Ik liep dus op school op zo'n renbaan en toen kwam er zo'n klein kutkind langs gerend en die zei 'je moeder'. Aangezien ik 18 ben mag ik niks terug doen, maar ik het z'n schooltas in de fik gezet en dat zag die maar hij heb geen bewijs.
Klacht 1: Kleine klote kinderen die steeds een grotere bek krijgen Klacht 3: Dat ik niks terug mag doen Klacht 2:
Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende: GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Je weet toch hoe kinderen werken. Grootste bek wint
Zeg tegen hem: Je hele generatie! Al je familieleden en huisdieren! Zelfs de huismuis!
Zo, dat zal em leren
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende: Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') ! [/quote]