Da's de AltGr (de rechter alt) en dat is hetzelfde als CTRL+ALT.quote:
Je betaalt 17.500 per jaar. Je kan een maand in een Ferrari rijden, volgende maand in een Bentley, dan een Porsche etc.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:47 schreef Desunoto het volgende:
Wacht... 17500 euro betalen om 30 dagen in een Ferrari te mogen rijden? Wat zijn dat voor belachelijke bedragen?
Alt-Gr + Del werkt anders nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's de AltGr (de rechter alt) en dat is hetzelfde als CTRL+ALT.
Mensen die poseren bij een honderd jaar oude dino en dan ook nog stoer voelen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef junkiexp het volgende:
FF 5 k erbijhttp://link.marktplaats.nl/275251571
Dat moest ik ook denken toen ik dit topic zag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:26 schreef Cybje het volgende:
Zoiets hebben we in Nederland ook gewoon ... is wat dichterbij: http://www.tforb.com/
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die spam roepen. Roep je dat ook in elk topic in GAM waar een nieuwe game wordt aangekondigd? Of in MUZ in een topic over een aanstaand concert van een band?
Verder is het niet echt nieuw, ik had een aantal jaar geleden ook een website gezien met dit zelfde idee. Was zelfs een Nederlands bedrijf geloof ik. Ben alleen de naam kwijt.
[..]
Je betaalt 17.500 per jaar. Je kan een maand in een Ferrari rijden, volgende maand in een Bentley, dan een Porsche etc.
Enige bedrijf in NL of zijn er meer?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:26 schreef Cybje het volgende:
Zoiets hebben we in Nederland ook gewoon ... is wat dichterbij: http://www.tforb.com/
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Na boten en vakantievilla’s worden nu ook peperdure sportwagens aangeboden in een timesharingformule. Voor euro 17.500 rijdt u een maand per jaar Ferrari
Na boten en vakantievilla’s worden nu ook peperdure sportwagens aangeboden in een timesharingformule. Voor euro 17.500 rijdt u een maand per jaar Ferrari.![]()
De Franse Toys Club biedt supersportwagens aan in timesharing. Tegen betaling van het jaarlijkse abonnementsgeld van euro 17.500 euro rijdt een klant - afhankelijk van het type auto en het tijdstip - in een Ferrari, Aston Martin, Bentley of andere chique auto
Het uithangbord van Auto Toys Club, een idee dat is geboren in Parijs, is de Franse Formule 1–coureur Alain Prost. 'Ik heb het ideale klantenprofiel', zegt meervoudig wereldkampioen. 'Ik heb nooit een sportauto gekocht omdat ik een kofferbak nodig heb. Maar soms heb ik wel een sportwagen nodig.'
Ferrari's, Spykers en Lamborghini’s
Toys Club richt zich ook op de rijken der aarde, die hun Ferrari's, Spykers en Lamborghini’s willen verhuren, omdat ze weinig tijd hebben om van hun speeltje te genieten of de extra inkomsten in de barre economische tijden goed kunnen gebruiken. Zij kunnen hun auto aanbieden voor timesharing in ruil voor contanten of punten, die ze het recht geeft om een andere auto op een andere locatie te 'kopen'.
Toys Club, dat nu 45 klanten telt, opereert vanuit twee locaties: Parijs en Cannes. Brussel wordt, bij voldoende interesse, de volgende uitvalsbasis. Klanten met veel verkeersboetes of die op de zwarte lijst staan bij de verzekeraars zijn niet welkom.
http://www.fd.nl/artikel/13385392/euro-17-500-ferrari-rijden
Enig idee wie erachter zit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Cybje het volgende:
Ik ken alleen die in Almelo, deels omdat ik daar vaak langsrijd (ik werk in Almelo).
vind het maar een pauper idee voor wannabe's met nét niet genoeg geld. beetje 'ik wil wel maar ik kan niet' gevoel krijg ik er bij.quote:
Onzin. Dan zou dat moeten gelden voor alles wat te huur is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:54 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
vind het maar een pauper idee voor wannabe's met nét niet genoeg geld. beetje 'ik wil wel maar ik kan niet' gevoel krijg ik er bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |