Iemand hier die veel weet van de WAO?
In 2002 ben ik volledig afgekeurd, mijn maatmanloon gebaseerd op een paar weken uitzendwerk, wat neer kwam op ruim 8 euro per dag, oftewel 120 euro per maand uitkering.
In 2003 weer volledig goedgekeurd, sinds januari 2005 weer voor 35 - 45% afgekeurd. Nog steeds gebaseerd op het maatmanloon uit 2002.
Nu werk ik sinds vorig jaar 20 uur per week. Ik krijg nog 45 euro per maand WAO, maar dat moet ik terugbetalen, omdat ik natuurlijk ver boven mijn verdieninkomen zit.
Eigenlijk is 20 uur per week te veel. Ik ben me sinds januari naar m'n werk aan het slepen, in juli een paar weken gedeeltelijk ziek gemeld en 14 uur gewerkt. Daarna vakantie gehad, maar geen verbetering in mijn klachten.
Nu de vraag:
Is het mogelijk mijn maatmaninkomen aan te laten passen naar wat ik afgelopen jaar verdiend heb, zodat ik terug kan gaan naar 12 uur per week werken, zonder dat ik teveel inkomensverlies heb?
Het is niet zo dat ik aan de geeuwhonger ga als ik minder ga werken, want zo heb ik het tot vorig jaar ook gedaan, maar als het mogelijk is een compensatie te krijgen, omdat ik tenslotte wel nog steeds voor 35 - 45% afgekeurd ben, zou ik natuurlijk wel naar die mogelijkheid willen kijken.