Yihaaaaaaaaaaaaaa
 Yihaaaaaaaaaaaaaa 

) en ze schreeuwt nog steeds. Ze heeft gedronken, een schone luier en ze viel al bijna in slaap, maar niet bij mama zijn is gelijk aan brullen en piepen en mekkeren tot ze d'r zin heeft. Laatst ook, half uur liggen brullen, ik pak d'r op en weg was ze. Zucht...ik had de hoop dat het na 3 weken toch wel beter zou zijn. Ze zit zichzelf zo ongelofelijk in de weg..en 2uurtjes slaap vanaf 10u is natuurlijk veel te weinig voor zo'n ukkie. Miss, hoe heb jij dat toen gedaan met Senna?
 ) en ze schreeuwt nog steeds. Ze heeft gedronken, een schone luier en ze viel al bijna in slaap, maar niet bij mama zijn is gelijk aan brullen en piepen en mekkeren tot ze d'r zin heeft. Laatst ook, half uur liggen brullen, ik pak d'r op en weg was ze. Zucht...ik had de hoop dat het na 3 weken toch wel beter zou zijn. Ze zit zichzelf zo ongelofelijk in de weg..en 2uurtjes slaap vanaf 10u is natuurlijk veel te weinig voor zo'n ukkie. Miss, hoe heb jij dat toen gedaan met Senna?

Heeft je meisje geen last van darmkrampjes? Als Esmee namelijk geen last heeft, kan ik d'r zo inbakeren en in de wieg leggen om te slapen, maar met darmkrampjes kan ik dat echt wel schudden. Dan heeft ze gewoon pijn en wil ze bij mama zijn.
 Heeft je meisje geen last van darmkrampjes? Als Esmee namelijk geen last heeft, kan ik d'r zo inbakeren en in de wieg leggen om te slapen, maar met darmkrampjes kan ik dat echt wel schudden. Dan heeft ze gewoon pijn en wil ze bij mama zijn.

trek je op tijd aan de bel in je naaste omgeving? Kan papa of oma niet even een paar uurtjes voor Lotte zorgen dat jij even lekker rustig kan douchen/slapen/boodschappen doen?
 trek je op tijd aan de bel in je naaste omgeving? Kan papa of oma niet even een paar uurtjes voor Lotte zorgen dat jij even lekker rustig kan douchen/slapen/boodschappen doen?  

Nee hoor, dat is niet gemeen. Het is ook overweldigend allemaal, en het kan best benauwend zijn, lijkt me. Hoe is het bij haar papa, is ze daar ook neit rustig?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, daar is ze ook nog wel klein genoeg voor en het is ook heel lief zo'n klein warm slapend lijje tegen je aan met lachstuipjes. Maar ik wil m'n avondeten eten, of naar de wc kunnen zonder gebrul op de achtergrond. En het is vast heel gemeen om te zeggen van een pas-geworden mama, maar ik ben d'r zat. Ik wil niet meer 24u per dag een baby aan me vast geplakt hebben die alleen hazenslaapjes van 5minuten doet met een pink in d'r mond en als ze wakker is alleen maar piept
 En ben niet te streng voor jezelf, nergens voor nodig
 En ben niet te streng voor jezelf, nergens voor nodig  

Ik heb d'r uit pure wanhoop zelfs een speentje gegeven, terwijl dat echt tegen m'n principes was
 Ik heb d'r uit pure wanhoop zelfs een speentje gegeven, terwijl dat echt tegen m'n principes was 

yay!
 yay!

Hier ook zo. Het is eigenlijk gewoon een erg handig troostmiddel in het begin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef oeke het volgende:
Ik hoop dat je een manier vind waarop het beter voor jullie is. Ik was trouwens eerst ook tegen de speen, maar het is gewoon heel fijn. Ook voor hem/haar.

lastig hoor, mama zijn.
  lastig hoor, mama zijn.

Awww, wat een schatje zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef Linda2205 het volgende:
Oeke, ik zat ook beetje met de combi van BV en speentje... maar ze wil 'm meestal niet, dus ik moet me er maar gewoon bij gaan neerleggen.
Draagdoek heb ik, maar de laatste paar keer heeft ze gegild als een varkemtje, dus ik durf niet meer zo goed..
Maar al met al is het wel een heel lief klein moppie
[ afbeelding ]

Of althans niet zo'n afgekloven nageltje omdat het anders niet lekker zuigt.
  Of althans niet zo'n afgekloven nageltje omdat het anders niet lekker zuigt.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |