Er komt soieso niks op je VOG te staan, je krijgt hem, of je krijgt hem niet. Dat is daarom ook mijn vraag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
zover ik kan inschatten zal dit niet op je vog komen te staan, gezien valse gevens verstrekken pas per 1 januari 2010 een strafzaak wordt.
De VOG krijg je trouwens zelf thuis gestuurd, je kan daarna altijd nog bepalen het wel of niet in te leveren en voor andere baan te gaan.
het eerste stukje, geen idee, maar de tweede zin, idd. Je krijgt hem zelf thuis, dan kan je alsnog bepalen hoe of wat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
zover ik kan inschatten zal dit niet op je vog komen te staan, gezien valse gevens verstrekken pas per 1 januari 2010 een strafzaak wordt.
De VOG krijg je trouwens zelf thuis gestuurd, je kan daarna altijd nog bepalen het wel of niet in te leveren en voor andere baan te gaan.
er komt wel wat op je VOG te staan, de instantie die VOG afgeeft bepaald namelijk niet of je wel of niet een VOG krijgt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:47 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
Er komt soieso niks op je VOG te staan, je krijgt hem, of je krijgt hem niet. Dat is daarom ook mijn vraag.
En opgeven van valse gegevens staat al sinds lange tijd in het wetboek van Strafrecht als ovetreding opgenomen, dus begrijp je niet helemaal..
yups klopt helemaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er komt wel wat op je VOG te staan, de instantie die VOG afgeeft bepaald namelijk niet of je wel of niet een VOG krijgt.
Werkgever geeft alleen de sector af waar hij een VOG voor wil aanvragen en krijgt voor die sector de zaken waarvoor mogelijke delicten hebben gespeeld.
Een VOG krijg je altijd.
Dat aanvinken wat je zegt, dat gebeurd op het aanvraagformulier voor de VOG, dat is de VOG zelf nog niet. Die geeft de minister van Justitie af na beoordeling van je gegevens. Als je feiten hebt gepleegd die verband houden met je nieuwe functie, wordt de VOG geweigerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
yups klopt helemaal.
Ik heb onlangs tegelijkertijd twee VOG's aangevraagd (die vrouw achter de balie keek wel vreemd) Een voor vertrouwenspersoon bij onze boksvereniging, en de ander voor mijn nieuwe werkgever.
Je krijgt een lijstje die (in jouw geval) je nieuwe werkgever moet invullen/aanvinken. Die geeft dus dan aan waar je op getoetst moet worden.
Ik werd dus op twee manieren getoetst, met twee verschillende doeleinden en kreeg dan ook twee VOG's. Op elke VOG staat waar hij voor afgegeven is (werkgever c.q. sportvereniging met naam en toenaam in mijn geval).
Eigenlijk heet je Twijfelaar81?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:17 schreef Twijfelaar80 het volgende:
Gast, als ik met de auto was geweest had ik geen valse gegevens opgegeven.
Je hebt het onjuist wat dat laatste betreft, maar goed je schijnt alles zo goed te weten, dat ik niet snap waarom je hier nog een vraag steltquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
Dat aanvinken wat je zegt, dat gebeurd op het aanvraagformulier voor de VOG, dat is de VOG zelf nog niet. Die geeft de minister van Justitie af na beoordeling van je gegevens. Als je feiten hebt gepleegd die verband houden met je nieuwe functie, wordt de VOG geweigerd.
dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
Dat aanvinken wat je zegt, dat gebeurd op het aanvraagformulier voor de VOG, dat is de VOG zelf nog niet. Die geeft de minister van Justitie af na beoordeling van je gegevens. Als je feiten hebt gepleegd die verband houden met je nieuwe functie, wordt de VOG geweigerd.
Had gehoopt dat jullie de beginselen zouden kennen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt het onjuist wat dat laatste betreft, maar goed je schijnt alles zo goed te weten, dat ik niet snap waarom je hier nog een vraag stelt
Stel je vraag anders ff op infopolitie.nlquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:28 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
Had gehoopt dat jullie de beginselen zouden kennen.
Vraag is dus: opgeven valse gegevens, is dat een relevant feit voor een BOA-functie.
thanks, maar dat duurt wel ff.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
Stel je vraag anders ff op infopolitie.nl
dat is het punt juist...ik ben al aangenomen, enige wat het kan verneuken is VOG-weigering.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
het eerste stukje, geen idee, maar de tweede zin, idd. Je krijgt hem zelf thuis, dan kan je alsnog bepalen hoe of wat.
eh... Je krijgt sowieso je VOG (wat al een paar keer is gezegd door meerderen hier). Alleen er komt een aantekening op en dan is het aan je toekomstige werkgever of hij dat voor hij je alsnog aanneemt of niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:14 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
dat is het punt juist...ik ben al aangenomen, enige wat het kan verneuken is VOG-weigering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |