Je verspreid weer onjuiste informatie in je wanhopige pogingen de waarheid te onderdrukken over de grove misstanden in de huidige gezondheidszorg waarover reeds bekend is dat deze van A tot Z wordt gecontroleerd door financiële belangen en overheden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Al dat persoonlijke gezeur is nu afgelopen. Ja ik heb een shit-weekend gehad, en dan kom je terug en dan lees je al dat persoonlijke geneuzel...Zoals ToT al zegt, laat dat, doe maar lekker bij elkaar in de PM!
On-topic:
Dr Mercola is geen officieel afgestudeerd arts (hij heeft in ieder geval geen licentie)
De stelling was:quote:en het is weliswaar waar dat je immuunsysteem 's winters zwakker is (eventueel) maar het is niet preventief te gebruiken en zeker geen garantie dat je geneest als je al verzwakt bent.
Ga lekker ergens anders de vermoorde onschuld spelen, met je "depressieve toestanden" postquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:41 schreef rieboet het volgende:
Hou je bij de feiten dan en ga niet steeds op de persoon spelen
Dat dus, en van een arts zonder licentie neem ik dit soort dingen dus niet voetstoots aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Al dat persoonlijke gezeur is nu afgelopen. Ja ik heb een shit-weekend gehad, en dan kom je terug en dan lees je al dat persoonlijke geneuzel...Zoals ToT al zegt, laat dat, doe maar lekker bij elkaar in de PM!
On-topic:
Dr Mercola is geen officieel afgestudeerd arts (hij heeft in ieder geval geen licentie) en het is weliswaar waar dat je immuunsysteem 's winters zwakker is (eventueel) maar het is niet preventief te gebruiken en zeker geen garantie dat je geneest als je al verzwakt bent.
Dat is dus uitsluiten en censureren, aangetoond is dat b.v. de medische wereld een club is waar binnen je alleen medicijnen mag aanprijzen die uit handen komen van de Farmaceutische Industrie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus, en van een arts zonder licentie neem ik dit soort dingen dus niet voetstoots aan.
Dan is het gewoon 1 van de velen die een eigen theorietje heeft.
Nee hoor, je mag nog steeds zeggen dat jij denkt dat het de waarheid is, en wij mogen het andere zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:
In nog kortere woorden een goedkope en achterhaalde manier om mensen de mond te snoeren.
Nee dat komt vooral omdat er nergens aangetoond kan worden dat het alternatieve middel wel werkt. Ik vertrouw op resultaten in plaats van teveel geld betalen voor wat aangelengd water.quote:Er is namelijk geen andere reden waarom er door mensen hier met een medische achtergrond vaak in dergelijke belerende bewoordingen word gesproken over de alternatieve geneeskunde.
Je hebt een punt maar er heerst onevenwichtigheid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag nog steeds zeggen dat jij denkt dat het de waarheid is, en wij mogen het andere zeggen.
Als we jou de mond zouden willen snoeren haalden we al je posts wel weg, nietwaar?
Onze voorouders hebben het ooit ook alleen met "bij voorbeeld" kruiden moeten doen. Die mensen hebben ooit ook productieve en menswaardige levens gehad zonder voor alles een pil te hoeven slikken, klopt dit of niet?quote:Oh en
[..]
Nee dat komt vooral omdat er nergens aangetoond kan worden dat het alternatieve middel wel werkt. Ik vertrouw op resultaten in plaats van teveel geld betalen voor wat aangelengd water.
Je begrijpt het niet, ik heb alleen gezegd dat je onder geen voorwaarde die troep verplicht moet stellen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:15 schreef Dragorius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)iep_afdoende___.html
Mooi, is die 2 vaccinaties om je dood te maken mythe ook doorgeprikt
Die dokter kan wat mij betreft zoveel schrijven, dat het een bestseller is wil toch niets zeggen over het waarheidsgehalte van wat zij beweert?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dat is dus uitsluiten en censureren, aangetoond is dat b.v. de medische wereld een club is waar binnen je alleen medicijnen mag aanprijzen die uit handen komen van de Farmaceutische Industrie.
Een licentie wil dus niet meer zeggen dan een gecertificeerd drugs dealer van de Farmaceutische Industrie.
Je gaat ook voorbij aan het feit dat het kritiek op de gezondheidszorg word gegeven door mensen die ZELF arts zijn
Ik heb het voorbeeld al gegeven van Dr. Ghislaine Lanctôt uit Canada die over dit probleem een bestseller heeft geschreven[b]."The Medical Mafia: how to get out of it alive and take back our health & wealth" [/b]
Je statement m.b.t. "een eigen theorietje" is dus het soort arrogantie waar veel mensen over aan het ontwaken zijn.
Het ís toch ook niet verplicht? Dus waar maak je je druk om?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef rieboet het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, ik heb alleen gezegd dat je onder geen voorwaarde die troep verplicht moet stellen.
Maar dan geldt dat ook voor jou.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die dokter kan wat mij betreft zoveel schrijven, dat het een bestseller is wil toch niets zeggen over het waarheidsgehalte van wat zij beweert?
De "wealth" van Big Farma dan? Stuivers en centen kwestie? dacht het toch niet he?quote:En door de verkoop van haar boek zit het met haar 'wealth' wel goed.
Dat was ook geen reactie op jou, maar dat was 1 van de theorieen van die Burgermeisterquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef rieboet het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, ik heb alleen gezegd dat je onder geen voorwaarde die troep verplicht moet stellen.
Misschien komt het wel omdat ik niet in alles van Big Pharma een complot zie of achterliggende kwaadaardige motieven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:22 schreef rieboet het volgende:
[..]
Maar dan geldt dat ook voor jou.
En noem dan niet alles behalve wat uit handen van Big Farma komt "een theorietje" of zoiets.
[..]
De "wealth" van Big Farma dan? Stuivers en centen kwestie? dacht het toch niet he?
Als ik de Totalitaire toon, niet per se altijd van jou persoonlijk, maar van die hele Big Farma bende die zomaar ongehinderd middels een massale media campagne tekeer mag gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ís toch ook niet verplicht? Dus waar maak je je druk om?
Er zijn wel vaccins onderschept die "live" waren in Tsjechië, dat is waar ze het over had in 1ste instantie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat was ook geen reactie op jou, maar dat was 1 van de theorieen van die Burgermeister
Oh en die dokter die jij aanhaalt is haar licentie verloren wegens "malpractice".
Dan mag je het weer gooien op "demonisering" maar iemand bij wie is geconstateerd dat ze een gevaar is voor haar patienten vind ik niet betrouwbaar, sorry
Wat een oordeel zit er in deze zin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef rieboet het volgende:
[..]
Als ik de Totalitaire toon, niet per se altijd van jou persoonlijk, maar van die hele Big Farma bende die zomaar ongehinderd middels een massale media campagne tekeer mag gaan.
Ongelimiteerd reclame mag maken voor zijn eigen winkel en dit over miljoenen uit mag storten maak ik me wel zo langzamerhand zorgen dat hier toch iets meer aan de hand is.
Dus dat degene die het gezonde verstand er tot nu toe bij hebben gehouden op gegeven moment die bende ook moeten nemen omdat die miljoenen oerdomme massa's het ook hebben gedaan.
Die waren voor een test m.b.t. H5N1 > vogelgriep dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef rieboet het volgende:
[..]
Er zijn wel vaccins onderschept die "live" waren in Tsjechië, dat is waar ze het over had in 1ste instantie.
Waakzaam zijn mag altijd, maar zoals ToT al aangaf, dan kun je overal wel wat achter gaan zoeken m.b.t. worst case scenario.quote:Het angst beeld is dit,
1) Iedereen zover krijgen dat na verloop van tijd het heel gewoon is dat om de zoveel tijd je een prikje moet halen.
2) Zodra dit eenmaal zo ver is zou je in geval van een pandemie die mogelijk in scene is gezet verplicht vaccineren wettelijk kunnen afdwingen.
3) Omdat er nu nog niet eens duidelijke wetgeving bestaat die kan garanderen dat dit onder geen enkele voorwaarde ooit zou mogen gebeuren.
Even aangepastquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel zit er in deze zin.
Dacht je dan dat ik zo blij was met het gros van mijn medemens die zich zo makkelijk in die onbenullige slaven rol schikt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een oordeel zit er in deze zin.
Het verraden van onderduikers is een heel andere ordequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dacht je dan dat ik zo blij was met het gros van mijn medemens die zich zo makkelijk in die onbenullige slaven rol schikt?
Levensgevaarlijk is dat, zie WW2
72 kiloquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die waren voor een test m.b.t. H5N1 > vogelgriep dus
Dat is vrij "normaal" die hoeveelheid. Je wil niet weten hoeveel er gebruikt wordt voor tests.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef rieboet het volgende:
[..]
72 kiloEen test??
![]()
Hoe heet zo'n test dan?? Pandemietje spelen?
Dit zou worden verzonden naar iets van 16 landen meen ik 72 kilo in totaal.
Werd haast per toeval ontdekt door een ijverig lab technicus in Tjechie
Een test kan toch niet betekenen een Pandemie nabootsen ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is vrij "normaal" die hoeveelheid. Je wil niet weten hoeveel er gebruikt wordt voor tests.
Er werd ontdekt dat het een probleem zou kunnen vormen ja, en toen is het teruggehaald.
Maar nogmaals dat ging om H5N1 en niet om H1N1 dus die is niet de veroorzaker van de huidige pandemie
Dat maak jij er toch van?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef rieboet het volgende:
[..]
Een test kan toch niet betekenen een Pandemie nabootsen ofzo?
Ik vind het gevaarlijk en bedenkelijk om hier WO2 bij te betrekken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dacht je dan dat ik zo blij was met het gros van mijn medemens die zich zo makkelijk in die onbenullige slaven rol schikt?
Levensgevaarlijk is dat, zie WW2
Het is een linke soep als je toewerkt naar een singulier gecentraliseerd systeem.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gevaarlijk en bedenkelijk om hier WO2 bij te betrekken.
Maar goed, jij hebt jouw mening en ik de mijne.
Let's agree to disagree.
Ik ben blij dat er vaccins ontwikkeld worden en dat ze steeds beter worden.
Ben ook blij dat er mensen zijn die zich met hart en ziel inzetten óm die onderzoeken te doen.
Omdat die niet zo effectief zijn als de Westerse geneeskunde. Simple as that.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef rieboet het volgende:
[..]
Het is een linke soep als je toewerkt naar een singulier gecentraliseerd systeem.
Noem maar eens een voorbeeld, stel je voor een beleid die adverteren voor Volkswagens enorm stimuleerd maar er voor zorgt dat adverteren voor Renault zou worden gemarginaliseerd.
We hebben nu een situatie dat een tak van medicijnen veel media aandacht en investeringen naar zich toetrekt en zoals met de griep virus te zien is geweest helemaal de overhand lijkt te krijgen.
We zien nu dat via de W.H.O. middels een pandemie op de voorgrond is getreden en nu de gehele wereld ons uiterst dubieuze Westerse Medische Wetenschap op te dringen.
Geen aandacht word besteed op de 100.000'den remedies en lokale geneesmethodes die er in al die regio's zouden kunnen bestaan.
Omdat die niet zo effectief zijn op gebied van mensen ZIEK maken zoals de Westerse geneeskunde bedoel je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Omdat die niet zo effectief zijn als de Westerse geneeskunde. Simple as that.
Alleen hoop ik wel dat het niet in handen komt van de volgende Stalin met de hele wereld die zo makkelijk van goede vertrouwen is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Omdat die niet zo effectief zijn als de Westerse geneeskunde. Simple as that.
Mensen nu bewust ziek maken? Ja hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef rieboet het volgende:
[..]
Omdat die niet zo effectief zijn op gebied van mensen ZIEK maken zoals de Westerse geneeskunde bedoel je?
Uit welke cijfers concludeer je dat wij in het westen gezonder zijn dan in landen die tot nu toe in de gelukzalige positie hebben verkeerd dankzij dat de westerse geneeskunde hen grotendeels bespaard is gebleven?
Nee, men is al uit zichzelf wantrouwig m.b.t. de medische wereld (en uberhaupt technologie) waardoor geestesziekten bijna niet geconstateerd worden.quote:Het is trouwens bewezen dat in streng gereformeerde gemeenschappen in de V.S. zoals de Amish b.v. geen autisme voorkomt maar dat het aantal gevallen elders enorm is toegenomen.
Dit omdat het vaccineren bij die gemeenschap verboden is uit Religieuze overweging.
Niet bewust maar het hele "zaakje" aan de vrije marktwerking hebben overhandigd waar alleen de bedenkelijke kapitalisten met dikke sigaren op privé eilanden de dienst uitmaken en die net zoals die olie industrie geen liefdadigheidsinstellingen zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mensen nu bewust ziek maken? Ja hoor
[..]
Zoals bekent zijn dit geen gemeenschappen meer die zich nog 100% kunnen of mogen afsluiten van de rest v/d wereld waardoor op die gemeenschappen wel wetenschappelijk onderzoek kan worden gedaan.quote:Nee, men is al uit zichzelf wantrouwig m.b.t. de medische wereld (en uberhaupt technologie) waardoor geestesziekten bijna niet geconstateerd worden.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen? Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden. Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef rieboet het volgende:
[..]
Omdat die niet zo effectief zijn op gebied van mensen ZIEK maken zoals de Westerse geneeskunde bedoel je?
Uit welke cijfers concludeer je dat wij in het westen gezonder zijn dan in landen die tot nu toe in de gelukzalige positie hebben verkeerd dankzij dat de westerse geneeskunde hen grotendeels bespaard is gebleven?
Het is trouwens bewezen dat in streng gereformeerde gemeenschappen in de V.S. zoals de Amish b.v. geen autisme voorkomt maar dat het aantal gevallen elders enorm is toegenomen.
Dit omdat het vaccineren bij die gemeenschap verboden is uit Religieuze overweging.
Bron?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef rieboet het volgende:
[..]
Niet bewust maar het hele "zaakje" overhandigen aan de vrije marktwerking waar alleen de bedenkelijke kapitalisten met dikke sigaren op privé eilanden de dienst uitmaken wel, die net zoals die olie industrie ook geen lefdadigheidinstanties zijn toch?
Vergeet niet dat de gemiddelde Amerikaan tegenwoordig zo ongeveer richting de 300 kilo pp weegt etc..
Nee hoor, dan blijven ze nog steeds weg (in de meeste gevallen) bij artsen.quote:Zoals bekent zijn dit geen gemeenschappen meer die zich nog 100% kunnen of mogen afsluiten van de rest v/d wereld waardoor op die gemeenschappen wel wetenschappelijk onderzoek kan worden gedaan.
Hetgeen daarom ook niet onder doet dan het onderzoek dat elders kan worden gedaan.
Is algemeen bekent toch? Oke 300 kilo was gekscherend bedoeld maar 1 op de 3 Amerikanen lijdt aan obesitas volgens Oprahquote:
Is bewezen van niet ik ga wel op zoek naar de bron.quote:Nee hoor, dan blijven ze nog steeds weg (in de meeste gevallen) bij artsen.
Daarom is er ook geen gedegen onderzoek, en zijn er ook geen echte voorbeelden terwijl autisme weldegelijk bij ze voor komt.
Dat is geen onderzoek, dat is een bundel anekdotes (die hier al eens eerder zijn gepost).quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef rieboet het volgende:
Oke een bron (uit 1000'den) waarin gesproken word over de zoektocht naar autisme onder de Amish gemeenschap in o.a. Lancaster County, Pennsylvania.
En uiteraard over het feit dat die vrijwel niet zijn te vinden.![]()
Ach ik heb de tijd hoor nog een.quote:
bron?quote:dat is een bundel anekdotes (die hier al eens eerder zijn gepost).
Onderzoeken in opdracht van Big Farma zijn nog altijd moeilijk te vinden die de correlatie autisme - vaccins aanntonen, vreemd he?quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:41 schreef rieboet het volgende:
Even een observatie tussendoor, de veiligheid van vaccins moet je voor lief nemen
Moment dat je aantoont dat er een verband bestaat tussen vaccins en autisme sta je voor de rechter?
Waar is het evenwicht?
Terwijl niet met cijfers of onderzoek aangetoond kan worden dat bevolkingen die veelvuldig in aanraking komen met de westerse medische wetenschap gezonder zijn dan bijvoorbeeld nomaden volkeren die in de steppen gebieden van Mongolië wonen in hun hele leven waarschijnlijk geen een westerling zijn tegen gekomen?
Vooral die Afghaanse volkeren die in volstrekt onbegaanbare gebieden wonen zijn watjes nietwaar? zitten om de dag bij huisarts voor een of ander pilletje![]()
Als alle Europeanen zo onvoorstelbaar taai waren als bijvoorbeeld de Afghanen dan zaten we hier toch niet?
Het probleem is dat wij in het westen grotendeels dumbed down kas plantjes zijn geworden die elke avond met een zak chips voor de buis op de bank zitten met het verstand op GTST![]()
Ik bedoel dat de reguliere media niet meer dan een verlengstuk is van zowel de overheid als de corporaties.quote:
Tevens heb ik al in de vorige thread aangegeven dat di mevrouw heel veel onzin heeft verkondigd wat jij meteen genegeerd hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:29 schreef rieboet het volgende:
Tevens heb ik al een artikel geplaatst over de Canadese Dr. Ghislaine Lanctôt die 25 jaar als arts heeft gewerkt.
Haar boek The Medical Mafia: how to get out of it alive and take back our health & wealth is een alarmerende aanklacht tegen de huidige gezondheidszorg, die volgens haar ziekmakend en ethisch failliet is. Als vergelding voor deze moedige daad belandde ze in 2008 twee maanden in de gevangenis en raakte ze haar licentie kwijt.
Dus in plaats van modder te gooien en leugens te verkondigen waarom blijf je niet gewoon eens bij de inhoud?
[..]
De stelling was:
Vitamine D en vitamine D3 (wat eigenlijk een hormoon is) is belangrijk ter ondersteuning v/d strijd die het immuunsysteem moet voeren tegen het griepvirus.
Ultraviolet-B straling therapie (hetgeen onderdeel uitmaakt v/h het zonlicht) in combinatie met vitamine D therapie zou effectiever zijn dan vaccineren.
Dit mede omdat volgens Dr. Mercola er geen bewijs zou zijn dat vaccineren tegen de griep effectief is.
Over vitamine D en D3 therapie in combinatie met Ultraviolet-B straling therapie is dat inmiddels wel bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |