Met Irene Mods en Carlo Modszhard?quote:
Mod Cat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef P_B het volgende:
[..]
Met Irene Mods en Carlo Modszhard?
Maar uit de DJ Kat-show periode (met Linda de Mods) komt natuurlijk: Tranformods en He-Mods.
Je vergeet het Oude Testamod en het Nieuwe Testamodquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu ook in boekvorm "Komt een mod bij de dokter" en "de ontdekking van de mod".
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Netsplitter het volgende:
The Texas moderating massacre.
Die is op zijn minst zo beroemd als The Modfatherquote:
Leuk voor Fok! tv, niieuw item voor DIG.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef Chanty het volgende:
We krijgen de avonden wel gevuld geloof ik
MOD TV
Vergeet Modruimers niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef Chanty het volgende:
En eigen huis en mod.
In aflevering 1: Xilantof
Dat was toch Mijn slotjes zijn topquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Chanty het volgende:
Herman den Blijker heeft ook een nieuw programma: Mod gezocht!
Dat was vorig seizoenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat was toch Mijn slotjes zijn top
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef k_man het volgende:
Ik zou er een warm voorstander van zijn als Ouwesok en ik heb moderatorschap als een duobaan gaan invullen. Dat kan haast niet anders dan een succes worden.
quote:
Je vergeet:quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:17 schreef EchnaDarr het volgende:
12 Moderators
Mod Royale
The Quantum Moderator
Mod Congeniality (IsDatZo, iets voor jou?)
Bad Mods
The Boondock Moderators
The Moderator Identity/Supremacy/Ultimatum
Mod Hard (with a vengeance)
Hellmod
En is dat deel 1 of deel 2: Revenge of the mods?quote:
Ben ik de enige die nu een klodder spuug op z'n flatscreen heeft hangen, of hebben meer mensen last van reality mods?quote:
Of: Mod before you die!quote:
Ik twijfelde.quote:
Ze moeten eerst door de AIVD screening, dat duurt twee maandenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik twijfelde.
Maar serieus: een paar dagen geleden postte ik voor de grap dat de hele sollicitatie is ingetrokken omdat het op FOT best rustig is. Als ik af ga op het tempo dat wordt aangehouden zou ik nog in mijn eigen post gaan geloven. Komt die 3e mod nou nog?
Het gerucht gaat dat er al een mod gekozen is. (van horen zeggen dan)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:11 schreef RonaldV het volgende:
Maar serieus: een paar dagen geleden postte ik voor de grap dat de hele sollicitatie is ingetrokken omdat het op FOT best rustig is. Als ik af ga op het tempo dat wordt aangehouden zou ik nog in mijn eigen post gaan geloven. Komt die 3e mod nou nog?
Ik heb bericht gehad dat ik thuis moet blijven in verband met een belangrijke MED.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat er al een mod gekozen is. (van horen zeggen dan)
Ga naar binnenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ik heb bericht gehad dat ik thuis moet blijven in verband met een belangrijke MED.
Ik was dus niet de enige met die gedachtequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ga naar binnen
Sluit ramen en deuren
Luister naar de rampenzender
Wanneer is het buiten weer veilig?
* Pas als u op de rampenzender heeft gehoord dat de situatie weer veilig is.
Als er geen mod zou komen zouden we dat, hoeveel lol we hier ook hebben, al gemeld hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan gaan we nog wel even door met de (voor)pretquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als er geen mod zou komen zouden we dat, hoeveel lol we hier ook hebben, al gemeld hebben
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan gaan we nog wel even door met de (voor)pret
Iemand zin in een potje Mod-erger-je-niet?
Dan ga ik wel een filmpje kijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
Achter de schermen zijn we nu bezig met een potje 'kist de user'.
Je hebt in ieder geval smaakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Ik wilde precies 't zelfde zeggen
.
GeVEELiciteerd dan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ik heb bericht gehad dat ik thuis moet blijven in verband met een belangrijke MED.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |