En nu zit ik alweer in Einbeck schijnt het. Ik ben toch gewend dat de plaatsbepaling op een paar honderd meter nauwkeurig is. Dit gaat nergens over.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
Net m'n telefoon maar een harde reset gegeven om van alle glitches af te zijn. Dat ding heeft een uur lang gedacht dat ik me in de buurt van het Zwarte Woud ophield.
Dan installeer je toch MarketEnabler? Dan kun je de Nederlandse Market wel zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef Devolution het volgende:
Ik ben op zoek naar een gratis programma, maar ik kan er geen vinden in de Market. Eentje die laat zien hoeveel sms ik heb verstuurd (een teller dus) en die ik ook kan resetten. Als het kan inclusief widgetfunctie zodat ik het meteen op mn desktop kan zien. Iemand een idee? Oh btw, ik heb (volgens mij) een Amerikaanse rom dus ik kan de content van de Nederlandse Market niet zien.
Nee. Er staan nog steeds icoontjes voor de videocamera en de gallerijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:43 schreef BluesRebel het volgende:
Nog iets elfzesendertig.. ik las ergens dat Camera, Camcorder en Galerij nu één zijn. Ik zie wel dat je makkelijk kan schakelen in je screenshot van de camera.. maar hebben we dan ook 2 icoontjes minder in de applicatiebalk?
Ik weet het niet meer maar ik zal het inderdaad verkeerd gelezen hebben. Het stond ook een beetje raar vandaar dat ik t maar aan jou vroegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee. Er staan nog steeds icoontjes voor de videocamera en de gallerijWeet je nog waar je dit gelezen hebt? Wellicht heb je het anders geïnterpreteerd dan hoe het was bedoeld
quote:NOS gaat spoedig Android-nieuwsapplicatie uitbrengen
woensdag, 14 oktober 2009 (12:25) | Gonny van der Zwaag
Dat de NPO plannen heeft voor Uitzending Gemist voor Android, was al bekend. Maar de NOS is van plan nog een andere tv-applicatie voor Android uit te brengen. Het wordt een applicatie waarmee je actueel nieuws kunt lezen en tevens recente uitzendingen van het NOS Journaal kunt zien. Eigenlijk was de applicatie al klaar, maar toen de HTC Hero op de markt kwam moesten er toch nog wat technische aanpassingen worden gedaan.
Bij de combinatie NOS en nieuws denk je al snel aan Teletekst. Maar als je de nieuwsitems op de website van de NOS zelf bekijkt, gaat het toch wel een stap verder: zo bevat een item over Nederlanders die in China zijn omgekomen twee audiofragmenten, een filmpje en een Google Map. Mobiel nieuws lezen is nu al erg populair. Maandelijks lezen zo’n 330.000 mensen het NOS-nieuws via hun mobiele telefoon. Uit cijfers van de maand juli 2009 blijktdat NOS Nieuws bovenaan staat (3,4 miljoen), daarna Uitzending Gemist (2,4 miljoen) en NOS Teletekst (2,4 miljoen). Mobiele apps voor de iPhone, Symbian, Windows Mobile en Blackberry zijn er al. Nu Android nog.
Ik denk dat Donut een zoethoudertje (wehehe, een woordspelingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:50 schreef Incolumis het volgende:
gewoon overstappen van 1.5 naar 2.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat Donut een zoethoudertje (wehehe, een woordspeling![]()
![]()
) is en dat Eclair een maand later komt of zo
Ik zou Donut wel gewoon meepakken
mja 't is nog niet uit voor de HeroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh je hebt een Heroquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mja 't is nog niet uit voor de Hero
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:18 schreef Tim86 het volgende:
Pff wat een gezeik ineens met mijn Magic..Sinds gisteren doet de microfoon het de helft vd tijd niet met bellen en nu werkt mijn touchscreen TOTAAL niet meer
Haha ok. Maar de microfoon hoort toch niet zomaar stuk te gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef Tim86 het volgende:
Naja dat was het laatste wat ik had gedaan voordat hij niet meer werkte
Ik heb hem altijd 's nachts aan de lader. Deze batterijen kunnen dat hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
!!!
Ik zit ook te wachten op die batterijfunctie. Kan ik meteen de slechte apps eraf gooien
Edit: Iemand enig idee of t slecht is om de Magic de hele nacht aan het stopcontact te houden? Soms is ie 's avonds leeg en heb ik 's morgens te weinig tijd om 'm goed op te laden.
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:08 schreef Schanulleke het volgende:
Donut ziet er goed uit trouwens, tof dat je zo'n uitgebreid verslag maakt elfzesendertig! Die batterij widget ziet er zinvol uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |