quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wederom begin jij over verkrachting /pedofilie en daarbij Huubs naam..Ga eff je ballen lozen svp viezerd'
en je weet duidelijk niet hoe hard Huub werkt. Ben je zeker met andere dingen bezigVieze boekjes? Ik vind jouw bijdragen over het algemeen ranzig genoeg. Kom jij overigens nog steeds aan je gerief als Huub je aanspreekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Iets specifieker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Claim jij trouwens nog steeds andermans kind?
Aaaaaaaaaaaah dr. Korsakov is ook langsgeweest merk ik?quote:
Jij vindt nogal snel iets een tirade, is het niet? Is niet nodig hoor. Vond alleen dat je het dramatiseerde voordat er überhaupt iets bekend was. Dat het nu toch is uitgekomen, doet je wel goed zo te zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarop ik zei, dat zegt niks, ze kunnen het wel over de bezoekregeling van Sophie hebben gehad.
En ik weet niet meer precies waar jij allemaal mee kwam (het was nogal een tirade), maar je versleet me voor gek dat ik zo dacht omdat je dan in elke prins op het witte paard wel een serial killer kon zien.
Waarop ik zei, we komen er nog wel een keer op terug.
Die keer is nu![]()
Wie heeft het over pedofilie en verkrachtingen van jonge meisjes, en verbindt Huubs naam daarbij.,jij of ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vieze boekjes? Ik vind jouw bijdragen over het algemeen ranzig genoeg. Kom jij overigens nog steeds aan je gerief als Huub je aanspreekt?
*gaap* Selectief lezen kan ze wel, die demente kalfskroket....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie heeft het over pedofilie en verkrachtingen van jonge meisjes, en verbindt Huubs naam daarbijJij of ik.!
En heeft het over Hitler naar users etc etc .Maar er is hulp hoor als je het echt wilt..kussss
quote:
Lekkere simpele opmerking loserquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
*gaap* Selectief lezen kan ze wel, die demente kalfskroket....
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Jij vindt nogal snel iets een tirade, is het niet? Is niet nodig hoor. Vond alleen dat je het dramatiseerde voordat er überhaupt iets bekend was. Dat het nu toch is uitgekomen, doet je wel goed zo te zien.
Er wordt al vanaf het huwelijk geroepen dat het mis zou gaan tussen die twee. Het heeft alleen wat langer geduurd dan sommige voorspeld hadden.En zeg nou zelf, er wordt hier zoveel gesuggereerd waarvan nog niet een tiende waar blijkt te zijn. Ik heb nooit gezegd dat het niet mis zou kunnen gaan, ben alleen van de feiten en niet van de speculaties.
Heb je nou 10 punten verdiend, omdat je het bij het rechte eind had (zoals zovelen in dit redelijk voorspelbare verhaaltje)?
Respect!
Moet jij niet ergens voor de deur met trillende verroeste eierstokken en een natte doos voor de deur gaan liggen in afwachten van een placenta?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lekkere simpele opmerking loser
Wie deed het volgens jou goed in DGK? Ben ik wel benieuwd naar. Nou, nou???quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
*gaap* Selectief lezen kan ze wel, die demente kalfskroket....
Tenzij je gast-mod gaat worden nergens voor nodig heurquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:49 schreef Gert het volgende:
Dat elkaar steeds proberen af te maken hier... "niet doen jongens" helpt zeker niet hè?
Je hebt gelijk ,maar bedankt dat ik ff m'n hart kon luchtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:49 schreef Gert het volgende:
Dat elkaar steeds proberen af te maken hier... "niet doen jongens" helpt zeker niet hè?
Eerlijk? Niemand! Stuk voor stuk ratten die hun menselijkheid al kwijt waren voor de voor het geld gingen, elke fatsoensnorm voorbij, elke graad van beschaafdheid ontduikend!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wie deed het volgens jou goed in DGK? Ben ik wel benieuwd naar. Nou, nou???
"I did not have sex with that woman".quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Claire's site is gehacked, ik drink geen alcohol, sla nooit en alles gaat goed tussen ons.
Lastig voor je. Dan kun je ook alleen maar zeiken hier. Maar dan begrijp ik eerlijk gezegd niet, dat je het gevolgd hebt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk? Niemand! Stuk voor stuk ratten die hun menselijkheid al kwijt waren voor de voor het geld gingen, elke fatsoensnorm voorbij, elke graad van beschaafdheid ontduikend!
Doe er gelijk even een mooie post tussen met , je weet wel dat nummer waar je moet bedenken of er niet een geniale kruising tussen Ennio Morricone, Beethoven, van Morrison en een vleugje Lennon en MCartney bezig is geweest...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ,maar bedankt dat ik ff m'n hart kon luchtenzoals iedereen
![]()
Huub 4 ever ..lang geleden dat ik dat zei en filmpje komt als edit extra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach het boeide wel, zoals ik al zei als een experiment met ratten, kijken hoe laag ze kunnen als ze eenmaal echt honger hebben, honger naar geld en aandacht dat is...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Lastig voor je. Dan kun je ook alleen maar zeiken hier. Maar dan begrijp ik eerlijk gezegd niet, dat je het gevolgd hebt?
Ben het wel met je eens, dat je iets van normen en waarden moet laten varen voor zo'n programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |