Hmmm dan lijkt het me makkelijker om zomaar een dodelijk virus te verspreiden waar gewoon absoluut geen medicijn tegen is behalve die de heren zichzelf toedienen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef rieboet het volgende:
[..]
JUIST dan niet omdat het in scene gezet zou kunnen zijn.
Ook een goed voorbeeld. Of een congres in het buitenland en chemisch bommetje erop. Of alle vliegtuigen naar Salou & Blanez neer laten storten. Of op internet verhalen de ronde in sturen dat de vaccinatie schadelijk is terwijl hij eigenlijk nodig is om het te overleven! ow shi...quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm dan lijkt het me makkelijker om zomaar een dodelijk virus te verspreiden waar gewoon absoluut geen medicijn tegen is behalve die de heren zichzelf toedienen.
Dit klopt nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:04 schreef rieboet het volgende:
Om het nog een keertje HELEMAAL duidelijk te maken.
Er zijn wetten in het leven geroepen die het openlijk antisemitisme verbieden.
Er zijn wetten in het leven geroepen die het openlijk discrimineren verbieden als gevolg daarvan.
Omdat als het discrimineren van joden verboden zou moeten zijn zou dat moeten gelden voor alle ethische minderheden.
Maar waarom is het überhaupt verboden? voor diegen die dat misschien zijn vergeten is omdat de geschiedenis uitwijst hetgeen waartoe dat allemaal zou kunnen leiden.
Namelijk genocide.
Haha, eerst post je dat discriminatie tov joden tot genocide kan leiden en meteen daarna een link naar een site waar ze de joden overal de schuld van gevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef rieboet het volgende:
Voor degene die nog wat meer willen m.b.t. vorige post in wat meer detail;
Een artikel die het lezen waard is genaamd: "Protest against Orwellian corporate media grows"
(inspiratie) bron:
Wat denk je, dat je door zulke complete onzin te typen mensen er van weerhoudt op die website te klikken? Ofzo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha, eerst post je dat discriminatie tov joden tot genocide kan leiden en meteen daarna een link naar een site waar ze de joden overal de schuld van geven
Hoi Salvador, helemaal mee eens, check de topic maar op voorgaande posts, ongelooflijk gewoon de < nee> houding van die gast...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat denk je, dat je door zulke complete onzin te typen mensen er van weerhoudt op die website te klikken? Ofzo?
Want op die Jane Burgermeister worden "joden" nergens "de schuld" van gegeven, vuil stukje desinformant dat je er rondloopt.
oke hufterige houding dan, goed?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Om dan even bij Orwell te blijven: http://orwell.ru/library/articles/As_I_Please/english/efasc
Geore Orwell over de uitholling van het begrip fascisme.
[..]
tomejto tomaatoquote:
mee eens ik reageer niet eens meer op die kinderachtige oompaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef ToT het volgende:
Zullen we het ff iets minder persoonlijk houden?
Na een paar topics kan ik er niet meer om lachen eigenlijk.quote:
Bij jou in ieder geval wel plotselinge woede uitbarstingen geconstateerd, waarbij het schuim je "bij wijze van" ook van het ene moment op het ander aan de bek stond, als het ware.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:11 schreef Cerbie het volgende:
De enige vraag die hij oproept gaat over zijn geestelijke gesteldheid
Ik denk dat het merendeel van ons daar al een tijd op wacht...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef rieboet het volgende:
Maar dat terzijde, zullen we het maar weer eens over de INHOUD hebben?
que?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef rieboet het volgende:
[..]
Bij jou in ieder geval wel plotselinge woede uitbarstingen geconstateerd, waarbij het schuim je "bij wijze van" ook van het moment op het ander aan de bek stond, als het ware.![]()
Je blijft het ook zo lief vragenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef ToT het volgende:
Okee okee, als ik een monkey scatfight wil zien, ga ik wel naar de dierentuin toe!![]()
Vanaf nu weer on topic?
Maar dan zal het te laat zijn, ik maak natuurlijk wel gebruik van stoffen die na een gebruik van enkele maanden een onomkeerbaar effect hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:30 schreef ToT het volgende:
Kijk, DAT is een goed punt!
Tja de Codex zou, als het inderdaad zo zou zijn zoals velen hier vrezen, ook een ideale manier zijn voor korte termijn; op een gegeven moment komen mensen wel in opstand.
Dragorius had al eens zo'n topic opgestart en die hebben we toen uit pure ellende weer gesloten, maar misschien is het weer een kans waard!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef Cerbie het volgende:
Ik zat meer te denken aan een topic over de voordelen van een NWO als ik tijd heb van de week.
Ik vermoed da de twee kampen een andere definitie van nwo hanteren, waardoor waarschijnlijk het net zo overkomt alsof je een thread zou maken getiteld: de voordelen van nazi-duitsland of zoquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dragorius had al eens zo'n topic opgestart en die hebben we toen uit pure ellende weer gesloten, maar misschien is het weer een kans waard!
Afsluiten is denk ik synoniem aan afsterven als je het over enkele cellen hebt. Vervroegd een menopauze induceren is het enige dat ik kan bedenken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef ToT het volgende:
En @ onvruchtbaar maken: misschien iets met de baarmoederwan doen of zo, of de eicellen zelf "afsluiten" zodat ze niet afsterven, maar ook niet bevrucht kunnen worden?
Maar dan krijg je toch allerlei complicaties?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef Cerbie het volgende:
Dat zou ook kunnen ja, dat het vaccin niet alleen immuun maakt voor het HPV virus, maar dat het ook een immuunreactie opwekt tegen unieke oppervlakte eiwitten van baarmoederslijmvlies.
Ik probeer even mee te denken met de complottheorieënquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch allerlei complicaties?
Zodra een eicel bevrucht is, wordt het meteen afgesloten voor andere spermazotoïden. Misschien kan dit proces ook chemisch opgewekt worden zonder de cellen af te laten sterven?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Afsluiten is denk ik synoniem aan afsterven als je het over enkele cellen hebt. Vervroegd een menopauze induceren is het enige dat ik kan bedenken.
Goeie vraag idd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:21 schreef Cerbie het volgende:
Dicthslibbing van de eileiders a la chlamydia zou ook nog kunnen. Al kan ik niet zo snel bedenken hoe je dat met een vaccin gaat bewerkstelligen.
Maar dan zit je met het probleem dat je een heel leven lang dat proces moet stoppen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra een eicel bevrucht is, wordt het meteen afgesloten voor andere spermazotoïden. Misschien kan dit proces ook chemisch opgewekt worden zonder de cellen af te laten sterven?
Of er iets aan veranderen om te voorkomen dat ze uitrijpen? Iets van een hormoon dat er in opgenomen wordt en er voor altijd in blijft?
Even uit mijn hoofd, maar ik dacht dat mensen met een latex allergie ook allergisch zijn voor bepaalde vruchten (oa kiwis) omdat die kleine hoeveelheden latex bevatten. Dan zouden die vruchten ook problemen geven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie vraag idd.
Er zou latex in vaccins zitten, maar dat komt niet in groten getale in de eileiders terecht natuurlijk.
Ja maar in dat eerste geval zul je er voor moeten zorgen dat de meisjes dat eiwit zelf gaan produceren, anders moet je ze elke maand opnieuw inenten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik probeer even mee te denken met de complottheorieën
Als je een eiwit kan vinden dat alleen maar op baarmoederslijmvlies zit zou het kunnen, maar ik weet niet of die er is. Maar dan zou je als complicatie heel heftige menstruaties krijgen als dat blijft afsterven.
Dicthslibbing van de eileiders a la chlamydia zou ook nog kunnen. Al kan ik niet zo snel bedenken hoe je dat met een vaccin gaat bewerkstelligen.
Als het goed is zijn alle eicellen al aanwezig bij geboorte dus je zou misschien iets er aan kunnen veranderen wat niets aan de werking verandert maar geen goede kinderen ter wereld brengt theoretisch gezien. (volgens mij dan). Bijvoorbeeld een virus dat stukken dna vervangt die pas gebruikt worden bij de ontwikkeling van een embryo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra een eicel bevrucht is, wordt het meteen afgesloten voor andere spermazotoïden. Misschien kan dit proces ook chemisch opgewekt worden zonder de cellen af te laten sterven?
Of er iets aan veranderen om te voorkomen dat ze uitrijpen? Iets van een hormoon dat er in opgenomen wordt en er voor altijd in blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |