quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:57 schreef Siniti het volgende:
Ik vond Public Enemies ook mooi. Beetje traag misschien, maar er zat een erg mooie sfeer in.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef kingmob het volgende:
The Hurt Locker
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een goede oorlogsfilm! De film volgt een klein bombsquad in huidig Irak, welke de taak heeft IED's onschadelijk te maken. De film bestaat eigenlijk voornamelijk uit een aantal opeenvolgende scenes waarin zo'n bom onschadelijk moet worden gemaakt en 1 (briljante) snipe-scene. De kracht zit hem in de suspense, die horror achtig aanvoelt. Iedere keer zit je op het puntje van je stoel en de spanning wordt perfect vastgehouden. Het in beeld brengen van de oorlog en gevechten voelt zeer realistisch, voor zover ik dat kan inschatten.
Het enige nadeel is dat de film te lang duurt. Er wordt daardoor eigenlijk al halverwege de film gepiekt en de rest voelt dan wat overbodig aan. Daardoor een wat lager cijfer.
Mijn cijfer: 8.5
Imdb: 8.0
Zeker een zeer spannende film! Check ook "Battle for Haditha" als je die nog niet gezien hebt:quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef kingmob het volgende:
The Hurt Locker
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een goede oorlogsfilm! De film volgt een klein bombsquad in huidig Irak, welke de taak heeft IED's onschadelijk te maken. De film bestaat eigenlijk voornamelijk uit een aantal opeenvolgende scenes waarin zo'n bom onschadelijk moet worden gemaakt en 1 (briljante) snipe-scene. De kracht zit hem in de suspense, die horror achtig aanvoelt. Iedere keer zit je op het puntje van je stoel en de spanning wordt perfect vastgehouden. Het in beeld brengen van de oorlog en gevechten voelt zeer realistisch, voor zover ik dat kan inschatten.
Het enige nadeel is dat de film te lang duurt. Er wordt daardoor eigenlijk al halverwege de film gepiekt en de rest voelt dan wat overbodig aan. Daardoor een wat lager cijfer.
Leuke films iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:19 schreef Guppi het volgende:
Flakes (2007)
Op de een of andere manier vind ik de filmposter en de trailer net niet leuk genoeg, waardoor deze film lang is blijven liggen. Hij werd me hier getipt in het rijtje van Ten Inch Hero, Juno e.d.
Ik heb hier een maand of 2 geleden een trailer van gezien in een programma op tv over films.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef kingmob het volgende:
The Hurt Locker
[ afbeelding ]
Ik kan hem niet vinden met Engelse of Nederlandse ondertiteling, lijkt me echt een leuke filmquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef BOKA het volgende:
Kill Buljo
[ afbeelding ]
Briljant, prachtig, en magistraal. Dit zijn slechts enkele woorden die de pracht van deze epos beschrijven, ook al kunnen woorden eigenlijk niet uitdrukken hoe geniaal deze diamant op celluloid is. Alles zit erin, drama, erotiek, actie, spanning en nog veel meer.
Er is maar één manier om deze film tot uiting te brengen:
De trailer:
Ik heb hem gezien met een waanzinnig goede Engelse nasynchronisatie, zeer de moeite waard.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden met Engelse of Nederlandse ondertiteling, lijkt me echt een leuke film
Voor zover ik weet is er helemaal geen release bekend in Nederland. De DVD is al wel uit, maar geen idee of die in Nederland verkrijgbaar is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik heb hier een maand of 2 geleden een trailer van gezien in een programma op tv over films.
Komt deze film nog in de bios hier in nederland?
Of heb ik hem gemist en komt hij al uit op dvd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |