want de meeste vrouwen houden juist van snurkenden...?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:47 schreef Harajuku. het volgende:
Snurken was gewoon een lame excuus om je eruit te gooien.
Lame was het niet.... hysterisch ook niet echt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:47 schreef Harajuku. het volgende:
Snurken was gewoon een lame excuus om je eruit te gooien.
Tuurlijk is het een doodzonde. Slaap is heiligquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik mekker niet.... lees de OP nog eens goed. Is snurken een doodzonde want daar lijkt het wel op.
Dat zegt m'n vrouw ook altijd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een doodzonde. Slaap is heilig![]()
Was in dit geval niet nodig... dit was haar hotel niet de mijne.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:10 schreef popolon het volgende:
Tip voor DH: Boek dubbel, kun je altijd nog in een ander bed slapen.
Sorryquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voel een minderwaardigheidscomplexje opkomen.
Nope..... dan was e.e.a. begrijpbaar....... This was the major league (MILF)..quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:05 schreef remlof het volgende:
Laat me raden, het was een onzeker, jong meisje?
Als ze echt de moeite waard is laat je je gewoon opereren aan je huig en probeer je het opnieuwquote:Op zondag 11 oktober 2009 07:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nope..... dan was e.e.a. begrijpbaar....... This was the major league (MILF)..
Amen. (hoewel je wel met een slijptol bezig bent geweest in dit nachtelijke topic, wat ergens een zonde is, want zo vaak kom ik hier niet)quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:16 schreef Adolecens het volgende:
Hier gaat het over snurken na de sex.
Ik had hem ook gelijk op slot kunnen gooien en al het gebagger laten staan. Maar wil je OP een kans geven en dan is een slijptol het gereedschap daarvoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Amen. (hoewel je wel met een slijptol bezig bent geweest in dit nachtelijke topic, wat ergens een zonde is, want zo vaak kom ik hier niet)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:37 schreef dvr het volgende:
Waar zijn ze gebleven die lieve vrouwtjes van weleer, die hun warme lijf dankbaar tegen hun slapende man vlijden, in ontroering luisterend naar de sonore zang van zijn ademhaling, in het besef dat hij die verkwiekende slaap zo dubbel en dwars verdiend had. Die zonder ooit te klagen de nacht doorwaakten, in aanbidding van die stoere slapende oer-os, en hem des morgens om 7:30 een heerlijk ontbijt op bed serveerden, met geurige thee en een zachtgekookt eitje, alvorens hij zich weer door weer en wind een weg naar de fabriek baande, het goed gevulde ijzeren broodtrommeltje klepperend onder de snelbinders van zijn betrouwbare tweewieler.
Wel een leuke tip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef erodome het volgende:
Het ligt er dus een beetje aan hoe hard je snurkt, soms is het een zacht zaagje en dat is niet zo'n probleem, soms knalt het overal door en dat is wel een probleem.
Volgende keer oordopjes meenemen dus voor je bedpartner
Was niet mijn hotel.... dus dat zal niet makkelijk gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:18 schreef T42 het volgende:
ts dan trap je haar toch op straat?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was niet mijn hotel.... dus dat zal niet makkelijk gaan.
Mwah, wellicht maar goed dan had ik de volgende dag alsnog eruit gelegen vanwege te zwaar snurken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Jodocus1 het volgende:
Je had haar de hele nacht moeten beminnen.......
De nacht viel gewoon tegen
Ik plas staande..... dus ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:05 schreef T42 het volgende:
tss ben jij nu een man?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Of het moet natuurlijk al zo oorverdovend zijn dat ik echt geen oog dicht doe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |