abonnement Unibet Coolblue
  Lieve Belg zondag 13 juni 2010 @ 19:54:59 #151
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_82754762
Ik begin nooit een kathedraal te bouwen voor ik 3500 Patricians heb. Anders kost het je toch teveel en staat het er niks te doen!
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_82765285
Het zijn Noblemen overigens.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:34:20 #153
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_82765535
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:30 schreef Ge4ce het volgende:
Het zijn Noblemen overigens.
Klopt, my bad!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_82773877
Op het moment gebruik ik dit als mijn stads formatie:
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_82801255
Ik wil nog even zeggen dat het probleem met mijn oude account ALSNOG niet opgelost is. *mompelt iets van domme vragen, domme antwoorden, domme reactie met domme antwoord* En volgens mij heb ik toch echt alles duidelijk uitgelegd.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  Lieve Belg maandag 14 juni 2010 @ 19:53:19 #156
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_82801302
Ge4ce: ben je niet beter dat je de markets verder uit elkaar zet? Heb je er minder van nodig, en zodoende meer opbrengst
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_82846277
Kijk zelf maar, probeer wat uit en laat het zien. Ik snap denk ik wel wat je bedoeld, maar daarvoor zul je al wel de ruimte moeten creëren en in rekening moeten huiden met de Kathedraal. Die ruim 23 vlakken in de lengte en breedte heeft. (gok ik nu eventjes vlug.)
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  Lieve Belg dinsdag 15 juni 2010 @ 19:22:39 #158
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_82847472
Ik gebruik zo een structuur:



Kathedraal en die moskee zijn 18*11 tegeltjes.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:50:05 #159
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_82902108
Mijn laptop was gecrasht.... heb bruut hem moeten rebooten, ben nu alles kwijt! En dan dus echt alles... foto's, muziek en dus de installatie van Anno
Eerst het kreng maar weer helemaal goed krijgen, want internet explorer is oude meuk, maar krijg 7 of 8 er niet eens op, zeurt over andere versie, bladibla... alsof ik er zo'n verstand van heb!
.... tot die tijd blijf ik maar even genieten van jullie creaties!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:54:27 #160
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_82902288
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Jump het volgende:
Het eerste wat ik altijd doe is dat automatisch "updaten" uitzetten. Die gaan altijd met je resources lopen en zagen dat ze dat nog nodig hebben. Laat mij dat zelf bepalen
Hoe of waar doe je dat, ik zoek me helemaal gek?!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_82907647
@Tism bij je "stad" waar je omheen aan het bouwen bent dus.
Het kan ook per huis individueel geloof ik, ik weet het niet helemaal zeker uit mn hoofd.
pi_82909003
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef Susie het volgende:
Mijn laptop was gecrasht.... heb bruut hem moeten rebooten, ben nu alles kwijt! En dan dus echt alles... foto's, muziek en dus de installatie van Anno
Kortom: een goed moment om eens met backups te beginnen.

Als mijn laptop crasht verlies ik hooguit de laatste 24 uur...
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Tism het volgende:

[..]

Hoe of waar doe je dat, ik zoek me helemaal gek?!..
Bij je marketplace kun je dat uitzetten. Is ook het eerste wat ik doe trouwens... 't Is veel beter om zelf te bepalen welke huizen geupgrade worden en welke niet, en wanneer dat gebeurt.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:13:29 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_83114469
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef Omniej het volgende:

[..]

Kortom: een goed moment om eens met backups te beginnen.

Als mijn laptop crasht verlies ik hooguit de laatste 24 uur...
[..]

Yupp, helemaal gelijk... nam me al een aardig poosje voor om een externe harde schijf te kopen... te laat nu dus. En een back-up had op dit moment ook geen zin gehad, het ding zat echt helemaal vast (Dell laptop).
Maar goed, hij doet weer iets, maar is nog niet helemaal top. Mis een hoop dingen...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_83257145
Anno 1602 kapot gespeeld, nu maar eens deze versie proberen..
ben alleen bang dat 1602 veel simpeler (back to basic) was dan 1404
Music is my love...
pi_84172342
*Schopje

Sinds kort ben ik dit spel ook maar weer gaan spelen nadat het eerst een paar maanden nutteloos in de kast heeft gelegen...
En het is eigelijk best wel leuk zojuist een continuous play gestart op 'hard', maar dat bleek toch net iets teveel van het goede... kardinal Lucius viel mij al na 3 kwartier ofzo aan op mijn onverdedigde oriental eiland... nu maar eventjes met wat minder goeie tegenstanders proberen. Ik bouw liever eerst rustig op voordat ik me bezig hou met oorlogen.

Hoe doen jullie dat eigelijk? Eerst gewoon de hele boel volgooien met peasant houses of al snel voor de upgrades gaan zodat je meer gebouwen kan scoren?
pi_84175512
Gewoon altijd blijven bouwen. Er is niets zo vervelends als moeten wachten, vooral als je tegenstanders hebt die alles al in tienvoud krijgen en een stront vervelende intelligentie hebben.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_84192143
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:07 schreef Ge4ce het volgende:
Gewoon altijd blijven bouwen. Er is niets zo vervelends als moeten wachten, vooral als je tegenstanders hebt die alles al in tienvoud krijgen en een stront vervelende intelligentie hebben.
Ze krijgen het in tienvoud? ik vroeg me al af hoe het kon dat ze hun steden zo mega snel konden uitbreidden elke keer.
Pff en zojuist nog een moeilijkheid erbij... een andere speler bouwde een pakhuis op een eiland wat ik al bezet had. Ik had er enkel nog een pakhuis staan dus het land kon grotendeels nog worden afgepakt. Erg irritant want op dat eiland moest mijn goud en klei/koffie/rozen/noten productie komen

Hoe doen jullie dat? Toch snel de goede eilanden bezetten zodat je alle productielijnen alvast veilig hebt? Of het gewoon afpakken van andere spelers zodra je het nodig hebt ofzo?
pi_84194117
Is moeilijke te oordelen eigenlijk, maar het is toch altijd wel belangrijk de mooiste eilanden in de gaten te houden. Meestal pak je deze dan ook zo vlug mogelijk in het spel.

Het blijkt ook, dat wanneer je mensen (huizen/inwoners) op dit eiland plaatst de tegenstanders er van weerhouden hier een pakhuis neer te plaatsen. Ook al zou hiervoor genoeg ruimte zijn. Dit kun je eigenlijk simpelweg doen door 1 vissershut neer te zetten en 24-25 huisjes te bouwen. Naderhand, hoe sonde het ook mogen zijn, kun je het gewoon verwijderen om een gehele productie hier te starten.

Later in het spel boeit het jou sowieso niet meer waar je tegenstanders zitten, en krijg je binnen no-time tientallen schepen via quests van de Emperor. Naast dat maak je er zelf ook een aantal, waarbij tussen 8-12 al genoeg zou moeten zijn. Uiteraard verdien je, laat dit door efficiëntie komen of het verkopen van goederen, uitermate veel. Dit doordat je simpelweg amper aan militaire gebouwen plaatst of dure oorlogsschepen maakt.

Nadat je veel geld hebt, kun je zetels kopen (mits je Venice hebt) om het eiland zonder moeite (alleen -reputatie) over te nemen. Of oorlog voeren waarbij je vlug pakhuizen kunt overnemen door drie kampen bij een vijandig pakhuis te zetten. Zorg dat je genoeg resources (en 'provisions') bij de hand hebt! Ze zijn vervelend! (Plaatsen torens vlug terug, bouwen pakhuizen en marktplaatsen vlug terug na vernieling)
Verder is het altijd verstandig de tegenstanders zijn legers in de gaten te houden en te onderscheppen wanneer deze de zee bereiken. Want het moment dat ze bij jou aan land komen, is het uitermate stront vervelend+vermoeiend. (gebruik je save games verstandig)

Om een lang verhaal kort te houden: Gewoon zoveel mogelijk plezier beleven! Lekker strategisch bouwen, waar efficiëntie boven staat of over-produceren voor de verkoop aan de vrije-handelaren of trade-vrienden. Er zijn zoveel vele manieren te bouwen en hiermee je stad en economie te zien groeien.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_84274647
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:25 schreef Ge4ce het volgende:
Is moeilijke te oordelen eigenlijk, maar het is toch altijd wel belangrijk de mooiste eilanden in de gaten te houden. Meestal pak je deze dan ook zo vlug mogelijk in het spel.

Het blijkt ook, dat wanneer je mensen (huizen/inwoners) op dit eiland plaatst de tegenstanders er van weerhouden hier een pakhuis neer te plaatsen. Ook al zou hiervoor genoeg ruimte zijn. Dit kun je eigenlijk simpelweg doen door 1 vissershut neer te zetten en 24-25 huisjes te bouwen. Naderhand, hoe sonde het ook mogen zijn, kun je het gewoon verwijderen om een gehele productie hier te starten.

Later in het spel boeit het jou sowieso niet meer waar je tegenstanders zitten, en krijg je binnen no-time tientallen schepen via quests van de Emperor. Naast dat maak je er zelf ook een aantal, waarbij tussen 8-12 al genoeg zou moeten zijn. Uiteraard verdien je, laat dit door efficiëntie komen of het verkopen van goederen, uitermate veel. Dit doordat je simpelweg amper aan militaire gebouwen plaatst of dure oorlogsschepen maakt.

Nadat je veel geld hebt, kun je zetels kopen (mits je Venice hebt) om het eiland zonder moeite (alleen -reputatie) over te nemen. Of oorlog voeren waarbij je vlug pakhuizen kunt overnemen door drie kampen bij een vijandig pakhuis te zetten. Zorg dat je genoeg resources (en 'provisions') bij de hand hebt! Ze zijn vervelend! (Plaatsen torens vlug terug, bouwen pakhuizen en marktplaatsen vlug terug na vernieling)
Verder is het altijd verstandig de tegenstanders zijn legers in de gaten te houden en te onderscheppen wanneer deze de zee bereiken. Want het moment dat ze bij jou aan land komen, is het uitermate stront vervelend+vermoeiend. (gebruik je save games verstandig)

Om een lang verhaal kort te houden: Gewoon zoveel mogelijk plezier beleven! Lekker strategisch bouwen, waar efficiëntie boven staat of over-produceren voor de verkoop aan de vrije-handelaren of trade-vrienden. Er zijn zoveel vele manieren te bouwen en hiermee je stad en economie te zien groeien.
Ik had Venice nog niet, maar heb het wel gekocht inmiddels. Voor nog geen 12 euro (incl. verzend kosten) kon ik het ook moeilijk laten liggen
pi_84304216
Venice is echt leuker, vooral omdat dit de noodzaak wegneemt om oorlog te voeren (waar ik een hekel aan heb). Ik speel het spel liever strategisch
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:38:40 #171
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84304361
Hmm, ik ben ook niet zo van het oorlog voeren, behalve zeeslagen dan. Waar heb je Venice besteld, GlenSpey?
pi_84308505
En vergeet niet dat er multiplayer is!
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:50:07 #173
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84308638
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:47 schreef Ge4ce het volgende:
En vergeet niet dat er multiplayer is!
multiplayer games duren alleen ontzettend lang
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84440865
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:38 schreef Terecht het volgende:
Hmm, ik ben ook niet zo van het oorlog voeren, behalve zeeslagen dan. Waar heb je Venice besteld, GlenSpey?


Gewoon op bol.com. Maar het is vast nóg wel goedkoper te vinden :P

Ook lullig trouwens... verklaart uit het niets Marie d'Artois mij de oorlog 'uit de naam van god' :') en gooit ze kastelen op mijn eiland terwijl ik nog maar net de Patricians had bereikt. Kon dus geen keep neerzetten en had er ook geen geld voor. Dus ik gooi er een hoop torens neer op de plek waar hun steeds die kampen bouwen en na een stuk of 3 kampen neer te hebben gehaald wilt ze vrede sluiten. Ik accepteerde... alleen bleven die kampen en het kasteel gewoon staan }:| ze bouwde er zelfs nieuwe bij :? Niet alleen maakte dat mijn burgers bang uit angst voor aanvallen... ik kon ook mijn stad niet meer fatsoenlijk opbouwen.

Waarom haalt een verslagen vijand zn kasteel niet van mijn eiland weg? :{
pi_84442682
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom haalt een verslagen vijand zn kasteel niet van mijn eiland weg? :{

Bagger ai, gewoon vlug opbouwen om vervolgens deze snel van je eiland verjagen. :)
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_89415909
ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
Ik kan geen Oriental Warehouse plaatsen (niet om een eiland van jou te maken, maar de tweede waardoor je meer storage krijgt)
Ik heb genoeg paperrolls aan de sultan gegeven maar toch blijft het vakje grijs
Ik vond via google ; http://www.gamespot.com/p(...)-50266025&pid=952498
Maar ook dit helpt niet?
pi_89415938
In dat GameSpot topic staat: You cant have 2 warehouses on one island, that could be the problem.

Verwar je de warehouses niet met die market buildings?
pi_89415974
Oef leuk spel was dit. Veel gespeeld 2 jaar geleden in de zomer 1 week lang tijdens mijn vakantie :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89415992
nee het zou daar niet aan moeten liggen,

als ik over het vakje ga staat er :
You need : visitor of the orient to acces the rank
maar deze heb ik al behaald
pi_89415999
Zwaar verslavend was 't toen inderdaad, ben blij dat ik er vanaf ben. :') Gaat echt zo gruwelijk veel tijd in zitten als je eenmaal bezig bent.

@SW8810: ó. :{ Da's wel heel raar dan... Bug blijkbaar. Stomme oplossing misschien, maar helpt het niet als je nog een rank hoger haalt? Ook al zou dat voor dat gebouw eigenlijk niet nodig zijn...
pi_89416032
Ik heb nu alle ranken gehaald, dus daar kan het niet aan liggen

Ik wil graag de moskee gaan bouwen; daarvoor moet je o.a 100 mozaïek hebben om te bouwen, maar mijn opslagruimte kan nu maar 50 inslaan
pi_89416034
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:38 schreef Omniej het volgende:
Zwaar verslavend was 't toen inderdaad, ben blij dat ik er vanaf ben. :') Gaat echt zo gruwelijk veel tijd in zitten als je eenmaal bezig bent.

@SW8810: ó. :{ Da's wel heel raar dan... Bug blijkbaar. Stomme oplossing misschien, maar helpt het niet als je nog een rank hoger haalt? Ook al zou dat voor dat gebouw eigenlijk niet nodig zijn...
Haha, inderdaad. Enige reden dat ik ook in dit topic reageer is omdat ik het nog in myat had staan :P

En de uren vliegen echt voorbij. Voor je het weet speel je zo een uur of 5 door, en dan wil je je stad iets anders opbouwen of is het te makkelijk en start je weer opnieuw :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_89416059
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:44 schreef SW8810 het volgende:
Ik heb nu alle ranken gehaald, dus daar kan het niet aan liggen

Ik wil graag de moskee gaan bouwen; daarvoor moet je o.a 100 mozaïek hebben om te bouwen, maar mijn opslagruimte kan nu maar 50 inslaan
Je kunt toch wel gewoon van die pakhuizen bouwen? Ben de naam even kwijt, maar gewoon van die opslaggebouwen bij je haven dus.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, inderdaad. Enige reden dat ik ook in dit topic reageer is omdat ik het nog in myat had staan :P

En de uren vliegen echt voorbij. Voor je het weet speel je zo een uur of 5 door, en dan wil je je stad iets anders opbouwen of is het te makkelijk en start je weer opnieuw :')
Same here. :P Dit topic komt eens in de zoveel tijd weer even boven drijven...

En die uren herken ik wel ja. Elke keer kwam er dan zo'n mooie melding langs dat je al 2 uur bezig was en of het niet eens tijd werd om te stoppen. Toen ik hem eens voor de derde keer op een avond langs zag komen heb ik me wel even afgevraagd waar ik in godsnaam mee bezig was. :')
pi_89416126
ja die kan ik wel plaatsen
  Lieve Belg donderdag 2 december 2010 @ 02:13:33 #185
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_89416198
Kan je anders even een screenshot plaatsen van de melding of van welk knopje niet klikbaar is?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_89416281
Ik ben bang dat dit sowieso niet kan (wat ik wil) maar ik dacht dat dat mijn oplossing kon zijn voor opslag
hier toch het screenshotje
pi_89416284
* en ik wil de sultans moskee maken
pi_89416770
Je hebt de Oriental Market Building nodig. (derde icoontje van de eerste rank)
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_89432156
oke, ik ga het proberen. bedankt!
btw kun je je inwoners op een ander eiland zetten=
pi_89463394
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:51 schreef SW8810 het volgende:
oke, ik ga het proberen. bedankt!
btw kun je je inwoners op een ander eiland zetten=
Dat kun je op elk eiland doen door een markt te plaatsen. (het gebouw dat toegang bied tot het bouwen van huizen)
Je kunt daarom ook een Oriental markt plaatsen op een noordelijk eiland, en visa versa. Natuurlijk moet je dan nog wel de behoeften blijven vervullen. :)
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:37:01 #191
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89639491
Ik ben ook maar weer eens begonnen!





pi_90590646
Ziekelijk grote stad :o
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_90623134
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef justmattie het volgende:
Ziekelijk grote stad :o
Inmiddels is-ie nog groter geworden. *O* De orientale stad beslaat inmiddels ruim de helft van het eiland en de occidentale stad heb ik volledig uit laten groeien. Dat heeft nog behoorlijk wat moeite gekost aangezien al mijn productie-eilanden net niet groot genoeg waren om de occidentale stad van goederen te voorzien. :') Ik heb nu iets van 20 productie-eilanden moeten ontginnen.

Omdat ik die map een beetje zat was heb ik de Venice uitbreiding maar eens geinstalleerd en daar ben ik nu mee aan het klooien.
pi_90623497
Hoe heb jij die wegen over de beekjes gebouwd? Dat lukt mij dus niet :(
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_90623742
quote:
2s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef justmattie het volgende:
Hoe heb jij die wegen over de beekjes gebouwd? Dat lukt mij dus niet :(
Je kunt enkel houten bruggen bouwen, de truc is de weg die je wilt aanleggen door te trekken over de rivier en dan verschijnt in transparant als vanzelf de brug. Wel is het zaak je overspanning loodrecht over de rivier te plaatsen, anders vindt het spel je brug te lang en kan-ie niet gebouwd worden.
pi_90624001
Thanks! Ga ik zo even proberen ^O^
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  Lieve Belg donderdag 30 december 2010 @ 13:29:17 #197
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_90625242
Stenen bruggen gaan ook hoor, maar je kan ze niet vervangen zoals de straten. Dus eerst houten afbreken en dan stenen brugje plaatsen :)

Allemaal stenen brugjes:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_90629696
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef Jump het volgende:
Stenen bruggen gaan ook hoor, maar je kan ze niet vervangen zoals de straten. Dus eerst houten afbreken en dan stenen brugje plaatsen :)

Allemaal stenen brugjes:
[ afbeelding ]
Echt een gave stad vind ik dit. :)

Ik betrap mezelf er altijd op dat ik werkelijk overal een huisje moet hebben staan en alles compleet volbouw. :') Geen enkel stuk groen te vinden in mijn steden. :D (ook nauwelijks brede straten trouwens)
pi_90887325
Jongens ik heb een probleem :{ Ik kom maar niet aan spices. Die heb ik nodig om te groeien...





Zoals je ziet heb ik de hele map afgezocht naar iemand die dat ruilt maar geen succes :(
Zelfs een trainer helpt niet :P
pi_90887660
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik heb een probleem :{ Ik kom maar niet aan spices. Die heb ik nodig om te groeien...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zoals je ziet heb ik de hele map afgezocht naar iemand die dat ruilt maar geen succes :(
Zelfs een trainer helpt niet :P
Heb je al wel een oriental eiland ingenomen dan?

Je moet bij die Lord Northburgh eerst een presentje kopen voor de Sjeik. Als je dat presentje bij de Sjeik aflevert, krijg je toegang tot orientale gebouwen.

Kortom: laat even een bootje met wat hout en tools naar een zuidelijk eiland varen, bouw daar een haven, zorg dat je de Sjeik dat presentje geeft en vervolgens kun je op dat zuidelijke eiland spices gaan verbouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')