Don't mess with Siniti or you're messing with KLB SCquote:
Hou je bek joh, je weet niet eens waar je over praat!quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Don't mess with Siniti or you're messing with KLB SC
Mijn internet deed langzaam dus ik was langzaamquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:45 schreef Japsnars het volgende:
O je hebt hem toch nog geopend
Dan gaan we hier gewoon verder
Ik ook niet en daarom vraag ik hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:46 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Hou je bek jij joh, je weet niet eens waar je over praat!
Nadia klinkt als een respectabele zelfstandige feministische oerhollandse dame.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:46 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Bij het begin beginnend:
TS is racist en autist. marokkaanse mannen gaan niet vreemd in een relatie met nadia, nadia is nog niet getrouwd omdat ze naar eigen zeggen lelijk is maar wil vervolgens geen pics posten. Nadia gaat een hoofddoek dragen als ze getrouwd is maar nu dus nog niet. Niet iedereen snapt dit.
Het topic ging over heereliefe, een rijke kakker die het erg vond dat er zoveel blanke mannen in zijn omgeving vreemd gingen. Iedere week kwam er namelijk wel een vriendin van zijn moeder bij hun over de vloer om te janken dat ze ging scheiden omdat haar man vreemd was gegaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je overgroottante poetsts haar tanden op de bromfiets
OT: Samenvatting?
Je vergeet haar foto bij de poll toe te voegenquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:47 schreef NoFidea het volgende:
Poll: Zou je haar geven?Ja, tuurlijk Ja, maar wel met hoofddoek Ja, wanneer ze getrouwd is Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze heeft het tegen mij, haar toekomstige man, verteld!quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:49 schreef Impulsief het volgende:
Wat belachelijk trouwens, dat nadia is gaan slapen zonder dat te melden.
Ben ik nou trouwens de enige die "Ja mits met hoofddoek" heeft gestemdquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:47 schreef NoFidea het volgende:
Poll: Zou je haar geven?Ja, tuurlijk Ja, maar wel met hoofddoek Ja, wanneer ze getrouwd is Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoofddoeken maken mij niet zoveel uit, vandaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben ik nou trouwens de enige die "Ja mits met hoofddoek" heeft gestemd
ik heb niet gestemd want er is geen keuze met een voorbinddildoquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben ik nou trouwens de enige die "Ja mits met hoofddoek" heeft gestemd
ik bedoel natuurlijk heerenliefde ofzoiets, niet mezelf. Ik ben 100% selfproclaimed heteroseksueelquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het topic ging over heereliefe, een rijke kakker die het erg vond dat er zoveel blanke mannen in zijn omgeving vreemd gingen. Iedere week kwam er namelijk wel een vriendin van zijn moeder bij hun over de vloer om te janken dat ze ging scheiden omdat haar man vreemd was gegaan.
Vervolgens begon heereliefe nogal te haten op buitenlanders en zei dat alle marokkanen en zwarten vreemd gaan wat leidde tot een hoop beschuldigingen van racisme (wat hij zelf weer ontkende)
Daarna gaf hij nog eens toe tegen vreemd gaan te zijn maar wel een open relatie te hebben zodat hij kon experimenteren, tevens wil hij graag nog een keer een playboy huren om het met een man te doen.
Vervolgens kwam Nadia in beeld en ging het over haar geloof en haar doen en laten.
Ze is namelijk moslima maar draagt geen hoofddoek, dit wil ze wel gaan doen als zij een man vindt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nadia klinkt als een respectabele zelfstandige feministische oerhollandse moslimse dame die oprecht in god gelooft, tenminste als ze trouwt want daarvoor hoef je geen hoofddoekjes te dragen hoor dat vind god niet erg.
Ja maar je leeft maar een keer, je moet dus wel alles een keer hebben uitgeprobeerd dus ook stoute moslima's met hoofddoekenquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:51 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Hoofddoeken maken mij niet zoveel uit, vandaar
ohhh nu ben ik al klaargekomen op je avatarquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:52 schreef Impulsief het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk heerenliefde ofzoiets, niet mezelf. Ik ben 100% selfproclaimed heteroseksueel
Allah, he! Niet god!quote:
ik wist wel dat je erin zou trappenquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:53 schreef Skeletor het volgende:
[..]
ohhh nu ben ik al klaargekomen op je avatar
Ja dat weet ik, maar Nederlandse moslims moeten hem nog steeds allah noemenquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Allah betekent god in het arabisch amateur
kan je ook op leeftijd zoeken? Ze is 21!quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Maar 7*769 Nadia's op hyves, wie helpt even zoeken?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:57 schreef Impulsief het volgende:
[..]
kan je ook op leeftijd zoeken? Ze is 21!
Niet!quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar Nederlandse moslims moeten hem nog steeds allah noemen
ik weet niks van hyves, maar neem niet aan dat iedereen relatie status heeft ingevuld?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:57 schreef Japsnars het volgende:
Maar 20 pagina's als je voor 21-25 jaar kiest.
Nog maar 4 pagina's als je voor singles only kiest.
geen van allequote:Op zondag 11 oktober 2009 03:04 schreef Japsnars het volgende:
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia
Nadia (Deze moet je even zien)
3 mogelijke kandidaten:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet het niet hoor:quote:
Holy shit!quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor:
[ afbeelding ]
Als een mes door de boter!quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor:
[ afbeelding ]
Maar hoe weten jullie dat dit haar echt isquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:06 schreef NoFidea het volgende:
Ik denk die neger
Kijk en vergelijk
[ afbeelding ]
Verpest het nou niet!quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar hoe weten jullie dat dit haar echt is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |