Ja, precies daar wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Over het algemeen geldt bij IKEA hetzelfde als wat in de wereld daarbuiten ook geldt: je kunt aan de prijs wel ongeveer afleiden wat de kwaliteit is. Ja ze verkopen ook best veel goede spullen, maar die zijn echt niet spotgoedkoop. (misschien wel op de huishoud-afdeling, dat weet ik niet).
Op basis van de foto zou ik het niet durven zeggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, wat denken jullie? Is ze het?
[ afbeelding ]
Wat ze idd voor zichzelf ook gedaan hebben. Dat vind ik vreemd, dat je wel je kind, maar jezelf niet laat fotograferen. Aan de andere kant; dan was de roddel en ellende nog groter geweest. Nu is het gewoon dit meisje, die het niet blijkt te zijn, en dan blijft het voor de ouders rustig...quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Op basis van de foto zou ik het niet durven zeggen.
En zelfs de ouders zeggen niet onomwonden: "Dat is onze dochter".
Wat ook vreemd is, is dat de "nieuwe ouders" hebben toegestaan dat "Maddie" op de foto werd gezet. Ze hadden eenvoudig kunnen weigeren.
Er staat bij dat de fotograaf was vergeten de naam op te schrijven van het meisje / de ouders... Hoe wil je dat doen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Op basis van de foto zou ik het niet durven zeggen.
En zelfs de ouders zeggen niet onomwonden: "Dat is onze dochter".
Wat ook vreemd is, is dat de "nieuwe ouders" hebben toegestaan dat "Maddie" op de foto werd gezet. Ze hadden eenvoudig kunnen weigeren.
Het moet toch eenvoudig zijn om dit meisje te achterhalen lijkt me? Als ze naar een autobeurs gaat en op de foto mag, zal ze ook wel gewoon naar school gaan.
Ben ik ook benieuwd naar, las dat het oude opname is, in een nieuw jasje....quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:09 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd of deze track echt is.
Bij MJ weet je het eigenlijk tot op het laatste moment nooit echt zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, las dat het oude opname is, in een nieuw jasje....
en is het dan MJ 2009 ....
Als dit meisje gewoon op school zit, en daar ziet het wel naar uit, dan zullen de reacties binnenstromen zodra je haar foto op TV laat zien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er staat bij dat de fotograaf was vergeten de naam op te schrijven van het meisje / de ouders... Hoe wil je dat doen dan?
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de ouders niet op de foto wilden, interessanter is het dat ze wél toestonden dat "Maddie" op de foto ging. Dat zou je dan toch niet doén, als je weet dat er naar dit gekidnapte kind gezocht wordt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat ze idd voor zichzelf ook gedaan hebben. Dat vind ik vreemd, dat je wel je kind, maar jezelf niet laat fotograferen. Aan de andere kant; dan was de roddel en ellende nog groter geweest. Nu is het gewoon dit meisje, die het niet blijkt te zijn, en dan blijft het voor de ouders rustig...
Als je vette dingen invriest dan wordt dat snel een beetje ranzig heb ik ooit in een boekje gelezen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ook wanneer die uit de vriezer komt?
Zoja, dan plaatsen we wat bakken in de vriezer voor wanneer we in de lappenmand zitten.
Dat eerste bedoelde ik te zeggen ja. Dat je de angel eruit haalt, maar dat het redelijk anoniem blijft allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de ouders niet op de foto wilden, interessanter is het dat ze wél toestonden dat "Maddie" op de foto ging. Dat zou je dan toch niet doén, als je weet dat er naar dit gekidnapte kind gezocht wordt?
Het kan trouwens ook nog zijn dat dit te goeder trouw-adoptieouders zijn en dat ze niet eens wéten dat ze "Maddie" hebben geadopteerd. Al is dat niet erg waarschijnlijk.
ik weet niet hoe het in zweden is, maar in veel landen kun je vrij makkelijk je kind thuis onderwijzen. Als dit Maddy is dan zit ze denk ik niet op school.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit meisje gewoon op school zit, en daar ziet het wel naar uit, dan zullen de reacties binnenstromen zodra je haar foto op TV laat zien.
Mar zou je er dan wel mee naar een drukbezochte autoshow gaan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het in zweden is, maar in veel landen kun je vrij makkelijk je kind thuis onderwijzen. Als dit Maddy is dan zit ze denk ik niet op school.
Lastig inderdaad. Daar weet ik zo 1-2-3 ook niks zinnigs op te bedenken. Behalve dan misschien dat als ze het niet toestaan, die foto toch wel wordt gemaakt en dan gezegd kan worden 'en ze mocht ook al niet op de foto, verdacht he!' Maar je zou toch denken dat degene die deze foto heeft gemaakt (van Maddie), óók wel min of meer stiekem toch die ouders ook op de foto heeft gezet. Maar dat krijgen we dan vast weer niet te horen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je écht denkt dat het Maddie is, dat je dan geen foto van de begeleiders maakt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de ouders niet op de foto wilden, interessanter is het dat ze wél toestonden dat "Maddie" op de foto ging. Dat zou je dan toch niet doén, als je weet dat er naar dit gekidnapte kind gezocht wordt?
Je zou denken van niet. Maar wie weet hebben ze gedacht dat Maddie ondertussen niet meer te herkennen zou zijn?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mar zou je er dan wel mee naar een drukbezochte autoshow gaan?
Als dit Maddie is, zou je óók niet verwachten dat ze rondloopt op een beurs in Stockholm en gefotografeerd mag worden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het in zweden is, maar in veel landen kun je vrij makkelijk je kind thuis onderwijzen. Als dit Maddy is dan zit ze denk ik niet op school.
als dit Maddie is zullen ze echt hebben gedacht dat ze inmiddels niet meer herkend zou worden. En zo gek is dat nou ook weer niet gedacht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit Maddie is, zou je óók niet verwachten dat ze rondloopt op een beurs in Stockholm en gefotografeerd mag worden.
Wat ik ermee bedoel: blijkbaar zijn deze ouders (?) niet bang om met haar de openbaarheid op te zoeken, dus zullen er ongetwijfeld mensen zijn die haar herkennen als ze de foto zien. Als het geen onderwijzers of klasgenootjes zijn, dan zijn het wel de buren of de bakker om de hoek.
ik ben het roerend met jou en magere silvia eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop ook dat ze dat meisje vinden, al is het maar om uit te sluiten dat het Maddie is.
Nee hij moet nog flink uitzieken idd. Dus de voorbereidingen voor de nieuwe show komen voorlopig nog maar mondjesmaat weer op gang.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:38 schreef Marrije het volgende:
Fijn, nu nog thuis rustig aan doen om geheel te herstellen of valt het mee en mag ie alweer aardig wat doen.
Willem-Jofels!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben het roerend met jou en magere silvia eens
Het niveau hier stijgt naar ongekende hoogten Caro.quote:
Ik stop er maar helemaal maar mee geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denken doe je ook niet op zondagavond.
Ja, dat verwacht je niet he, zo op de zondagavondquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Het niveau hier stijgt naar ongekende hoogten Caro.![]()
Johan![]()
Ze kijken hier ergens anders naar, zo erg dus? Jemig!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh, een lelijke valpartij bij ' So you think you can dance'.
Ziet er niet best uit.
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze kijken hier ergens anders naar, zo erg dus? Jemig!
Moet zeggen dat ik het deze keer niet volg maar als mensen "smakken" maken word je er niet blij van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.
Maar het ging geloof ik al weer een beetje, hij heeft zijn schouder behoorlijk bezeerd.
Maar de puntentelling zal er niet onder lijden, want hij en Oona waren geweldig!
Volgens de Telegraaf was het zijn kniequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.
Maar het ging geloof ik al weer een beetje, hij heeft zijn schouder behoorlijk bezeerd.
Maar de puntentelling zal er niet onder lijden, want hij en Oona waren geweldig!
Dank je voor het reageren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Coos het volgende:
Als je vette dingen invriest dan wordt dat snel een beetje ranzig heb ik ooit in een boekje gelezen.
Dus nooit langer dan een maand in de vriezer houden.
Maar verse kippensoep is toch zo gemaakt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |