curryy???quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee das niet waar
een berenhap is gehaktbal met uien ertussen op een stokkie
berenlul is een gehaktstaaf
en bij een berenhap is t in holland met satesaus en in limburg met currie of omgekeerd
Kijk, wij zijn het eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee das niet waar
een berenhap is gehaktbal met uien ertussen op een stokkie
berenlul is een gehaktstaaf
en bij een berenhap is t in holland met satesaus en in limburg met currie of omgekeerd
In emmen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn moppie leren kennen!
De mijne zit achter zn computer recensies te schrijvenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb de kaarsjes ook al aan, om het toch nog wat gezellig te maken in m'n eentjeVriendlief is al weg voor zijn werk en komt woensdagavond laat pas weer terug
Dit is een spoetnik.quote:
Ja, maar die ligt straks wel weer naast je in bedquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mijne zit achter zn computer recensies te schrijven
De beruchte flat aan de Weytakkers.quote:
Nou ik hoop wel dat ie naast me ligt jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar die ligt straks wel weer naast je in bedReviews voor hier? Ik lees de film reviews af en toe wel (aangezien ik mega vaak naar de bios ga
)
Oeh, leuk! En hij mag inderdaad wel weer eens updatenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik hoop wel dat ie naast me ligt ja
Nee reviews voor zn website www.mikeymo.nl
Ik gok: SDM en Curly Wurly?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk gedouched, nu ruik ik naar chocolade en cocos en heb ik trek in een bounty
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Zo.
Friet speciaal (met curry dus) is op.![]()
*burp*
ja maar jij krijgt een braadworst in je kutje johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |