Oh ik pleur hem altijd gewoon ergens neer en dat is altijd nog goed gegaanquote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt bij het station Delft toch je fiets niet kwijt

dan fiets je of ga je met de tramquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom zou je daar willen wonen eigenlijkis echt ver lopen naar de stad

Die aardgasbussen zijn wel lekker stilquote:Op donderdag 24 december 2009 19:49 schreef SeaOfLove het volgende:
fietsen :w en ov is ook 10x niks, helemaal nu met veolia

Ik ren er elke week 3 x langs als ik 3 x ga hardlopenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben daar 1 keer geweest (...)

Pas op voor loslopende pedo's!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ren er elke week 3 x langs als ik 3 x ga hardlopen![]()
Overmorgen misschien weer![]()

Dan ren je een endquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ren er elke week 3 x langs als ik 3 x ga hardlopen![]()
Overmorgen misschien weer![]()

Uuuh, bron?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:36 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het belachelijk dat die vieze teef Yvonne Nieuwenhuis die samen met een CDA'er 1,4 miljoen hebben verkwanseld niet aangeklaagd?
Nu komt die vuile hoer er nog mee weg ook.
Ik zal nooit maar dan ook nooit op de CDA stemmen.
Die corrupte CDA'er is trouwens de ex wethouder Wim van Leeuwen.

Deltsche post van gisteren.quote:

Oh, die lees ik nooit. Praat me eens bij in 4 zinnen?quote:

Worden er geen stappen ondernomen tegen dat mokkel? Ze heeft toch gefaald in haar taak? Evenals de toezichthouder...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deltsche post van gisteren.
http://www.deweekkrant.nl/pdfarchief/viewer?archive=18892
Pagina 1 en 2.

oe! dat is de man van mijn ex-collegaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:36 schreef Netsplitter het volgende:
Die corrupte CDA'er is trouwens de ex wethouder Wim van Leeuwen.

Tijdens lichtjesavond was het ook gratisquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:06 schreef SeaOfLove het volgende:
vermeercentrum heb ik de catering verzorgd voor een bruiloftsreceptie, gratisch alles gezien

Echt kansloos.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Worden er geen stappen ondernomen tegen dat mokkel? Ze heeft toch gefaald in haar taak? Evenals de toezichthouder...
Vermeercentrum was wel grootste fail ooit![]()
Nu ben ik daar met lichtjesavond voor het eerst naar binnen geweest, het is leuk en aardig.. Maar 8 euro toegang? Kom op zeg!
Vind het wel leuk dat ze het weer op poten hebben gekregen, zou echt zonde zijn geweest als ze er niks meer mee gedaan hadden...

Ja! Ik zag opeens dat ze dat huisje bij de bussen aan het slopen waren! Dat niet studeren betekent dus echt dat je bijna onder een steen leeftquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
wat waardeloos bij het station nu met de bussen zeg

Ik dacht dat het meestal andersom was?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja! Ik zag opeens dat ze dat huisje bij de bussen aan het slopen waren! Dat niet studeren betekent dus echt dat je bijna onder een steen leeft![]()

baal echt,nu halte op de binnenwatersloot van bus 37 weg en halte van 81 h de grootstraat, en het station dus, dus alleen halte zuidpoort nog om thuis te komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja! Ik zag opeens dat ze dat huisje bij de bussen aan het slopen waren! Dat niet studeren betekent dus echt dat je bijna onder een steen leeft![]()

Neejohgekkieeeeeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meestal andersom was?
Klaar met m'n bachelor, ga pas in september weer met een master beginnen. En daarvoor ga ik nog een paar maanden in Barcelona wonenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
baal echt,nu halte op de binnenwatersloot van bus 37 weg en halte van 81 h de grootstraat, en het station dus, dus alleen halte zuidpoort nog om thuis te komenBen je gestopt met studie warrel? of afgestudeerd al?

oh wat stoer ben je! ik zou je graag nadoen maar dan in italië.... maarja ik heb een kindquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:10 schreef warrel het volgende:
[..]
Neejohgekkieeeeee
[..]
Klaar met m'n bachelor, ga pas in september weer met een master beginnen. En daarvoor ga ik nog een paar maanden in Barcelona wonen

Chinees ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh wat stoer ben je! ik zou je graag nadoen maar dan in italië.... maarja ik heb een kindIk ga binnenkort aan de studie en mag ik een vreemde taal kiezen. dan kies ik wel voor spaans want dat is een wereldtaal

Muy bien!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh wat stoer ben je! ik zou je graag nadoen maar dan in italië.... maarja ik heb een kindIk ga binnenkort aan de studie en mag ik een vreemde taal kiezen. dan kies ik wel voor spaans want dat is een wereldtaal

dat is wel meer dan een jaar geledenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:23 schreef mirelia het volgende:
haha met 3 posts achter elkaar komt ie vanzelf een keer vol Sollie.
Maar je hebt wel gelijk, een jaar geleden hadden we om de dag een nieuw deel en nu doen we er maanden over.

topic in cul, leuk restaurant in delft gezocht. echt veel onbekende namen, dus ze zijn er welquote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
Zoveel Delvenaren zitten hier trouwens niet volgens mij
Maar welkom

Dat zijn volgens mij gewoon Delftenarenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
topic in cul, leuk restaurant in delft gezocht. echt veel onbekende namen, dus ze zijn er wel
Volgens mij welquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |