quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Pilaf![]()
Ruilen? Dan doe ik de braadworst erbij
Gewoon dr door, dast enige eten dat ik prakquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de sambal en mosterd bij de braadworst en niet bij de hutspot doet?
Gelukkigquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA belde in de urine van Fire zitten geen kristallen![]()
![]()
Dus een "gewone" blaas ontsteking. Maar weer een navulling feliway besteld.
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon dr door, dast enige eten dat ik prak
Ik heb altijd een dekbed op de bank liggen, zelfs in de zomer kruip ik daar soms onder met de hondjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:Avond!
Ik heb vanmiddag lekker een filmpje gekeken op de bank. Mét dekentje voor het eerst dit jaar![]()
![]()
Mijn opa prakte vroeger ALLES met appelmoes, ook chinees en Indisch eten en pastaquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik niet
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik prak echt alles als het aardappels+groente is...frikandel en patat prak ik niet
ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Thnx! Het was heerlijk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga echt niet alle topics terug lezen want veel![]()
Maar welkom terug oh-oh, was het leuk?
Same herequote:
Fijn! Nu hopen dat het snel over isquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA belde in de urine van Fire zitten geen kristallen![]()
![]()
Dus een "gewone" blaas ontsteking. Maar weer een navulling feliway besteld.
Hihihihi. Ja, één heel groot voordeel aan dat dekentje is dat onze kat gelijk weer lekker bij ons op schoot kwam liggen purrrrrrenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd een dekbed op de bank liggen, zelfs in de zomer kruip ik daar soms onder met de hondjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |