Jawelquote:Op woensdag 16 december 2009 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Niemand naar Lichtjesavond geweest gisteren? *topic leven in blaast*
wauw, gaaf! Dat heb ik dan net gemist!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Alleen in de Voorstraat. Maarja, die had tenminste wél iets met licht
[ afbeelding ]
Ik woon rood rechts
Boerderijstraat representquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Basekid_NZ het volgende:
Zijn hier mensen die trouwens in Tanthof-Oost hebben gewoond? Daar heb ik 15 jaar gewoond.
Ik ben zeker van plan over een paar jaar naar Delft terug te keren, het is echt een leuke stad
Ken ik niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Nice, zit je redelijk in de buurt van waar ik woonde. De Talinghof
KB maar met E.?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef VanderMeulen het volgende:
Gaan we morgenavond nog het jaar afpilsen mensen?
Naja, wij hadden dat sowieso al als planquote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen of hij meedoet! I'm in in ieder geval!
Idd.quote:
Aaaahquote:Op woensdag 16 december 2009 23:37 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Hehe ok. Het is een zijstraat van de Meerkoetlaan/valkenlaan.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AaaahDat ken ik wel van naam. Al kwam ik alleen in de Vinkenlaan; de rest niet
Welke scholen?
Ik Ark en CLDquote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Geen wijkscholen, ben naar de Delfte Montessori school gegaan. Daarna een middelbare in Den Haag.
Jij?
Nope, wij hadden al vroeg een pcquote:Op donderdag 17 december 2009 00:04 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Ahhh dieOok nog naar de na-schoolse opvang gegaan vlak bij de kinderboerderij?
Lucky! Ik heb daar tot mn 12e gezetenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, wij hadden al vroeg een pc
Waar woon je nu dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:10 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Lucky! Ik heb daar tot mn 12e gezetenEn toen op mn 15e naar het buitenland verhuisd. Dus ben al 6 jaar niet in Delft geweest
Hoe is dat nou?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland(moest met mn ouders mee)
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe is dat nou?Ik wil daar ooit nog eens heen, wnat het lijkt me een super mooi land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |