TS gaat naar een kroeg, waar keinder van 14 waren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:08 schreef Gabbylicious het volgende:
TS gaat naar de plaatselijke kinderdisco
Doordeweeks uitgaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:09 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik in de woonplaats van m'n ouders uitga zit het idd ook vol met jailbait. Veel chicks, alleen ze zijn allemaal 15.
Ik was er net nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
TS:quote:Op zondag 11 oktober 2009 07:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom meiden wel?
TS wil gewoon verstoppen in de bosjes.
Hij is leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik snap het probleem niet? TS wil niet omgaan met z'n leeftijdgenootjes?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:46 schreef o.us het volgende:
Open er vooral een topic over! Dat zal ze mores leren!Dat kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS is pedobearquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:08 schreef Opperkwal het volgende:
Vervelend als je naar de plaatselijke kroeg gaat en daar dan ineens kleine kinderen tegen komt van rond de 14 / 15 (meiden mogen wel) Die kinderen moeten gewoon maar thuis blijven en daar hun eerste pilsje drinken.
Doei.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Multivitamine het volgende:
TS baalt er gewoon van dat die kinders al neuken, maar dat zijn pielemans nog uit de verpakking gehaald moet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |