quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus, gisteren staan spacen man![]()
We hadden ook een radio bij ons, maar ik snapte er geen kanker meer van, van dat hele ding
Niet bozig. Gewoon verbaast over het aantal mensen dat doet alsof een leven zonder sex niet mogelijk is.quote:
HO DUDE.quote:
Tussen het wel willen en niet kunnen leven zonder zit een wereld van verschil.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niet bozig. Gewoon verbaast over het aantal mensen dat doet alsof een leven zonder sex niet mogelijk is.
DE SPIN GING NIET DOODquote:
is ook niet mogelijk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niet bozig. Gewoon verbaast over het aantal mensen dat doet alsof een leven zonder sex niet mogelijk is.
Ik denk dat ik een voorbeeld ben van iemand die wel kan leven zonderquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 14:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Valt best mee. zat hier laatst eentje die nog 2 keer groter wasquote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tussen het wel willen en niet kunnen leven zonder zit een wereld van verschil.
ikquote:
Keta?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus, gisteren staan spacen man![]()
We hadden ook een radio bij ons, maar ik snapte er geen kanker meer van, van dat hele ding
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een voorbeeld ben van iemand die wel kan leven zonder
Ik wil best sex.quote:
hoe weet jij dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |