Ja, maar geen volgroeidequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:58 schreef Ascendancy het volgende:
Dat doe je als je een ei eet soms ook
Zie jij veren dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, maar geen volgroeide![]()
[ afbeelding ]
Lekker met zout en komijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha daar zat ik dus ook aan te denken toen ik die foto zag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Zou dat snaveltje hard of flubberig zijn?
Dat hoort gewoon bij de botten, joh. Kipkluiven eet je toch ook niet op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Zou dat snaveltje hard of flubberig zijn?
Dan blijft er helemaal niets over. Volgens mij eet je die gewoon zo, huppa, in 2 happen op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon bij de botten, joh. Kipkluiven eet je toch ook niet op.
seriously? wordt dat gegeten?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:01 schreef Dibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
that's just... grosssssssssssssquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:12 schreef Skylark. het volgende:
Dat stukje aan die vork ook.! Ik stel me al helemaal voor hoe je erin prikt en dat je niet erdoorheen komt, maar dat je vork zo terugdeinst. En dat je daarna iets harder op je vork duwt en heel lichtjes draait, waardoor je door het velletje heenstoot, alwaar je krampachtig met een te bot mes het vlees probeert te scheiden en een stuk in je mond te stoppen.
quote:
No shit! Dat had ik bij voorbaat al kunnen melden!quote:Nooit meer hoor, brrrr.
niet alleen ei daar hoor. De overtreffende trap van kalfsvlees is nog malser... Je raadt het al: een koeien-embryo. Zou je datook willen proeven?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:27 schreef Sheriam het volgende:
Ik wil 't nog altijd een keer proeven, weet iemand waar je in Nederland zo'n ei kan kopen? Om er nu voor naar Thailand te gaan is me toch een beetje ver.
Waarom niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:30 schreef capricia het volgende:
[..]
niet alleen ei daar hoor. De overtreffende trap van kalfsvlees is nog malser... Je raadt het al: een koeien-embryo. Zou je datook willen proeven?
Het is mijn cultuur waardoor het mij niet smakelijk overkomt.quote:
Ik kan dat dus echt niet he.. Het gaat dan niet eens om de smaak, maar gewoon de gedachte dat je iets eet wat je niet gewend bent om te eten doet me al kokhalzen...quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:00 schreef Sheriam het volgende:
Ik ben ook gewoon hier opgegroeid, er kwamen wel wat dingen als exotische vruchten ofzo op tafel maar zeker geen insekten of balut-eieren! Bij de eerste wasmot larve die nog kronkelde, of sprinkhaan met al z'n pootjes, moest ik ook even slikken al voor ik 't eten in m'n mond stak... maar toen telkens bleek dat ik 't echt erg lekker vond werd 't steeds makkelijker om 'vreemde' dingen te proberen. Ik zal trouwens vast nog wel eventjes staan te kijken naar zo'n ei voor ik 'm ophap, zo stoer dat 't me niks doet wil ik me ook niet voordoen. Dat 't een beetje spannend is, is ook deel van de pret.
Sommige mensen zijn echt net varkensquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:41 schreef Sheriam het volgende:
Ik eet al insekten (gebakken maar ook levend), haggis, oesters, stierenballen, nou ja noem maar op eigenlijk alles waar je hier aan kan komen, maar ik ben altijd nieuwsgierig naar meer nieuws. Tot nu toe ben ik nog nooit teleurgesteld in vreemd eten, ik lust eigenlijk alles!
Alleen bushmeat wil ik niet proberen, apenvlees enzo. Maar als eenden, koeien, enzovoort eten we toch, waarom dan niet als ze nog embryo zijn.
En wat is er mis met een varken? Best leuke dieren, kleintjes kan je ook als huisdier houden (potbelly pigs).quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt net varkens
dit verklaart die stinkadem van je die we zelfs door onze adsl heen kunnen ruiken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:41 schreef Sheriam het volgende:
Ik eet al insekten (gebakken maar ook levend), haggis, oesters, stierenballen, nou ja noem maar op eigenlijk alles waar je hier aan kan komen, maar ik ben altijd nieuwsgierig naar meer nieuws. Tot nu toe ben ik nog nooit teleurgesteld in vreemd eten, ik lust eigenlijk alles!
Alleen bushmeat wil ik niet proberen, apenvlees enzo. Maar als eenden, koeien, enzovoort eten we toch, waarom dan niet als ze nog embryo zijn.
In een tokoquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:27 schreef Sheriam het volgende:
Ik wil 't nog altijd een keer proeven, weet iemand waar je in Nederland zo'n ei kan kopen? Om er nu voor naar Thailand te gaan is me toch een beetje ver.
Wel allerlei extreme shit eten maar dan geen apenvlees willen, apenvlees komt volgens mij nog 't dichtst bij onze eetgewoonten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:41 schreef Sheriam het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:47 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik heb deze nog steeds staan, en ben er nog steeds niet uit of ik het moet drinken of niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn niet bevrucht. Soms zie je wel een beetje bloed in het ei, maar dat is niet omdat het bevrucht is, maar dat is kippenbloed uit de eierstokken van de kip.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:58 schreef Ascendancy het volgende:
Dat doe je als je een ei eet soms ook
quote:
Mjammiequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:47 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik heb deze nog steeds staan, en ben er nog steeds niet uit of ik het moet drinken of niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, die vietnamezen gaan er vanuit dat iedereen wel weet wat je er mee moet doen. Ik heb wel is slang gegeten, en dat is goed te doen. Alleen staat deze al een paar jaar, en is ie nog rauw. Of dat een goed idee is weet ik dus niet. Lijkt me ook nogal taai.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:25 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Mjammieis t de bedoeling dat die slang ook gegeten word of is die meer om een soort van bouillion te trekken?
Snake wine (rượu rắn in Vietnamese) is an alcoholic beverage that includes a whole venomous snake in the bottle. It originated in Vietnam and can be found around Southeast Asia. The snakes, preferably venomous ones, are not usually preserved for their meat but to have the snake poison dissolved in the liquor. However, the snake venom is denatured by the ethanol; its proteins are unfolded and therefore inactivated.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:27 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Geen idee, die vietnamezen gaan er vanuit dat iedereen wel weet wat je er mee moet doen. Ik heb wel is slang gegeten, en dat is goed te doen. Alleen staat deze al een paar jaar, en is ie nog rauw. Of dat een goed idee is weet ik dus niet. Lijkt me ook nogal taai.
Nicequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Snake wine (rượu rắn in Vietnamese) is an alcoholic beverage that includes a whole venomous snake in the bottle. It originated in Vietnam and can be found around Southeast Asia. The snakes, preferably venomous ones, are not usually preserved for their meat but to have the snake poison dissolved in the liquor. However, the snake venom is denatured by the ethanol; its proteins are unfolded and therefore inactivated.
je mag de slang dus als souvenir bewaren
En wat als dat bushmeat roadkill is? Het meest intelligente wild, zwijn, in nederland had ik als roadkill in mijn vriezer liggen, geen probleem mee. Of lees ik teveel in je reactie en heeft de manier van doden er niets mee te maken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:41 schreef Sheriam het volgende:
Meeste lui die hier over de vloer komen vinden het maar een ranzig ding. Een chickmagnet is het iig niet. Maar ik vind hem leuk. Ik ben alleen maar bang dat het te ranzig is om op te dringen, en na opening niet meer lang houdbaar. Zou zonde zijn als de boel gaat rotten en ik het weg moet doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gewoon laten staan, weet je hoe vet, en anders gewoon een keer in een dronken frenzy opdrinken!
Voor hetzelfde geld is er nog een beetje gif niet in contact geweest met de alcohol. Ik vind het maar tricky.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
The snakes, preferably venomous ones, are not usually preserved for their meat but to have the snake poison dissolved in the liquor. However, the snake venom is denatured by the ethanol; its proteins are unfolded and therefore inactivated.
Jah, buiten dat, ik vertrouw het niet zo. Ik weet hoe dat gaat in dat soort landen. Als ze het goedkoper kunnen maken dan doen ze dat wel, wie weet zit er wel helemaal geen alcohol in, maar methanol ofzo. Kortom, ik kijk er wel naar, in plaats dat ik het drink.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is er nog een beetje gif niet in contact geweest met de alcohol. Ik vind het maar tricky.
Roadkill zou ik best vinden. Ik bedoel met bushmeat echt de gestroopte, vaak bedreigde dieren, niet gewoon alle wild! Maar roadkill is mij best, hoe zeldzaam een dier ook is, als 't toch dood is gegaan (aan een ongeluk dus, niet de jachtquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:45 schreef V.en.A het volgende:
[..]
En wat als dat bushmeat roadkill is? Het meest intelligente wild, zwijn, in nederland had ik als roadkill in mijn vriezer liggen, geen probleem mee. Of lees ik teveel in je reactie en heeft de manier van doden er niets mee te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |