abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103574262
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2010 15:32 schreef KNAK het volgende:
Heb zelf een Suzuki Skydrive 125cc gekocht
[ afbeelding ]

Geweldig apparaart 8-) dat terzijde, heeft me THB 49000 gekost. Vooralsnog geen spijt van, beter dan een auto ondanks her en der wat regen. Phuket zit (zoals andere grote steden) vol met scooters, motors en andere 2 en 3 wielers dat het me een beetje onprettig lijkt hier een auto te besturen, heb weinig zin om iemand de vernieling in te rijden maar dat ben ik, iemand zonder auto rijbewijs en verder ook totaal geen ervaring

Honda CBR ook sappig om te hebben, zal best wel tot zn recht komen

De meeste Thai rijden voornamelijk op Honda's, 100 / 125cc. Honda Click, Honda airwave of blade of wat dan ook. Deze en andere populaire modellen zijn zo rond de THB 30 a 35000. Tweedehands altijd wat goedkoper. Listig om van een particulier te kopen.

Scootertje/brommertje is wel te doen, pss alleen erg op met name in de avonden, vooral in weekend. Als er een alcoholcontrole gehouden wordt sla je stijl achterover als je het aantal bezopen rijders telt :p
Vergeet de 125cc Honda Dream niet, de klassieker die al decennia lang geproduceerd wordt en nog steeds de populairste is onder de bergbevolking, omdat het zo ongeveer de Four Wheel Drive is onder de brommers die ook het beste presteert waar de lucht ijler is. Ook heel populair onder buitenlanders.

'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')