veel oefenen, m'n bestequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren liep ik, zoals vrijwel elke zaterdag als ik uitga, terug van het centrum naar huis. Aan een van de routes ligt het zogenaamde slaaphuis. Hier is ook o.a. een spuitruimte, dus naast zwervers trekt het ook veel junks aan. En ik schat dat tweederde van de zwervers dit sowieso al is.
Op de hoek voor het gebouw stond een merkwaardig uitziende vrouw. Ze droeg fout roze jurkje, van een fleece-achtig materiaal, hoge hakken en geblondeerd haar met uitgroei. Haar verschijning deed mij al vermoeden dat dit een zogenaamde heroinehoer was.
Op het moment dat ik passeerde sprak ze me aan: "Hey jongen." ik keek haar richting uit en zei: "Eh, hoi". Vervolgens zei ze: "Hey, heb je zin?" Ik kreeg deze uitdrukking op m'n gezicht:en kon eigenlijk alleen "Eh, wut?" uitbrengen. Ze stelde de vraag opnieuw: "Hey, heb je zin? Kom mee naar achteren dan". Op dit moment zou ik het liefst mijn gezichtsuitdrukking veranderen in:
, alleen ik heb geen idee hoe. De tweede optie was nee zeggen en verder lopen. Wat ik dus ook deed. Ze wenste me nog wel een fijne nacht trouwens
. Dus toen zei ik maar: "Ja, jij ook".
Samenvatting: Eng uitziende heroinehoer spreekt me aan en vraagt of ik zin heb in sexytime.
Ik zou die hoer onder m'n hond vandaan trappen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:41 schreef Renesite het volgende:
Hihi. MOet je zeggen: IK TRAP ZELFS MIJN HOND VAN JE AF! HOERRRR
Zo'n uitdrukking zou ik ook wel eens willen producerenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren liep ik, zoals vrijwel elke zaterdag als ik uitga, terug van het centrum naar huis. Aan een van de routes ligt het zogenaamde slaaphuis. Hier is ook o.a. een spuitruimte, dus naast zwervers trekt het ook veel junks aan. En ik schat dat tweederde van de zwervers dit sowieso al is.
Op de hoek voor het gebouw stond een merkwaardig uitziende vrouw. Ze droeg fout roze jurkje, van een fleece-achtig materiaal, hoge hakken en geblondeerd haar met uitgroei. Haar verschijning deed mij al vermoeden dat dit een zogenaamde heroinehoer was.
Op het moment dat ik passeerde sprak ze me aan: "Hey jongen." ik keek haar richting uit en zei: "Eh, hoi". Vervolgens zei ze: "Hey, heb je zin?" Ik kreeg deze uitdrukking op m'n gezicht:en kon eigenlijk alleen "Eh, wut?" uitbrengen. Ze stelde de vraag opnieuw: "Hey, heb je zin? Kom mee naar achteren dan". Op dit moment zou ik het liefst mijn gezichtsuitdrukking veranderen in:
, alleen ik heb geen idee hoe. De tweede optie was nee zeggen en verder lopen. Wat ik dus ook deed. Ze wenste me nog wel een fijne nacht trouwens
. Dus toen zei ik maar: "Ja, jij ook".
Samenvatting: Eng uitziende heroinehoer spreekt me aan en vraagt of ik zin heb in sexytime.
Dan hoop ik wel dat ie een condoom gebruikt heeftquote:
Boh dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:57 schreef 49R het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ie een condoom gebruikt heeft
Dopehoerenik stop hem liever tussen de draaideur van de Hema
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:07 schreef Bob-B het volgende:
Verkapte "ik-had-geen-10-euro-op-zak-meer-na-stappen-en-daarom-moest-ik-lopen-en-kon-ik-niet-even-wat-bij-de-buurt-hoer" topic
Okay die komt laterquote:
Hou ik je aan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay die komt later. Ik zit achter een Mac dus ik kan niet painten
. Maar straks als ik thuis ben maak ik er eentje.
tvpquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:42 schreef Bob-B het volgende:
Goh, eindelijk een kans om ontmaagd te worden en dan pak je hem niet met beide handen aan...of wacht je op de manlijke variant?
Ga een hobby zoeken, dan kun je ons deze inhoudsloze drek voortaan besparen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:07 schreef Bob-B het volgende:
Verkapte "ik-had-geen-10-euro-op-zak-meer-na-stappen-en-daarom-moest-ik-lopen-en-kon-ik-niet-even-wat-bij-de-buurt-hoer" topic
Je geslacht staat verkeerd in je profiel, wellicht wil je dat even aanpassen voordat je anderen de les gaat lezen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
Ga een hobby zoeken, dan kun je ons deze inhoudsloze drek voortaan besparen.
Slecht excuus..quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laat zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb er een gemaakt. Stiekem wel in Photoshop.
Post it!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb er een gemaakt. Stiekem wel in Photoshop.
Whehequote:Op zondag 11 oktober 2009 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
Crackhoer die sex met je wil , ik kon de OP nog editen.
Je kon op z'n minst daar der tieten sabbelen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
Crackhoer die sex met je wil , ik kon de OP nog editen.
Da's gemeen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of een leeg bierflesje vaginaal inbrengen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:41 schreef Renesite het volgende:
Hihi. MOet je zeggen: IK ZOU JE NOG NIET NEUKEN MET DE LUL VAN MN BROER
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:23 schreef zovty het volgende:
Dit is het?
Dit is je avontuur wat je met je KLB homies wil delen?
Je wordt aangesproken door een hoer, je hebt geen geld bij je en dus weer geen sex.
Dit is je hele verhaal?
Fuck your life.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:57 schreef 49R het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ie een condoom gebruikt heeft
Dopehoerenik stop hem liever tussen de draaideur van de Hema
Ze bespaart je honderden euro's per maand.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:46 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
Is dat die crackhoer?? Ziet er wel goedkoop uit ja...
Vooral als je daar zelf geen bijdrage aan hebt willen doen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:09 schreef Equites het volgende:
Een heroïne hoer een fijne nacht wensen vind ik ook wel erg laag hoor TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:51 schreef Japsnars het volgende:
Vind je het gek dat je wordt aangesproken door een crackhoer als je zelf lange rasta's hebt?GMTA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOS'ser for life.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |