Frits Sissing?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar zijn Frits Sissing en Chantal Janzen (voor de backstagestukjes)?
Ken je tv! Op zoek naar Evita/Joseph/Maria!quote:
tv? Ik dacht dat jij modern wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken je tv! Op zoek naar Evita/Joseph/Maria!
Ik had er eentje gevangen, maar die is helaas weer ontsnapt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:59 schreef ..bennie het volgende:
Ik zag net een geschikte fotmod langslopen, maar was te laat buiten om hem in z'n kraag te grijpen.
Mensen, wees alert, je kunt overal op ieder moment een geschikte fotmod tegenkomen!
Ik zou meteen een standbeeld in de hofstad eisen!!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:15 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, nu heb ik een FOTtopic op mijn naam staan.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die knul turfde de FOTwedstrijd-uitslagen nog met pen en papier.
Dat hebben ze al geprobeerd, didn't workquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:38 schreef Peter het volgende:
Ze maken van ieder kliekje 1 persoon mod! krijg je de rellen achter de schermen en voor de schermen alles pais en vree
Ze laten de spanning flink oplopen, finalerondes van tv-programma's al X-factor en Idols zijn er niks bijquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:39 schreef Ynske het volgende:
de V&A mod is bekend, dan zal t toch niet zo heel lang meer duren voor de FOTmod denk ik dan....
hey, wanneer begint dat trouwens weer?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar zijn Frits Sissing en Chantal Janzen (voor de backstagestukjes)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |