Sorry ik wist niet dat je boos werd..quote:
quote:
hequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Weg met die hoeren van de DSB, Nederland weer een stukje veiliger.
Ah, je leeft nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Je miste me hequote:
Met al die aardbevingen in jouw buurt weet je het maar nooitquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik dood ben hoor je het wel op het nieuws hoor.
Heb er maar twee gevoeld in de afgelopen maanden geloof ik. Niet echt bijzonder te noemen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met al die aardbevingen in jouw buurt weet je het maar nooit
Ah, je dak lag dus niet op je hoofdquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb er maar twee gevoeld in de afgelopen maanden geloof ik. Niet echt bijzonder te noemen.
indahquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Verri nice miester!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
IndahHow the hell are you doin'?
Eigenlijk niet neequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kon het niet verbloemen he.
Ander eiland inderdaad, hoewel de zware bevingen wel in de buurt blijven hangen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je dak lag dus niet op je hoofd
Padang is op een ander eiland toch?
Leedvermaak is het leukste vermaak!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk trouwens al die foto's van Scheringa met tal van mensen. Wat zijn we toch een stel gieren eigenlijk
En: ccl
Had het even gehad met een paar dingen, maar het is inmiddels weer aardig hersteld. Morgen op het vliegtuig, want er komt 8 dagen zon,zee,strand,clubbing en alcohol aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee
Fijn dat je er weer bent
Pfff nog een hoop te doen maar geen zin
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef Ladylike het volgende:
Briljant topic
Mensen die maar alles voor waar aannemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |