Hmmm dan lijkt het me makkelijker om zomaar een dodelijk virus te verspreiden waar gewoon absoluut geen medicijn tegen is behalve die de heren zichzelf toedienen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef rieboet het volgende:
[..]
JUIST dan niet omdat het in scene gezet zou kunnen zijn.
Ook een goed voorbeeld. Of een congres in het buitenland en chemisch bommetje erop. Of alle vliegtuigen naar Salou & Blanez neer laten storten. Of op internet verhalen de ronde in sturen dat de vaccinatie schadelijk is terwijl hij eigenlijk nodig is om het te overleven! ow shi...quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm dan lijkt het me makkelijker om zomaar een dodelijk virus te verspreiden waar gewoon absoluut geen medicijn tegen is behalve die de heren zichzelf toedienen.
Dit klopt nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:04 schreef rieboet het volgende:
Om het nog een keertje HELEMAAL duidelijk te maken.
Er zijn wetten in het leven geroepen die het openlijk antisemitisme verbieden.
Er zijn wetten in het leven geroepen die het openlijk discrimineren verbieden als gevolg daarvan.
Omdat als het discrimineren van joden verboden zou moeten zijn zou dat moeten gelden voor alle ethische minderheden.
Maar waarom is het überhaupt verboden? voor diegen die dat misschien zijn vergeten is omdat de geschiedenis uitwijst hetgeen waartoe dat allemaal zou kunnen leiden.
Namelijk genocide.
Haha, eerst post je dat discriminatie tov joden tot genocide kan leiden en meteen daarna een link naar een site waar ze de joden overal de schuld van gevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef rieboet het volgende:
Voor degene die nog wat meer willen m.b.t. vorige post in wat meer detail;
Een artikel die het lezen waard is genaamd: "Protest against Orwellian corporate media grows"
(inspiratie) bron:
Wat denk je, dat je door zulke complete onzin te typen mensen er van weerhoudt op die website te klikken? Ofzo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha, eerst post je dat discriminatie tov joden tot genocide kan leiden en meteen daarna een link naar een site waar ze de joden overal de schuld van geven
Hoi Salvador, helemaal mee eens, check de topic maar op voorgaande posts, ongelooflijk gewoon de < nee> houding van die gast...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat denk je, dat je door zulke complete onzin te typen mensen er van weerhoudt op die website te klikken? Ofzo?
Want op die Jane Burgermeister worden "joden" nergens "de schuld" van gegeven, vuil stukje desinformant dat je er rondloopt.
oke hufterige houding dan, goed?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Om dan even bij Orwell te blijven: http://orwell.ru/library/articles/As_I_Please/english/efasc
Geore Orwell over de uitholling van het begrip fascisme.
[..]
tomejto tomaatoquote:
mee eens ik reageer niet eens meer op die kinderachtige oompaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef ToT het volgende:
Zullen we het ff iets minder persoonlijk houden?
Na een paar topics kan ik er niet meer om lachen eigenlijk.quote:
Bij jou in ieder geval wel plotselinge woede uitbarstingen geconstateerd, waarbij het schuim je "bij wijze van" ook van het ene moment op het ander aan de bek stond, als het ware.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:11 schreef Cerbie het volgende:
De enige vraag die hij oproept gaat over zijn geestelijke gesteldheid
Ik denk dat het merendeel van ons daar al een tijd op wacht...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef rieboet het volgende:
Maar dat terzijde, zullen we het maar weer eens over de INHOUD hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |