Kijk, zo komen we ergens. . .quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:13 schreef gomi het volgende:
[..]
Op vol las ik dat t ms weleens ene kim zou kunnen zijn die ook met haar mee was naar de opening van de bunker.
vaag verhaal verder. Zou dus een goede vriendin die weleens promotiewerk voor claire deed moeten zijn geweest en is ineens van dr hyves afgeflikkerd.
ah dat is dus een andere dan die kim. let dus niet op die post van me waarin ik over haar hadquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.
Eerlijk gezegd zou ik nergens meer echt vreemd van staan te kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!
maar deze is jaar of 20 las ik.quote:
20, dat komt al meer in de buurt. Maar het hoeft natuurlijk niet om 1 meid te gaan, kan best dat er tig meisjes zijn die denken dat ze wat met Huub hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef gomi het volgende:
[..]
maar deze is jaar of 20 las ik.
iemand ms caps van de opening van tbo?
daar zou ze dus op moeten staan.
Dat 16-jarige meisje is ook maar een hear-say verhaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is dus een andere dan die kim. let dus niet op die post van me waarin ik over haar had
[/quote]quote:[quote]Op zondag 11 oktober 2009 14:18 schreef Elske6 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
10/10/2009 4:51:00 AM
fenna schreef het was al heel lang duidelijk dat dit huwelijk voorbij zou gaan. huub heeft al heel lang wat met mijn zusje. zij kan hem wel gelukkig maken.
fenna schreef op : 10/10/2009 3:11:00 PM
let dan de komende tijd maar op de mediaberichten. dan zal je horen dat zijn nieuwe vriendin laura heet, 16 jaar is en uit heemskerk komt.
Is Huub al op zoek naar aupair voor Sophie??
[/quote]quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat 16-jarige meisje is ook maar een hear-say verhaal.
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
Ga maar snuffelen.
![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
hehe, ik pas als je t niet erg vindt. lees graag de resultaten van een zoektocht van anderquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga maar snuffelen.
![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomen
Luilakquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik pas als je t niet erg vindt. lees graag de resultaten van een zoektocht van ander
nee ben ook geen 20 meer, ach toen ik nog jong was, rijk en beroemdquote:
maar op dat filmpje van tuinfluiter staat ze niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef gomi het volgende:
[..]
zondag is rustdag
en ja, ben bietjee lui
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Deze 2 hingen om Claire en Huub heen. Nou, nou....welke ??????
[ afbeelding ]
ik heb de foto op dr hyves niet gezien. Ik zou t dus niet weten. las t op vol.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar op dat filmpje van tuinfluiter staat ze niet?
als ik moet kiezen om wie het gaat: die met dat donkere haarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Deze 2 hingen om Claire en Huub heen. Nou, nou....welke ??????
[ afbeelding ]
Ik voorzie een knots van een mediarel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit moest toch nog even geheim blijven? Laura wordt pas volgende maand 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |