Dit dus. Het is vooral een psychologische reden, het zit tussen de oortjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:38 schreef babipangang het volgende:
Ik vind de grote er degelijker uitzien, en bij kleiner krijg ik toch altijd het gevoel alsof hij slechter is, weet ook niet waarom
koop jij een slim voor mij en dan krijg jij mijn fatquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:38 schreef babipangang het volgende:
Ik vind de grote er degelijker uitzien, en bij kleiner krijg ik toch altijd het gevoel alsof hij slechter is, weet ook niet waarom
ik wil ook nog een keer een ps3 halen, maar tegen die tijd dat ik er geld voor over heb is die grote er waarschijnlijk niet meer
want een ps3 is natuurlijk status verhogendquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:59 schreef Bob-B het volgende:
Omdat ik wil dat hij opvalt, zo van, mensen komen m'n huiskamer inlopen en dan "PS3"
Zo'n kleintje valt niet op, ligt ergens achterin een kastje, verstopt. Ja prima dat je hem hebt, maar je kan er niet mee pimpen hé...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
want een ps3 is natuurlijk status verhogend
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Trystar het volgende:
Oude model is mooier.
Je bent zelf een faler.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef Salatrel het volgende:
GTA4
wat een faalgame is dat zeg... en ja ik heb hem ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |