abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 01:44:14 #51
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73600130
En was ik de enige die me ergerde aan O'Neill? Zijn luchtige, vrolijke houding die zo leuk was in SG-1 past totaal niet in Universe naar mijn mening.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 12 oktober 2009 @ 02:00:24 #52
17061 mvt
blame Canada
pi_73600222
Ik vind alleen die stones niet echt passen in het hele verhaal.
Hierdoor is er opeens weer contact met de SG:C, terwijl het verhaal juist anders moest zijn omdat er een groep zat die niet geschikt was voor de missie, zoals Atlantis. Nu is de hulp van buitenaf alsnog in te roepen. Zoals iemand al zei, wissel even met carter en McKay can lichaam en je bent er. Aan de andere kant, mooie manier om alsnog gastoptredens in te bouwen.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_73602657
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 02:00 schreef mvt het volgende:
Ik vind alleen die stones niet echt passen in het hele verhaal.
Hierdoor is er opeens weer contact met de SG:C, terwijl het verhaal juist anders moest zijn omdat er een groep zat die niet geschikt was voor de missie, zoals Atlantis. Nu is de hulp van buitenaf alsnog in te roepen. Zoals iemand al zei, wissel even met carter en McKay can lichaam en je bent er. Aan de andere kant, mooie manier om alsnog gastoptredens in te bouwen.
Ze hadden er toch maar een stuk of 6 die eenmalig te gebruiken waren?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:41:22 #54
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_73603413
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien, maar als die op zijn worden ze wel weer naar een planeet gestuurd waar een paar nieuwe steentjes liggen....

Ik hoop alleen dat ze een goed verhaal op de plank hadden liggen en niet zoiets gaan doen. Anders krijg je een beetje het "Heroes-effect". Te veel gedraai gaat ten koste van het verhaal.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_73603640
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, daar is helemaal niks over gezegd. In principe kunnen ze die stenen onbeperkt gebruiken.
pi_73604450
Ik vind die stenen echt ontzettend jammer...

Zitten ze helemaal in een ander universum, dreigend gevaar. En dan is het wel spannender als ze helemaal niet meer contact kunnen opnemen met de aarde (zonder een of andere aflevering waar ze een speciale comtool vinden). Dat maakt het wat dreigender.

Maar nu kunnen ze lekker gezellig effe naar huis bellen voor een babbeltje....
pi_73606019
Zullen we nu stoppen met het zeuren over die geweldige stenen?

Die dingen gaan nog heel erg belangrijk worden in deze serie, so get used to it /
pi_73607113
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef unaco het volgende:
Zullen we nu stoppen met het zeuren over die geweldige stenen?

Die dingen gaan nog heel erg belangrijk worden in deze serie, so get used to it /
Zullen we dan maar zeuren over hoe irritant Eli wel niet is? Waar blijkt nou uit dat ie zogenaamd hoogbegaafd moet zijn?
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:15:32 #59
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_73607860
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Zullen we dan maar zeuren over hoe irritant Eli wel niet is? Waar blijkt nou uit dat ie zogenaamd hoogbegaafd moet zijn?
Die verhaallijn moet zich natuurlijk nog goed ontwikkelen
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_73608289
quote:

[..]

Ik vraag me af of hij dat in de serie nu juist wel zo hoogbegaafd moet zijn. Ik vind hem meer het type 'bijdehandte nerd' (Misschien komt dat ook omdat ik exact zo iemand in m'n klas had zitten op de middelbare school. ).
pi_73611630
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:24 schreef DappereDodo77 het volgende:
Ben ik nou de enige die deze aflevering wel te pruimen vond? Idd geen pief paf poef, maar een rustige opbouw. Probleem 1 is opgelost, in de volgende aflevering zullen ze wel wat te bikken moeten regelen. Zo leren we de karakters kennen en de acteurs leren ze een beetje spelen. Want ik herken me wel in sommige kritieken hierboven. Maar give it time guys.
Ik vond het ook okay hoor. Maar laat het maar aan FOK! over om een serie binnen 3 afleveringen te beoordelen, af te branden en af te serveren. .

Sommige mensen hier moeten echt eens aan verwachtings management doen ofzo. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73614912
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik vond het ook okay hoor. Maar laat het maar aan FOK! over om een serie binnen 3 afleveringen te beoordelen, af te branden en af te serveren. .

Op het forum van Syfy is men gemiddeld genomen nou ook niet bepaald enthousiast.
pi_73615596
quote:

[..]

Ik vind Eli niet irritant hoor. En dat je nog niet veel gezien hebt van het hoogbegaafd zijn, komt natuurlijk omdat Eli gewoon een slacker is. Hij heeft de kansen niet aangepakt die hij gekregen heeft om iets van z'n leven te maken, bv. stoppen bij MIT. Nu gaat hij geforceerd worden om gebruik te maken van z'n intelligentie.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:19:35 #64
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73616133
zo

net EP 3 gezien.
Wel aardig alleen dat drama gedoe hoeft van mij niet.
Die Eli doet me denken aan McKay, k denk ook wel dat hij die rol gaat "overnemen"

En ja, dat er op t eind ineens iets wordt verzonnen om een paar sec tijd te winnen(arm door de gate) is wel te verwachten in een serie als dit.
k denk dat deze serie een combi gaat worden van ST: Voyager en SG: Atlantis

Die cliffhanger was idd wel funest, anders is er totaal geen rede om verder te kijken

Op naar vrijdag
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:32:37 #65
167595 mirved
Infobesitas
pi_73623644
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

De pilot zou net super goed moeten zijn. Ze hebben heel veel maanden de tijd gehad om die voor te bereiden en het is hetgene dat op mensen indruk zou moeten maken zodat ze verder kijken. Als de pilot al niet goed is wat zegt dat dan wel niet over de rest.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_73624927
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:19 schreef marcel-o het volgende:
En ja, dat er op t eind ineens iets wordt verzonnen om een paar sec tijd te winnen(arm door de gate) is wel te verwachten in een serie als dit.
k denk dat deze serie een combi gaat worden van ST: Voyager en SG: Atlantis

Dat wordt niet zomaar verzonnen, O'neill hield op dezelfde manier de gate open in de ep 'Shades of Grey' van SG-1.
pi_73625156
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef mirved het volgende:

[..]

De pilot zou net super goed moeten zijn. Ze hebben heel veel maanden de tijd gehad om die voor te bereiden en het is hetgene dat op mensen indruk zou moeten maken zodat ze verder kijken. Als de pilot al niet goed is wat zegt dat dan wel niet over de rest.
Dat is allemaal natuurlijk geheel subjectief, ik heb genoten van de pilot, tuurlijk is er altijd wel wat op aan te merken, maar sommige reacties hier vind ik wel erg overdreven.
pi_73625172
Ik moet echt nog heel erg wennen aan de nieuwe serie... ben er nog niet uit of ik hem nou eigenlijk leuk vind of niet, maar dat had ik met SGA in het begin ook
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:16:47 #69
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73625862
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:19 schreef marcel-o het volgende:
zo

net EP 3 gezien.
Wel aardig alleen dat drama gedoe hoeft van mij niet.
Die Eli doet me denken aan McKay, k denk ook wel dat hij die rol gaat "overnemen"
Yep een beetje het genie van McKay met het jongensachtige van Daniel in het begin.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:19:30 #70
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73625987
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dat wordt niet zomaar verzonnen, O'neill hield op dezelfde manier de gate open in de ep 'Shades of Grey' van SG-1.
ah my bad..
k heb niet alles van SG1 gezien blijkbaar.

k bedoel meer, dat het wel-heel-toevallig is dat het schip dan ook niet weggaat zolang de gate open is.

wat ik me heel vaag kan herinneren van SG1 is een scene dat een van de spelers in een soort trance was, een gate maakte van koperdraad enz. en kwam op een plek terecht waar ze nog lang niet aan toe waren, was dat toen ook een chevron meer?

[ Bericht 12% gewijzigd door marcel-o op 12-10-2009 21:39:15 ]
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_73626750
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef suus84 het volgende:
Ik moet echt nog heel erg wennen aan de nieuwe serie... ben er nog niet uit of ik hem nou eigenlijk leuk vind of niet, maar dat had ik met SGA in het begin ook
SG1 en SGA hadden enerzijds de globale verhaallijn in een deel van de afleveringen en anderzijds vermakelijke actie in de 'filler' afleveringen. Er zat wel wat oppervlakkige karakterontwikkeling in, maar het bleef toch voornamelijk een beetje luchtig vermaak m.i. Bij SGU ligt de nadruk meer op het drama aspect (Het zou me niets verbazen als de financiën daarbij enigszins een rol hebben gespeeld). Dat kan best aardig zijn en de serie is natuurlijk pas net begonnen, maar ik vind de personages m.u.v. Rush tot nu toe nogal karikaturaal en SGU doet vooralsnog een beetje aan als GTST in space.
pi_73627772
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef marcel-o het volgende:

[..]

ah my bad..
k heb niet alles van SG1 gezien blijkbaar.

k bedoel meer, dat het wel-heel-toevallig is dat het schip dan ook niet weggaat zolang de gate open is.

wat ik me heel vaag kan herinneren van SG1 is een scene dat een van de spelers in een soort trance was, een gate maakte van koperdraad enz. en kwam op een plek terecht waar ze nog lang niet aan toe waren, was dat toen ook een chevron meer?
Dat was in de aflevering dat een ascended ancien(Orlin)t in samantha's huis was. Hij had toen een hele zooi spul gekocht en daarvan een kleine gate gemaakt om naar een planeet te gaan om een wapentest te voorkomen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:36:09 #73
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_73630563
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

SG1 en SGA hadden enerzijds de globale verhaallijn in een deel van de afleveringen en anderzijds vermakelijke actie in de 'filler' afleveringen. Er zat wel wat oppervlakkige karakterontwikkeling in, maar het bleef toch voornamelijk een beetje luchtig vermaak m.i. Bij SGU ligt de nadruk meer op het drama aspect (Het zou me niets verbazen als de financiën daarbij enigszins een rol hebben gespeeld). Dat kan best aardig zijn en de serie is natuurlijk pas net begonnen, maar ik vind de personages m.u.v. Rush tot nu toe nogal karikaturaal en SGU doet vooralsnog een beetje aan als GTST in space.
Agh dit waren gewoon afleveringen om je te laten wennen aan de characters ipv er meteen volop actie in te gooien. Dat kleine schip dat er op het laatste af jumpt duidt er al aardig op dat we binnenkort een paar baddies/allies te zien gaan krijgen
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_73631110
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Agh dit waren gewoon afleveringen om je te laten wennen aan de characters ipv er meteen volop actie in te gooien. Dat kleine schip dat er op het laatste af jumpt duidt er al aardig op dat we binnenkort een paar baddies/allies te zien gaan krijgen
Volgens mij is duidelijk aangegeven dat er in SGU geen sprake gaat zijn van een 'grote vijand' zoals die er in SG1 en SGA wel waren. Zie bijvoorbeeld dit interview met Wright en Cooper. Nou is een grotere nadruk op drama op zich niet zo erg, maar vooralsnog is het eerder erg melodramatisch.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:33:37 #75
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_73655162

Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')