Ze laten de spanning flink oplopen, finalerondes van tv-programma's al X-factor en Idols zijn er niks bijquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:39 schreef Ynske het volgende:
de V&A mod is bekend, dan zal t toch niet zo heel lang meer duren voor de FOTmod denk ik dan....
hey, wanneer begint dat trouwens weer?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar zijn Frits Sissing en Chantal Janzen (voor de backstagestukjes)?
"So you think you can mod?!"quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef Chanty het volgende:
Misschien de genomineerden bekend maken en dat fokkers dan mogen bellen om hun stem uit te brengen?
Ik weet ook een goede naam voor het programma: " Wie is de mod?"
Is er dan ook eentje die de hele zaak probeert te saboterenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef Chanty het volgende:
Misschien de genomineerden bekend maken en dat fokkers dan mogen bellen om hun stem uit te brengen?
Ik weet ook een goede naam voor het programma: " Wie is de mod?"
Hallo, het blijft FOT he. Roep iets over kliekjes en je hebt al meteen een relquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er dan ook eentje die de hele zaak probeert te saboteren?
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er eentje die dat niet zou proberen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |