Eerst twee van een onbekend merk (of kan het me niet meer herinneren), nu heb ik een Toshiba. Steeds netje mee omgegaan, altijd veilig verwijderd, nooit mee geschud. En toch gaan ze na een tijdje kapot, wordt er helemaal gefrustreerd van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Asgard het volgende:
Wat voor gezeik heb je gehad met externe schijven en welke merken waren dat?
Ik heb zelf deze: http://tweakers.net/price(...)n-1tb-zwart.html#tab:info en hij werkt goed.
Hoevaak had je hem aan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Eerst twee van een onbekend merk (of kan het me niet meer herinneren), nu heb ik een Toshiba. Steeds netje mee omgegaan, altijd veilig verwijderd, nooit mee geschud. En toch gaan ze na een tijdje kapot, wordt er helemaal gefrustreerd van.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoogstens één keer in de maand. Om er wat af te halen of op te zetten.
Nee, ik ben meestal heel voorzichtig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je geen last dat andere apparaten snel kapot gaan?
Ik heb een handvol schijven die ik ook maandelijks aansluit, maar die houden het allemaal prima vol. Echt gek dat ze bij jou allemaal snel stuk gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, ik ben meestal heel voorzichtig.
Ja, ik weet ook niet hoe het kan. Misschien heb ik wel pech.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb een handvol schijven die ik ook maandelijks aansluit, maar die houden het allemaal prima vol. Echt gek dat ze bij jou allemaal snel stuk gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |