Bij het begin beginnend:quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je overgroottante poetsts haar tanden op de bromfiets
OT: Samenvatting?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef herenliefe het volgende:
Ik woon dus....nog bij mijn ouders.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef herenliefe het volgende:
...Ik ben....succesvol...
In een vorig topic was herenliefe nog een flikker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:31 schreef aussieaussie het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat het iets te overduidelijk een troll is.
Jaloersquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef wise het volgende:
het zijn het meerden deel de zwarte mannen die vreemdgaan.
Hoe vaak zie je wel niet een alleenstaande zwarte vrouw met krost staan. Of een blonde anita met een mocca kindjeĦĦĦĦ
vertel mij eens waarom ik jaloers zou moeten zijn?quote:
ook ja, en nog veel erger. Maar als je de OP leeste ging het daar niet over. Het gaat erom dat blanke mannen de marokkanen en zwarte mannen niet achterna moeten ga, qua hun vrouw bedriegen. Blanke mannen waren altijd zo netjes en gelovig en dat gaat heel snel achteruit, jammer ....quote:Op zondag 11 oktober 2009 07:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoezo blanke mannen? Alsof die swa's ook niet altijd vreemd gaan?
Ja, eens, Maar daar ging mijn op niet over. Laat die anita's en shaniqua's maar lekker varen met hun kroost. Het gaat bij mij om de wite gezinnen, omdat ik zo leef en het achteruit vind gaan (niet rasistisch bedoelt!)quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef wise het volgende:
het zijn het meerden deel de zwarte mannen die vreemdgaan.
Hoe vaak zie je wel niet een alleenstaande zwarte vrouw met krost staan. Of een blonde anita met een mocca kindjeĦĦĦĦ
Ik las herenliefde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:00 schreef herenliefe het volgende:
[..]
Ja, eens, Maar daar ging mijn op niet over. Laat die anita's en shaniqua's maar lekker varen met hun kroost. Het gaat bij mij om de wite gezinnen, omdat ik zo leef en het achteruit vind gaan (niet rasistisch bedoelt!)
quote:
Jullie hebben obviously niet heel deel 1 doorgelezenquote:
Kuttroll of anders een kanker racistquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:57 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ook ja, en nog veel erger. Maar als je de OP leeste ging het daar niet over. Het gaat erom dat blanke mannen de marokkanen en zwarte mannen niet achterna moeten ga, qua hun vrouw bedriegen. Blanke mannen waren altijd zo netjes en gelovig en dat gaat heel snel achteruit, jammer ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |