Het is echt een schatje; na het eten gaat ie zachtjes mekkeren om meer. Gisteren mauwde hij "Ma-ma!"quote:
Ah, en dan mocht je als je klaar was verderop links en via dat Luxorbochtje weer terug?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het is goed dat ze het doen hoor, maar het was echt megafile, bij de afrit aan de zuidkant was maar 1 baan open ipv 4. Je kon niet links (2 banen) rechtdoor (1 baan), maar je mocht alleen rechtsaf, zo langs dat KPN gebouw. Dus mega opstoppingen enzo.
Nouquote:
Ja precies, daar stukje rechtdoor, dan links, om het nieuw luxor heen en dan zo rechtdoor Laan op Zuid opquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, en dan mocht je als je klaar was verderop links en via dat Luxorbochtje weer terug?
Het zal me inderdaad een opstopping gegeven hebben daar dan!
Jaaaaaquote:
Je was om 23.00 uur nog niet te lam om de sms te lezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies, daar stukje rechtdoor, dan links, om het nieuw luxor heen en dan zo rechtdoor Laan op Zuid op
Dat zou ik de volgende keer ook nemenquote:
Nee, toen was net The New Shining afgelopen en gingen we naar het café van Wattquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je was om 23.00 uur nog niet te lam om de sms te lezen
Ik heb heel de avond 'hier' gehangenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, toen was net The New Shining afgelopen en gingen we naar het café van Watt![]()
Wel lief!![]()
Hoe was je avond?
Nee ik ben brak, ben tegelijkertijd m'n huis een beetje aan t opruimen. Over een half uur staan m'n ouders voor de deur, en hier afpilsen was dan niet zo'n goed plan misschien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel de avond 'hier' gehangen
Je hebt nog niet teruggelezen zeker? Het was weer hilarisch
Ga jij naar de verjaardag waar ik heen moet, ga ik wel met je ouders naar de Correctquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik ben brak, ben tegelijkertijd m'n huis een beetje aan t opruimen. Over een half uur staan m'n ouders voor de deur, en hier afpilsen was dan niet zo'n goed plan misschien.
Kan ik mee naar die kut-Correct omdat ik van de week een set van 3 DECT huistelefoons voor ze heb gehaald maar dat werkt weer niet ofzo. Kan het weer ruilen/ terug brengen en dan blijven ze meteen gezellig een bakkie doen.
Bleegh. het is zondag
Niet raar!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik de volgende keer ook nemen
En dan een witte schaal op tafel vol knalgroene appels, dat zie ik dan voor me(ik ben raar
)
Dat s de beste manier om topics te lezen inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb eiks alleen de posts van MB ff goed gelezen en de rest ter kennisgeving aangenomen![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn weer terug.
Fire heeft idd ergens last
-een te hoge zuurgraad
-witte bloedcellen in de urine
Dit akn het volgende betekenen:
-een ontsteking zonder aanwijsbare reden
-beginnende blaasgruis. hij is nog niet verstopt ondat hij gewoon plast.
Vanmiddag belt de DA terug of het idd blassgruis is. Wat wel even slikken de rekening. Ik moet mijn salaris nog krijgen en dat duurt nog een paar weken zo aan het begin van het schooljaar. dus dit hakt er even in maar hij is het meer dan waard.
Ik ben helemaal geen lekker wijfquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij naar de verjaardag waar ik heen moet, ga ik wel met je ouders naar de Correct
Ik heb nu druifjes als lunchquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Beterschap Fire! *krabbeltje achter zijn oortjes*
En Fritzel![]()
![]()
![]()
Ik ga eens wat eten in elkaar draaien. Op een trosje druifjes na heb ik nog niks gegeten vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |