Hahahaaaquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb geen duur zadel op mijn fiets..... gewoon alleen die stang
ik weet nooit wat ik moet zeggen.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb geen duur zadel op mijn fiets..... gewoon alleen die stang
Zie vorige pagina.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Welk nummer ook alweer? Vrouwelijke zang iig.
quote:
Echt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet nooit wat ik moet zeggen.
en er lezen van die bobo's mee.allemaal nieuwssites en journalisten.
Kijk eens iets verder terugquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Welk nummer ook alweer? Vrouwelijke zang iig.
Ja echtquote:
Voer bij een onbekende dag bladieblaquote:
Ja. Maar. Schatje. Die doen dat alleen maar om zelf meer followers te krijgen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echt![]()
geenstijl followde mij ook
Republica - Ready To Goquote:
Zo Hee! Het kwartje valt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, bij een onbekende dag of maandda's lullig.
Stel jij adopteert een kind dan kunnen ze je waarschijnlijk niet met zekerheid vertellen op welke dag hij/zij geboren is, of bij kinderen die ergens langs de weg worden gedumpt door hun ouders..quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voer bij een onbekende dag bladiebla
"Oh ik heb alzheimer, en ben daardoor mn geboortedatum vergeten, Maar ik ga toch mn rij examen doen"
Stond naast geert wilders!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Maar. Schatje. Die doen dat alleen maar om zelf meer followers te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |