O ja, die comments op het weblog zijn ook wel fijn om even door te nemenquote:Beste klant,
Momenteel is Mijn Telfort door een storing niet beschikbaar. Wij werken hard aan een oplossing, maar verwachten dat de storing in de loop van de week verholpen is. Meer informatie hierover treft u aan op ons Weblog. Onze excuses voor het ongemak.
Extra informatie voor particuliere klanten
Let op: onderstaande informatie is niet van toepassing op zakelijke klanten.
Nummerbehoud
Bent u een particuliere klant en wilt u nummerbehoud aanvragen? Volg dan deze stappen:
1. Download het aanvraagformulier Nummerbehoud.
2. Print dit formulier en vul het volledig in.
3. Verstuur het formulier ondertekend naar het adres dat daarin wordt genoemd.
Verlengen
Bent u een particuliere klant en wilt u uw abonnement verlengen? U kunt uw abonnement verlengen via onze Online Verlengshop. Verleng uw abonnement via telfort.nl/verlengen.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Facturen bekijken, want die krijg je niet over de post hoor!quote:
oh dat is hetzelfde als bij mijn kpn! ik kan wel op mijn kpnquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Facturen bekijken, want die krijg je niet over de post hoor!
Wat lul jij nou vent?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
Jouw username
Calvin Harris
En nu eens de OP lezen
ja ik haat het als dat gebeurt. gebeurde mij in '83quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat lul jij nou vent?
I created disco, maar nu jat "Calvin Harris" mijn naam, verbouwt hem, en poogt vervolgens dat HIJ de disco heeft gemaakt. NOT!
Dat was toch T-Mobile?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef HalvinCarris het volgende:
Ja, en dat is godsvergeten KUT. Ik kan al zo'n 3 weken niet inloggen op Mijn Telfort, niemand niet trouwens. Die kneuzen weten nog niet eens hoe ze zo'n simpel systeem draaiende houden.
Ach ja, bij T-mobile is van 4 mei tot begin OKTOBER de belstatus niet te controleren geweest, ik had nog een tegoed van 300+ euro en ben op vakantie geweest naar Spanje en Bali, dacht mooi een deel van dat beltegoed op te maken, maar ja na een uur bellen daarzo en je beltegoed niet kunnen controleren ben ik er maar mee gestopt, in de - schieten hoeft ook niet.quote:
Wat is er dan mis met het bericht? Moeten ze soms om vergiffenis smeken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Interrat het volgende:
Ik lees dit bericht nadat ik ernaar begon te zoeken omdat mijn vriendin inderdaad ook al een hele tijd niet in kan loggen op Telfort. En dan het lef hebben om op je 'service blog' zo'n bericht te plaatsen. Dan ben je toch niet helemaal goed snik? Waar is het respect voor de klant dan gebleven?
Ze mochten zich op z'n minst excuseren, dat ben je verplicht als je jezelf voordoet als bedrijf dat geeft om zijn klanten en serieus genomen wil worden. Telfort heeft als slogan 'We make it happen' en ze hebben het inderdaad 'weer eens' heel mooi voor elkaar gekregen om de boel te laten crashen. Drie weken lang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:04 schreef 700MB het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met het bericht? Moeten ze soms om vergiffenis smeken?
Dan krijg je aanmaningen en uiteindelijk een deurwaarder. Doen ze niet moeilijk over hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me af wat Telfort ervan zou vinden als mijn bankrekening ook "even niet bereikbaar" zou zijn.
En nee, ik heb geen rekening bij de DSB.
Denk je? Dan zullen ze toch echt eerst aannemelijk moeten maken dat ze recht hebben op dat geld, waarvoor de factuur de specificatie is - welke ze dus niet kunnen overleggen, en derhalve geen incasseringsmandaat hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan krijg je aanmaningen en uiteindelijk een deurwaarder. Doen ze niet moeilijk over hoor
Lege gebaren zijn inderdaad heel nuttig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:34 schreef Interrat het volgende:
Ze mochten zich op z'n minst excuseren,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |