overigens niet echt een geweldige Psychic Pokemon, belachelijk hoge SP ATK dat wel, maar ik koos liever voor andere Pokemon, Haunter of Gengar vond ik een stuk beter. Psychic Pokemon vond ik in de eerste edities maar een matige Pokemonsoort.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar hij leert geen nieuwe moves
In welke game kon je die ook al weer nog meer bezoeken? Want daarin was Misty toen de gymleader, was dat Silver/Gold?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:19 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Dat stadje heet Cerulean City ja!!?!
Silver/Gold/Crystal idd, wel episch, dat je alle oude steden opnieuw kon bezoeken (met de treinquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:20 schreef Seam het volgende:
[..]
In welke game kon je die ook al weer nog meer bezoeken? Want daarin was Misty toen de gymleader, was dat Silver/Gold?
Ik kreeg een stijve.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Als eerste inzetten en dan wisselen, dan krijgt hij XP Points, jeweetz.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe de fuck moet je een Abra trainen? Hij kan alleen maar teleporten
?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:30 schreef TNA het volgende:
Heb je Mew al door in rare cirkels te surfen?1337 hax4orZ.
Anders moet je de cheape truuk Sleep powder of hypnosis spammen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:10 schreef J.Herrer het volgende:
Ik verveel me vandaag dood dus ben ik voor de lol maar weer ff pokemon () fire red gaan spelen
Nu ben ik bij 1 of andere gym belandt, maar die gymleader is een vieze cheater die altijd mijn beurt steelt net wanneer ik zijn pokemon kan liquideren![]()
Met 1 attack zet ie mijn pokemon dan meteen aan de kantis gewoon niet leuk meer
Voorspelbare reactie: TS speelt pokemon
Je hebt gelijk jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
?Je kon hem wel krijgen door met een bepaalde trainer boven Cerulean City een battle aan te gaan en net voor het startte op start te drukken, dan was er een vage bug oid en dan moest je naar Laventer Town en dan kwam je Mew tegen in het gras.
Zo herinner ik het me toch
Haha, die bug kende ik nog nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja
http://www.pokemon-paradi(...)ed-blue/vang-mew.php
Dat surfen was een andere glitch:
gebruik een max repel. veilig voor 250 stappenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:46 schreef Shoombak het volgende:
Dat je zo door dat gras loopt op weg naar een shop ofzo, en dat je dan elke keer weer zo'n tyfuspokemon tegenkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |