Ja! Ik zag opeens dat ze dat huisje bij de bussen aan het slopen waren! Dat niet studeren betekent dus echt dat je bijna onder een steen leeftquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
wat waardeloos bij het station nu met de bussen zeg
Ik dacht dat het meestal andersom was?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja! Ik zag opeens dat ze dat huisje bij de bussen aan het slopen waren! Dat niet studeren betekent dus echt dat je bijna onder een steen leeft![]()
baal echt,nu halte op de binnenwatersloot van bus 37 weg en halte van 81 h de grootstraat, en het station dus, dus alleen halte zuidpoort nog om thuis te komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja! Ik zag opeens dat ze dat huisje bij de bussen aan het slopen waren! Dat niet studeren betekent dus echt dat je bijna onder een steen leeft![]()
Neejohgekkieeeeeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meestal andersom was?
Klaar met m'n bachelor, ga pas in september weer met een master beginnen. En daarvoor ga ik nog een paar maanden in Barcelona wonenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
baal echt,nu halte op de binnenwatersloot van bus 37 weg en halte van 81 h de grootstraat, en het station dus, dus alleen halte zuidpoort nog om thuis te komenBen je gestopt met studie warrel? of afgestudeerd al?
oh wat stoer ben je! ik zou je graag nadoen maar dan in italië.... maarja ik heb een kindquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:10 schreef warrel het volgende:
[..]
Neejohgekkieeeeee
[..]
Klaar met m'n bachelor, ga pas in september weer met een master beginnen. En daarvoor ga ik nog een paar maanden in Barcelona wonen
Chinees ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh wat stoer ben je! ik zou je graag nadoen maar dan in italië.... maarja ik heb een kindIk ga binnenkort aan de studie en mag ik een vreemde taal kiezen. dan kies ik wel voor spaans want dat is een wereldtaal
Muy bien!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh wat stoer ben je! ik zou je graag nadoen maar dan in italië.... maarja ik heb een kindIk ga binnenkort aan de studie en mag ik een vreemde taal kiezen. dan kies ik wel voor spaans want dat is een wereldtaal
dat is wel meer dan een jaar geledenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:23 schreef mirelia het volgende:
haha met 3 posts achter elkaar komt ie vanzelf een keer vol Sollie.
Maar je hebt wel gelijk, een jaar geleden hadden we om de dag een nieuw deel en nu doen we er maanden over.
topic in cul, leuk restaurant in delft gezocht. echt veel onbekende namen, dus ze zijn er welquote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
Zoveel Delvenaren zitten hier trouwens niet volgens mij
Maar welkom
Dat zijn volgens mij gewoon Delftenarenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
topic in cul, leuk restaurant in delft gezocht. echt veel onbekende namen, dus ze zijn er wel
Volgens mij welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |